Stii momentul acela cand esti gelos rau de tot pe relatia cuiva? Cand iti doresti o relatie asa cum are o persoana anume? Am trait si eu acest sentiment, aveam un prieten, pe nume Stefan, acesta se combinase cu o boboaca din liceu, destul de draguta tipa, avea niste ochi de un albastru stralucitor, absolut superbi, era micuta de inaltime, blondina si foarte de treaba. Cel putin asa parea la prima vedere, parea gagica perfecta, facea de toate, mi se parea foarte atractiva, dar nu! Eu o aveam pe Eva si era tot ce imi doream, Eva ma completa, Eva imi oferea tot ce aveam eu nevoie!
Stefan era genul de baiat care se lauda cu absolut orice! Om mai laudaros ca acest baiat nu am cunoscut niciodata in viata mea. Cum l-am cunoscut? Printr-un prieten comun, era in clasa cu el si ne-am hotarat odata sa iesim la football, sa ne mai dezmortim picioarele. Marele laudaros Stefan atotfacatorul, atotstiutorul, jucase la Dinamo cativa ani, venise cu figuri de fotbalist la noi pe teren, iar noi ne-am planificat sa il facem sa plece acasa plangand, sa ii scoatem fotbalul din cap, insa a fost invers, ne-a bagat ciment in cur. Juca bine fraierul, nu a pierdut niciun meci cat a stat cu noi pe teren, si-a demonstrat valoarea, dar tot un laudaros ramanea. Dupa aceea ne-am imprietenit mai bine la liceu si asa mai departe. Intr-o zi vorbeam cu el pe messenger, insa fara sa stiu era si cu gagicasa la el, iar cum am spus ca e un laudaros din cale afara, incepuse si acolo:
- Si tu ce mai zici bai David, bai?
- Ce sa zic ma, pe acasa ma plictisesc, tu?
- Eu ce sa fac, cu iubita mea acasa, trage de mine sa o fut.
- Si de ce dracu imi spui mie asta?
- Pai ca sa vezi ce iubita am eu.
- Imi dau seama.
- Bine boss, hai ca te las, am treaba cu asta mica, mai vorbim noi.
- Bafta( sper sa o lasi gravida)
Dupa acea discutie mi se facuse chef grav de sex, cu Eva trebuia sa am radare, I se parea ca e prea devreme, dorea sa o astept, spunea ca nu e pregatita, am inteles-o, dar speram sa nu ma tina ani de zile cu pregateala ei, asa ca din cand in cand o mai intrebam: "iubiree, te-ai mai gandit? Nu vrei sa incepem si noi sa facem dragoste?", insa tot acest raspuns il primeam, nu sunt pregatita! Cum dracu sa te pregatesti? Ma rog, am asteptat si tot asteptat. In timp ce Stefan futea la gagicasa precum batea Claudiu Niculescu lovituri libere, eu stateam si ma rugam de Eva mea. Nu aveti idee de cate ori l-am injurat, atunci cand incepea sa povesteasca, speram sa o lasi gravida ba, sa nu mai ai ce sa povestesti!
Erau zile cand Stefan se ducea la gagicasa la clasa, iar in drum spre clasa il privea pe Lucian cum alerga o "maimuta" urata pe holurile liceului, acea maimuta era asa zisa iubita al lui Lucian. Am inceput sa radem de el pe faptul ca "superba" lui iubita fugea de el prin liceu, iar replica acestuia a fost: "ne jucam, frate, fugeam dupa ea prin liceu, asa ne jucam noi", serios? Cine te-ar crede? Adica se vedea clar ca fuge si ca se ascundea de tine! In fine, relatia mea cu Eva decurgea din ce in ce mai bine, toata lumea spunea " Ai vazut cat rezista Eva cu David?" Adevarul este ca am stiut intotdeauna sa ma port cu ea, intotdeauna i-am oferit ce a avut nevoie, absolut mereu am ascultat-o, am inteles-o, am respectat-o, am iubit-o! Erau perioade superbe, chiar daca nu aveam relatii prea intime, caracterul meu nu imi dadea voie sa ma duc la alta. Asta a respectat cel mai mult Eva la mine, ca nu am inselat-o niciodata, indiferent de situatie.
Intr-o frumoasa zi, am iesit la un tenis de picior, impreuna cu Stefan si Lucian. Meciurile impotriva lui Lucian erau foarte usoare, castigam numai cu set la trei sau patru maxim, cu Stefan ma cam chinuiam, ma cam batea, dar imi facusem o tactica mai speciala, ii trimiteam mingea numai pe sus, cu putina forta, acesta era obligat sa dea cu capul in minge, iar dupa mai multe lovituri deja aparea durerea. Bineinteles ca pe langa jocul de tenis, mai practicam un sport, aruncatul cu privirea dupa gagici, mai ales gagicile care se tot plimbau pe role langa terenul nostru, putin aplecate, pantalonasi scurti, maieuri, o priveliste superba, satene, blonde, brunete, roscate, de toate!
CITEȘTI
Da-i tare!
Teen FictionTotul se intampla cu un scop, imi repet in minte ori de cate ori se intampla ceva ce ma nemultumeste. Urmareste evolutia lui David Popa, tanarul care este indragostit pana peste cap de fabuloasa Vanessa, asta pana apare in viata lui Eva, care ii sch...