La usa se afla postasul, venise pentru a aduce un aviz postal pentru tata. Bag pula, credeam ca e Maria, sau Vanessa(stiu ca si tu tot asta credeai).
M-am intors la calculator si am continuat sa ma joc, mai erau cateva zile si incepea scoala iar eu profitam din plin de timpul liber ramas. Dintr-o data calculatorul meu s-a oprit. S-a ars placa de baza. Superb! Era cea mai scumpa componenta din calculator si cum nu stateam bine cu banii, s-a dus timpul meu petrecut la calculator o perioada buna. Mama era cea mai fericita, de cand isi dorea sa ma vada ca mai ies pe afara si ca nu mai stau pe jocul acela( stai linistita mama, o sa iti doresti tu sa mai ma joc acel joc si nu jocul pe care il joc in prezent). Am inceput sa ies afara mai mult, petreceam majoritatea zilei prin parcuri, pe terenuri de fotbal, plimbari prin centrul vechi, etc. Intr-o zi am iesit cu Lucian, Matei, si cu trei fete pe care le cunoastea Matei. Dragute, de treaba, amuzante, insa una dintre ele mi-a atras atentia rau de tot. Roberta se numea, era bruneta cu ochii negrii, destul de inalta tipa, avea un tatuaj cu un cutit de lemn pe gat. Cum mi-a atras atentia fix ea?? Nu stiu, simteam ca o cunosc de o viata. Nu era mare bunaciune, era slabuta, nu prea avea forme, dar avea ceva al ei care te atragea foarte tare, cel putin pe mine. Avea un zambet superb, zambetul ei provoca accidente in lant, daca se ducea undeva sa cumpere ceva si ii zambea casierului sunt sigur ca putea sa plece fara sa mai plateasca, daca era casierita, ghinionul ei. Fiecare am inceput sa umbla cu o fata in dreptul nostru, intamplarea facea ca tipa care se bagase in vorba cu Lucian sa fie proaspat iesita dintr-o relatie. Lucian ce sa faca? Vorbea cu ea despre fifa, de parca o interesa pe ea cum se joaca el fifa si ce transferuri facuse Real Madrid atunci. Era praf baiatul, l-am tras intr-o parte si i-am dat mare capac.
- Ce-ai ma de ce dai? Esti prost?
- Poate iti vine mintea la cap in plm, cum sa vorbesti ma cu ea de fifa? Esti inapt?
- Pai daca alt subiect nu am, ce vrei sa vorbesc, de Barbie?
- Dute-n plm ca esti ratat rau! Afla ce ii place, fa-o sa rada, vezi ce ai in comun cu ea, consoleaza fata, nu ai auzit ca e proaspat iesita din relatie, pariez ca a fost si inselata.
- Pai da ma dar nu e asa usor.
- Ce plm nu e usor? Nu ai nimic de pierdut boule.
- Hai ca o sa fiu mai indraznet.
Matei cu prietena lui ramasese in spate, eu cu Roberta eram undeva pe la mijloc iar in fata ramasese Lucica si cu acesta tipa. In continuare auzeam numai vorbe de genul: "Te-ai uitat aseara la te pui cu blondele?" Pe bune ma?? Esti o cauza pierduta...Am lasat-o balta si am continuat sa ii accord atentie maxima Robertei. Am fost la billiard, nu prea stiam niciunul sa jucam asa bine, Matei se descurca insa restul eram zero. Roberta lovea mereu masa cu tacul, nu nimerea bila niciodata, asa ca m-am dus si am ajutat-o. Desi nu stiam sa joc, cand o tineam pe ea de mana si loveam bila cu tacul tinut de mainile sale reuseam sa introducem bielele pe rand. Asa ajunsesem sa il ofticam pe Matei in ultimul hal. Era si randul lui Lucian si acelei fete sa joace impotriva lui Matei si a prietenei sale. Eu impreuna cu Roberta ne-am retras la o masa, ne-am luat cate un suc fiecare si am inceput sa vorbim.
- Tu esti singurel?
- Nu sunt singur, am si eu parinti, am prieteni, am rude. De ce intrebi?
- Hahahaa, ma refeream daca ai prietena.
- Am multe prietene, sunt un tip prietenos.
- Observ, dar iubita ai??
- Asta chiar imi lipseste, m-ai prins, ai 1-0.
- Hahaa ce nebun esti.
CITEȘTI
Da-i tare!
Teen FictionTotul se intampla cu un scop, imi repet in minte ori de cate ori se intampla ceva ce ma nemultumeste. Urmareste evolutia lui David Popa, tanarul care este indragostit pana peste cap de fabuloasa Vanessa, asta pana apare in viata lui Eva, care ii sch...