Capitolul 4

176 3 0
                                    

La incheierea evenimentului, am fugit spre Matei pe care il vazusem langa cusca impreuna cu vreo doi-trei colegi de-ai lui. In drum spre cusca am trecut pe langa zeci de fete care mai de care frumoase, tunate, blonde, brunete, roscate, de toate felurile, iar in momentul acela m-am gandit ca daca la un meci demonstrative sunt atatea pizde, iti dai seama cate sunt la un meci pentru centura? Ajuns la cusca ma bag in seama cu Matei si cu restul:

- Salut Matei, ce zici bro?

- Salut David, uite pe aici cu tovarasii mei de razboi, tu ce faci? Cum ti s-a parut lupta?

- Pff, prea smecher frate, auzi ca tot ai adus vorba de asta, as putea sa ma inscriu si eu la MMA?

- Cu corpul asta vrei tu la MMA? Raspunse unul dintre tovarasii lui razand.

- Da prietene, cu corpul asta pariez ca te sparg in bataie pe tine.

- Hahaha, mor de ras, bai ce ai fumat ma inainte ca vreau si eu??

- Razi tu razi dar imi pare rau ca nu pot sa iti demonstrez.

- Ba da chiar poti, asteapta sa se elibereze sala, ia niste manusi si hai la o demonstratie, abia astept sa imi iau bataie de la un anorexic de 50 kg.

Matei ma trage cativa metri mai in spate si imi spune:

- Ba in pula mea esti prost? Te calca pe cap asta, nu il vezi cat e? Du-te si spune-i ca ai glumit ca ai vrut sa vezi cum reactioneaza, nu fii ratat ca daca iti da asta doi pumni te-a rupt in doua.

- Matei, stai calm amice, e doar o demonstratie, si nu sunt chiar asa de slab precum ma crede-ti voi. O sa vezi tu!

- Treaba ta frate, eu te-am avertizat.

Dupa vreo jumatate de ora s-a eliberat intreaga sala, cocalarul ala a vorbit cu un tip de acolo si mi-a facut semn sa ma duc in ring, pentru ca nu mai era cusca. Am luat manusile, erau putin transpirate si ma gandeam cine le-o fi purtat inaintea mea, sper sa nu iau vreo boala de piele. Asta trebuia sa fie ultima mea grija in momentul acela, cocalarul era deja echipat si ma astepta in ring, moment in care a aparut Vanessa cu prietenii ei acolo.

- Bai David ce faci ma? Intreaba ea

- Buna Vanessa crede-am ca ai plecat, uite am o provocare aici cu un cocalar care se crede prea smecher si am zis sa ii arata ca nu toata lumea se invarte in jurul lui. Moment in care toata lumea din jur a inceput sa rada si sa il salute pe acel cocalar, se pare ca se cunoasteau intre ei.

- Da? Chiar vreau sa vad asta, raspunse Vanessa.

Brusc acum numai ca eram pe cale sa imi iau bataie de la un cocalar muschiulos, mai era si toata gasca lui acolo si ma mai vedea si Vanessa cum mananc bataie, super, bravo David, ce pot sa spun, Da-I Tare!

Matei se afla intre noi pe post de arbitru, i-a facut semn cocalarului sa o lase usor, acesta a zambit si a zis ca se joaca putin cu mine. Asa a si facut, a inceput sa imi dea cate o palma distrandu-se impreuna cu tovarasii lui, nemaiputand sa raman calm, am izbucnit cu un croseu de dreapta fix in maxilarul cocalarului, acesta cazand lat pe jos. Toti tovarasii lui au urcat repede in ring, a venit acolo si un antrenor de MMA sa vada daca acesta este bine, dupa cateva palme zdravene si putina apa aruncata pe fata, acesta s-a trezit si s-a repezit spre mine disperat sa imi traga cativa pumni:

- Fututi mortii tai de sclav, eu ma joc cu tine iti dau numai palme si tu dai cu toata forta?, atat i-a trebuit sa spuna ca toti prietenii lui au inceput sa rada si sa il ia la misto ca a luat bataie de la un anorexic de 50 de kg.

- Hai ma, pisamas pe tine de slabanog, hai sa ne batem calumea daca esti smecher, moment in care a intervenit Vanessa:

- Gata ma, ti-ai luat bataie? Ti-ai luat! Nu ai stiut sa tii garda, asa ca ai supt-o. Invata sa si pierzi, te-a batut anorexicul, asta e.

- Lasa fraiere ca nu ramane asa, te prind eu prin cartier.

In cele din urma pleaca toata lumea, ramasesem doar eu cu Matei si cu acel antrenor de MMA care din intamplare il antrena si pe Matei, asa ca l-am intrebat:

- Nu va suparati, as dori sa ma antrenez si eu la sala dumneavoastra si sa invat mai multe. Se poate?

- Normal ca se poate, incepi la grupa de incepatori, poti sa vii chiar maine seara la ora 19:00 si vorbesti cu antrenorul de la incepatori.

- Multumesc frumos, sa traiti!

- Hai noroc, apropo felicitari pentru croseul ala de dreapta.

- Multumesc, raspund eu zambind.

Acel moment pentru mine cred ca a fost cel mai glorios moment trait pana atunci, am impresionat-o pe Vanessa, am pus la pamant un cocalar cu gura mare si am castigat respectul gastii cocalarului.

Da-i tare!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum