Capitolul 6

141 3 0
                                    


        Mi-a tras o mare palma urmata de un sarut atat de lung si dulce, iar dupa acest sarut a urmat inca o palma. Dupa toate aceste lovituri si sarutari, imi spune:

- Esti cam tupeist, dar imi place

- Mersi frumos, ma bucur ca ti-a placut, raspund eu.

- Cred ca o sa mai vin pe la sala pe aici, daca o sa ma saruti in fiecare zi, spuse Maria.

- Pai daca tot vrei sa te sarut in fiecare zi, ma gandesc sa iesim undeva numai noi doi, o cafea, un suc, un film, niste sex, cine stie..

- Poftim???, ma intreaba ea mirata.

- Nu ai spus tu ca iti place la mine ca sunt tupeist? Uite tupeu!

- Wow..poate m-am inselat, imi spune dezamagita

- Hey..uite imi cer scuze, am fost cam nesimtit acum, lasa-ma sa ma revansez, te rog..

- Mda, cum ai vrea sa te revansezi? Ma duci acasa si ma futi, nu? Asa va revansati voi baietii, corect?

- Nu chiar, adica arati foarte bine, te-as fute sincer, dar nu la asta ma gandeam. Vreau sa te scot la o cafea, nu accept un refuz, este ora 17:00, crezi ca esti gata pana la ora 19:00?

- Hmmm, la ora 20:00, ne vedem la metrou la Unirii, daca intarzii un minut , am plecat!

- Perfect! Ne vedem atunci!

Am plecat cu pasi repezi spre casa, gandindu-ma la intalnirea pe care o voi avea cu Maria. Aveam timp destul, asa ca m-am gandit sa ma duc pe jos pana acasa, tin sa precizez ca eu merg foarte mult pe jos, consider ca mersul pe jos este mult mai sanatos decat cel cu transportul in comun. In drumul spre casa am trecut pe langa un parculet, iar in acest parculet cine crezi ca se afla? Daca te-ai gandit la Vanessa, ai nimerit! Aceasta era impreuna cu un grup de prieteni. M-am oprit pentru cateva momente, am salutat-o, insa reactia ei a fost total neasteptata. Fiind in grupul sau de cocalari si de copii de bani gata, aceasta s-a gandit sa ma ignore. Sincer sa fiu m-a deranjat putin, insa am stat si m-am gandit ca nu are rost sa stau suparat sau deranjat din cauza Vanessei cand ma asteapta o intalnire cu o fata cel putin la fel de buna ca si ea.

Ajuns acasa, m-am dus direct la dus cu o stare euforica, mi-am pus telefonul pe cosul de rufe, am dat drumul la muzica si am inceput sa alung transpiratia facuta la sala. Fiind singur acasa in acel moment, am iesit din baie fara prosop si fara haine, alergand prin casa, ascultand muzica la maxim, m-am aruncat in pat si am inceput sa ma gandesc la cum va decurge intalnirea mea frumoasa Maria. Ma gandeam cu ce o sa ma imbrac, cu ce o sa se imbrace ea, cu ce parfum sa ma dau, cum sa vorbesc cu ea, ce subiecte sa dezbatem, ce cafea sa comand, etc.

Ma uit la ceas si era ora 18:15, asa ca m-am pus la calculator si am inceput sa ma uit pe hi5, da! pe vremea aceea foloseam hi5. Cum dadeam eu de scroll in jos, profil dupa profil, poza dupa poza, like dupa like, comment dupa comment, primesc un mesaj pe messenger, era de la o prietena foarte, foarte buna de a mea pe nume Adela. Prietenia mea cu Adela incepuse cu vreo 2 ani in urma continuand ca de fiecare data cand un baiat si o fata sunt prieteni, unul dintre ei se indragosteste de celalalt. In cazul nostru eu am fost cel care s-a indragostit. Adela era o fata micuta de statura, cu tenul inchis, bruneta cu ochi caprui si cu forme acceptabile, nu era ea mare bunaciune, pe mine m-a atras la ea personalitatea, era foarte puternica. Sincer sa fiu, era cea mai suparacioasa persoana pe care o cunosteam, dar asta face parte din copilaria oricui, la 14-15-16 ani cu totii ne suparam repede, nu prea ai cum sa te maturizezi de la varsta aceea pentru ca esti inca un copil. M-am indragostit de felul ei de a fi, de faptul ca puteam sa vorbesc cu ea absolut orice, de faptul ca ma ajuta cu sfaturi cand aveam nevoie. Am deschis fereastra de messenger cu Adela si am inceput sa vorbim:

- Hey, ce faci mai?

- Buna, Adela , bine pe acasa, am uitam pe hi5 si ma pregatesc sa ies cu o fata, tu ce mai faci?

- Ooo, care fata? Spune tot!!

- Pai..sora unui coleg de la sala, Maria o cheama, e de seama cu tine, sau cu un an mai mare mi se pare, nu stiu prea multe inca, diseara dupa ce ajung acasa iti povestesc.

- Aa, da, dar cum v-ati cunoscut?

- Pai uite eram la sala...(si i-am povestit toata faza cu sarutul, cu antrenorul, cu palmele, etc.)

- Ce frumos, ce sa zic, sper sa iasa bine, abia astept sa imi povestesti. Succes!

- Mersi mult, o sa am nevoie!

- Hai ca vorbim diseara ca s-a facut 19:00 si la 20:00 trebuie sa ma vad cu ea la metrou la Unirii, sper sa nu intarzii.

- Ok, fugi ! Te pup!

- Si eu te pup, pa!

M-am imbracat cu cea mai frumoasa camasa pe care o aveam in momentul acela la dispozitie, m-am dat cu cel mai tare parfum pe care il aveam, mi-am verificat portofelul, doar nu vroiam sa uit acasa banii, si am plecat spre metrou. M-am gandit sa iau metroul ca sa ajung mai repede si sa nu intarzii absolut deloc.

Da-i tare!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum