Am incremenit, in fata usii Mariei se afla un gabor...Ce fac? Mai bine nu raspund. Politistul insista cu batai puternice in usa si spune:
- Stiu ca ma privesti pe vizor, deschide si o sa fiu mai bland cu tine!, am deschis usa cu cacatul la cur..
- Buna ziua! Agent principal Popescu.
- Buna ziua! Sa traiti! Numai bine! S-a intamplat ceva?
- Am primit o reclamatie cum ca ati intrat peste o domnisoara in acest apartament si ati supus-o la perversiuni sexuale. Este adevarat?
- Nu. Doamne fereste cum sa fie adevarat? Ea m-a adus aici si m-a drogat, apoi stiu ca am adormit si m-am trezit pe canapea.
- Mainile la spate, ai dreptul la un avocat, daca nu iti permiti unul ti se va ofera unul din oficiu de catre tribunal!
- Dar stati putin, nici macar nu e vreo dovada, adica eu nu am nici-o vina..
- Atunci ce cauti in casa asta?
- V-am spus, m-a chemat sa bem un suc, o cafea.
Dintr-o data o vad pe Maria ca iese din lift si se pune pe jos de ras, atunci am realizat ca era o farsa, isi pusese un prieten sa se imbrace in politist si sa vina sa ma ridice. Marie, Marie ce panica mi-ai dat tu atunci...Am stat cateva minute sa ma calmez, eram fleasca, tremuram tot, deja ma gandeam ce marca de sapun lichid sa imi cumpar. In fine, am dat mana cu amicul Mariei, aceasta l-a condus pana jos, apoi s-a intors la mine m-a luat de mana si m-a tras spre dormitorul matusii sale strigand prin toata casa:
- Azi ne futem in patul lu' matusimea! Daca nu ma futi ca aseara te musc de ea, asa ca daca tii la mandria ta ai grija ce prestezi.
- Wow, ce amenintare, pai poate gresesc intentionat doar ca sa te vad pe tine cu gura pe ea. Te-ai gandit la asta?
- Auzi ma? Tu stii ce tare pot sa musc? Ai grija ca nu glumesc! Treci ca sunt uda toata!
Am ajuns in dormitorul matusii sale iar in dreptul patului s-a gandit sa ma chinuie putin, m-a impins in perete, s-a intors cu spatele la mine si a inceput sa isi dea acei pantaloni foarte mulati de trening jos de pe ea, putin aplecata ca doar stia ca asa ma omoara...Muream, nu mai puteam, vroiam sa dau in ea mai tare decat da mama cu ciocanul in snitele. Dintr-o data se aude usa de la intrare, Maria isi trage pantalonii repede pe ea si imi face semn sa ma duc la baie. M-am dus la baie, am inceput sa imi aranjez parul, mi-am dat cu putina apa pe fata si am iesit! Matusa Mariei statea cu mainile in sold in dreptul sufrageriei si astepta o explicatie de la nepoata sa. Mi-a venit o idee si am aplicat-o!
- Sarut mana! David este numele meu si sunt meditatorul de engleza al Mariei.
- Buna David, dar totusi ce cauti aici? Si de unde iti plateste Maria orele de meditatii ?
- Pai am stabilit cu ea ca o ajut eu cu engleza, suntem buni prieteni si cum eu cunosc engleza foarte bine, am zis sa o ajut si pe ea.
- Foarte frumos din partea ta, daca iti dau pantalonii jos acum gasesc urme de sperma?
- Poftim? Doamna v-am spus ca o ajut cu engleza!
- Da ma, stiu eu cum va ajutati voi adolescentii intre voi, hai plecati ca vreau sa ma odihnesc!
- O zi frumoasa sa aveti doamna!
- Si voi, pa!
M-am repezit spre dulapul unde erau incaltarile mele, mi-am tras tenesii in picioare mai repede decat alearga Bolt pe 50 de metri si am iesit din apartament. I-am facut semn ca o astept in fata scarii si am sarit in lift. Ajuns la parter, am iesit din scara blocului si m-am asezat pe o bordura inalta si am asteptat sa coboare Maria. Dupa vreo 30 de minute de asteptare, o vad ca iese din scara blocului si vine plangand spre mine. Am luat-o in brate, i-as sters lacrimile cu mainile mele, o tineam cu capul la pieptul meu si incercam sa aflu ce s-a intamplat, de ce plangea in asa hal? La un momentdat ridica privirea la mine si imi spune:
CITEȘTI
Da-i tare!
Teen FictionTotul se intampla cu un scop, imi repet in minte ori de cate ori se intampla ceva ce ma nemultumeste. Urmareste evolutia lui David Popa, tanarul care este indragostit pana peste cap de fabuloasa Vanessa, asta pana apare in viata lui Eva, care ii sch...