A venit si dimineata, m-am trezit inaintea ei, iar inaintea mea s-a trezit Optimus, bineinteles. Dormea atat de frumos, avea capul pe pieptul meu, parul ei negru ca taciunele, foarte ciufulit, atarna pe pieptul si pe burta mea. Era o liniste apasatoare, se auzeau numai respiratiile noastre. Am incercat sa ma ridic din pat, insa am trezit-o. A ridicat privirea, m-a sarutat usor si mi-a soptit la ureche " Buna dimineata! Ai fost minunat aseara!", apoi a inceput sa isi intinda membrele corpului, sfarsind intinsa pe burta in patul ei mare si foarte moale. Am privit-o pentru cateva secunde, i-am apucat acele fantastice fese in palme, apoi m-am intins langa ea si am inceput sa o mangai usor, pe cap, pe spate, pe fund. Era atat de dulce, dar in acelasi timp foarte sexy, asa ca nu am mai rezistat, incepusem sa ne sarutam foarte pasional, nu ne mai puteam dezlipi unul de celalalt, eram ca un magnet pentru ea, dar si ea pentru mine. A fost de ajuns doar putin sa intru in ea ca a scos la iveala bestia, ritmul ei a crescut brusc, intensitatea vocii sale s-a triplat, peretii parca se rugau de ea sa aiba mila de ei, stiau peretii ce va urma, ne-am ridicat amandoi, s-a pus in pozitia mea preferata, mai aveau putin si crapau acei pereti, atat de tare ne loveam de ei, atat de intens era momentul dintre noi. Dupa ce am terminat, am mers la dus impreuna, acolo bineinteles ca ne-am pornit din nou, eram dependenti unul de celalalt, pentru ea nu mai exista niciun iubit, eu nu ma gandeam la nimic, doar profitam de moment, profitam de ocazia oferita. A iesit ea prima din dus, s-a dus sa prepare putina cafea, iar eu am ramas cu dusul pe mine, am dat apa rece, trebuia sa ma racoresc putin, eram prea incins, voiam sa ma trezesc din starea de vis. In cele din urma am iesit din dus, insa nu aveam hainele acolo, le uitasem in dormitor, am iesit doar cu prosopul pe mine, cand, dintr-o data o vad pe doamna Venera, mama Vanessei, statea sprijinita de tocul usii dormitorului, cu un zambet pervers pe fata.
- Hmmm, ce miroase a dragoste in camera asta.
-Sarutmana, ce faceti?
-Eu, foarte bine, dar tu? Esti bine?
-Bineinteles, imi cer scuze, imediat ma schimb si vin la cafea.
Trebuia sa trec pe langa ea, imi era rusine, totusi e maicasa, eu sunt doar cu un prosop pe mine, Optimus nu prea voia sa stea linistit, asa ca atunci cand am trecut pe langa ea, destinul a facut ca prosopul sa se agate de inelul Venerei. Da, aproape ca imi cazuse de pe mine, pentru un moment chiar am crezut ca l-a vazut pe Optimus, apoi am fost sigur ca l-a vazut, imi tot zambea, iar zambetul ala era atat de sexy, chiar ma miram ca pot sa ii admir zambetul, atata timp cat privelistea decolteului predomina raza vizuala a ochilor. Am intrat repede in camera, m-am schimbat si mai repede, apoi am iesit si m-am indreptat spre bucatarie. Acolo era Vanessa cu trei cesti de cafea pregatite.
- Vanessa, cred ca maicata mi-a vazut...
-Nu ar fii prima, stai linistit. Ahaahaha
-Da, dar totusi, ma simt aiurea.
-Stai ma linistit, si asa mami e nebuna, e de gasca.
-Observ, dar tot mi-e rusine.
-Hai, ia si bea cafeaua aici!
-Multumesc frumos!
-E buna?
-Da, e buna, pentru varsta ei, chiar arata bine!
-CAFEAUA!!! In gatu' matii.
-Aaa, cafeaua? Da, e foarte buna cafeaua, dar mai buna esti tu!
-Ododo, ce dulce esti tu.
-Hehe, mi s-a mai spus.
- Hei copilasi, ce faceti? Cum a fost ? V-ati simtit bine?
-A fost naspa mami, ne-am uitat la fotbal toata seara, la seriale, am adormit devreme, plictisitor.
CITEȘTI
Da-i tare!
Teen FictionTotul se intampla cu un scop, imi repet in minte ori de cate ori se intampla ceva ce ma nemultumeste. Urmareste evolutia lui David Popa, tanarul care este indragostit pana peste cap de fabuloasa Vanessa, asta pana apare in viata lui Eva, care ii sch...