Bineinteles ca m-am trezit foarte devreme, nu am putut sa dorm linistit, mintea mea era foarte tulburata, foarte agitata, gandurile mele erau amestecate intre ele. I-am dat un mesaj Vanessei, iar la un interval de cateva minute mi-a raspuns inapoi: "Te astept la mine". M-am imbracat si am plecat spre domiciliul ei. Nu mi-a luat foarte mult, am prins masina repede, picioarele mele parca alunecau pe strada. La scara blocului unde locuia Vanessa, era un baiat brunet, mediu de inaltime, imbracat complet in negru. S-a uitat fix la mine, m-a analizat putin si m-a intrebat: "Tu esti David?". In momentul acela am zis, mama, asta e prietenul ei, sa vezi ce ne batem noi acum.."da, eu sunt", am raspuns. Mi-a intins mana si mi-a spus ca il cheama Ionut, varul Vanessei. "Imi pare bine", i-am raspuns.
- Vanessa coboara imediat, mi-a spus sa stau putin de vorba cu tine.
-Da, sigur, ce vrei sa vorbim?
-Am auzit ca i-ai tras-o, ca ai facut-o bine, chestii de genul si ca ai stricat totul cand ai intrebat-o daca vrea sa va combinati. Mare fraier esti.
-Mda, ma gandeam ca asta o sa imi zici, acum si eu cred ca am fost fraier sa ii propun asta. Trebuia sa imi bat joc de ea, sa o fut linistit, apoi sa plec sa nu mai stie de mine. Sa o caut dupa cateva zile, sa o fut din nou, ca asa e frumos, nu?
-Boss, nu te enerva, ca e naspa daca ma enervez eu, doar vreau sa iti spun si eu cum este Vanessa. Ea nu poate avea o relatie, tu pari asa un tip inofensiv, sentimental, pula mea...Ea nu este asa, ea e genul ala care vrea sa se futa pana moare, cu un singur tip, dar care sa fie in stare sa o futa in halul ala, fara a se indragostii de ea. Intelegi?
-Da, te inteleg perfect, o cunosc si eu pe Vanessa, dar ma gandeam ca totusi poate fi ceva intre noi, odata si odata trebuie sa iubeasca si ea. Sunt sigur ca atunci cand se va intampla, o sa iubeasca un terminat, care o sa isi bata joc de ea, nu o sa o aprecieze deloc, apoi o sa o insele cu oricine apuca si o face sa sufere pe toate caile, gresesc?
-Nu poti stii, fiecare avem viitorul nostru.
-Stii ceva, ai dreptate, nu are rost, mersi frumos pentru aceasta conversatie, esti un tip de treaba! Ai grija de ea.
-Stai sa vina si ea, sa vorbiti!
-Nu are rost frate, mi-a dat de inteles acelasi lucru aseara cand am vorbit..nu si-a schimbat ea mentalitatea asa dupa cateva ore.
-Hai ca a coborat, va las sa vorbiti. Ne mai auzim, mi-a parut bine!
-Asemenea, bafta!
-Buna David! Ce faci?
-Buna, uite am venit, dar ma pregatesc sa plec.
-De ce?
-Cum de ce? Nu are rost, eu sunt intr-un fel, tu esti intr-un fel, o lasam asa.
-Cum asa, David?
-Ne-am tras-o, a fost frumos, acum ramanem prieteni si fiecare pe treaba lui.
-Si crezi tu ca e ok asa?
-Ai tu alta varianta?
-Nu...si eu am aceeasi parere, imi pare rau, chiar esti un baiat minunat, problema e la mine, nu pot sa tin o relatie serioasa. Daca vrei sa ramanem prieteni cu beneficii, sa stii ca eu sunt de acord, as fii super incantata!
-Mai bine nu! Ramanem doar prieteni, cunostiinte, straini, vedem ce vom ramane.
-Bine David, daca asa iti doresti tu, eu nu ma opun. Chiar ma bucur enorm ca am putut sa ma bucur de tine, ca am putut sa simt pe pielea mea ceea ce simtea si fosta ta prietena. Sunt foarte invidioasa pe viitoarea ta iubita. Sa te bucuri de viata! Te pup!
CITEȘTI
Da-i tare!
Teen FictionTotul se intampla cu un scop, imi repet in minte ori de cate ori se intampla ceva ce ma nemultumeste. Urmareste evolutia lui David Popa, tanarul care este indragostit pana peste cap de fabuloasa Vanessa, asta pana apare in viata lui Eva, care ii sch...