Capitolul 9

78 0 0
                                    


                                    M-am trezit cam pe la ora 11:00, mi-am baut cafeaua, am mancat putin, apoi m-am apucat sa joc niste lol. Am dat numai de ratati, am fost si eu cam ratat, nu aveam chef asa mare, asa ca l-am inchis dupa doua meciuri. M-am uitat putin la tv, apoi m-am hotarat sa ii dau mesaj Evei, aceasta mi-a raspuns cam la vreo doua ore distanta. Am intrebat-o ce mai face, daca e bine, sanatoasa, etc. Aceasta mi-a spus ca este totul bine, totul frumos, m-a intrebat si ea despre sanatate si multe altele, i-am raspuns si eu ca sunt ok. Hmmm, cred ca m-am convins, nu mai simt nimic, doar dorul, atat! E un semn bun, in timp ce vorbeam cu Eva, primesc mesaj de la Maria, mesaj in care scria cu litere mari " TE VREAU ACUM!!!". Am zambit putin, apoi am sunat-o.

-Ia zi, printeso, cum ma vrei?

-Sunt la ora, nebunule! Nu ma incinge acum!

-Tu mi-ai dat mesaj nebuno, si eu chiar ma gandeam cum as sta eu in tine acum, sa te ating asa cum iti place tie, sa iti fac un exterior-interior de zile mari!

-Ahh, te omor, Doamna profesoara, pot sa ma duc la toaleta, va rog? Multumesc, vin repede!

-Hahhaa, nu mai poti.

-Gata, hai ca nu stau mult, ia zi, cum facem? Am chef maxim de tine!

-Pai cum vrei sa facem?

-Esti singur?

-Din pacate nu.

-Hmmm, hai ca poate ii scot pe astia doi la plimbare si ramanem noi acasa!

-Marius si Ioana?

-Dap.

-Ok, vezi ce faci si imi spui, sa ma pregatesc si eu!

-Vai printule, dar cum vrei sa te pregatesti? Trebuie sa te razi sau ce? Hahahaha

- 0 Haz 

-Hai ca ma duc la ora, te pup, iti dau eu mesaj!

-Bine, hai pa!

-Muie ma! Am zis ca te pup!

-Ok, hahaha.

                  Imi placea sa o enervez, era asa haioasa cand se enerva, mai ales cand eram fata in fata, ii vedeam botul cum se tuguia, era asa dulce, imi venea sa o mananc toata, incepand de la curul ala bun. M-a luat cheful de alergat, asa ca m-am imbracat in trening si am plecat la o tura de lac. Era o vreme superba, niciodata nu mai alergasem cu asa drag. La un moment dat imi suna telefonul, era Vanessa, nu stiam daca sa raspund sau nu, adica deja nu ma mai gandeam la ea, deja imi trecuse tot, dar am raspuns in cele din urma. 

-Da!

-Buna David, ce faci?

-Bine, alerg, tu ce faci?

-Nu asa bine, vreau sa te vad, pot sa vin sa alerg cu tine?

-Tu? Sa alergi? Esti pe moarte?

-Haha, nu...doar ca vreau sa te vad si sa vorbim ceva.

-Sa nu imi spui ca esti gravida!

-Hahahahaha acum chiar m-ai facut sa rad, nu!! Nu sunt!

-Atunci? Care e faza?

-Unde esti? Spune-mi te rog!

-Sunt in Tineretului, alerg pe langa lac.

-Bine, vin repede ca ma aduce varamiu cu masina.

-Ok, ma gasesti aici. 

          Am inceput sa alerg  in continuare, apoi pe la jumatatea parcului, am vazut-o pe Vanessa, venea usor spre mine, m-a sarutat si mi-a spus niste cuvinte care m-au cam marcat pe moment.

Da-i tare!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum