Dupa un scurt timp, relatia mea cu Eva a ajuns intr-un punct final. Ajunsesem sa ne certam din orice, daca respiram putin mai tare langa ea, daca intra pe facebook in timp ce era cu mine si multe alte motive foarte prostesti, ne-am dat seama ca asta nu e bine si am decis amandoi ca aceasta frumoasa relatie sa se incheie aici. Nu mai simteam deloc iubire din partea ei, simteam numai si numai un aer de prietenie, iar dupa scurt timp, au disparut si sentimentele mele pentru aceasta fiinta. "Deci prin aceasta ocazie, vreau sa iti multumesc pentru experientele traite alaturi de tine, pentru toata iubirea pe care mi-ai oferit-o, iti multumesc pentru toate momentele frumoase, pentru toate momentele neplacute si pentru simplul fapt ca m-ai iubit atunci cand meritam mai putin, pacat ca atunci cand meritam cel mai mult, nu ai mai facut-o..."
Ce am facut mai departe? Bineinteles ca am trecut peste, am suferit putin, insa nu este capat de lume niciodata. Am inceput sa ies mai mult pe afara, am inceput sa alerg mai mult, cea mai mare parte a timpului o pierdeam la calculator, in League of Legends sau Fifa, seriale, filme, muzica, porno, skype, facebook, porno, flashscore, porno si asa mai departe. M-am intors la mma, iar acolo dupa tot acesti ani in care nu m-am mai dus, l-am regasit pe Marius, fratele Mariei. Bingo! Asta e momentul! M-am dus la el si am vorbit putin.
- Ce zici ba, baiatule, care mai e viata ta?
- Uite bine ma, pe aici, m-am intors si eu la vechile obiceiuri, tu ce mai zici?
- Nu prea bine boss, m-am mutat singur, m-am angajat, ma mai antrenez din cand in cand..viata plictisitoare.
- Ooo, iauzi, unde te-ai angajat?
- Pai sunt curier la o pizzerie.
- Bravo tie, bai Mariuse, ce pot sa zic, succes, hai sa dam la manusi.
- Hai...
- Si zici ca stai singur?
- Da, dar e naspa, vreau sa imi fac o relatie serioasa, iar in ziua de azi nu mai gasesti asa ceva.
- Eu tocmai am iesit dintr-una si parca e mai bine...
- Da, asa spun multi, dar eu tot vreau o femeie care sa se mute impreuna cu mine, sa ne trezim dimineata amandoi, sa bem cafeaua impreuna, sa facem un sexulet asa de dimineata.
- Te cred boss, da si tu mai usor ca nu sunt sacul tau de box.
- Ahaha, scuze ma.
- Sor'ta ce mai face?
- Pai, Maria sta cu mine aici, in Bucuresti, ce sa faca e cu liceul, are si ea bac-ul, invata, etc.
- Iauzi, pai ai zis ca stai singur, sora ta nu se pune?
- Plm, stau singur adica fara mama si tata, ea sta aici mai mult pentru liceu, sa nu mai faca naveta.
- Am inteles, sincer mi-e cam dor de ea, as vrea sa o vad dupa atata timp.
- Vino odata la mine si stai cu ea de vorba, sau iesiti, nu stiu, te descurci esti baiat mare.
- Da-mi numarul ei, te rog.
- Il iei tu la vestiar din telefonul meu.
- Ok, boss, hai, ce facem acum?
- Circuitele, le mai stii?
- Normal ca le mai stiu, nu le uit asa usor.
M-am antrenat in jur de doua ore, eram foarte obosit, dupa atata timp de stat, am reinceput in forta antrenamentele, ma asteapta o febra musculara de zile mari. In vestiar, i-am cerut lui Marius telefonul, l-am deschis si imediat am transferat numarul Mariei din telefonul lui in telefonul meu. Am dat mana cu el si am plecat spre casa, insa pe drum, m-am intalnit cu Vanessa, dupa cam un an de la incidentul de la ea de acasa. Stateam amandoi la o distanta de vreo doi metri, ne priveam adanc in ochi, insa niciunul nu spunea nimic. Dupa cateva secunde, am luat initiativa.
CITEȘTI
Da-i tare!
Teen FictionTotul se intampla cu un scop, imi repet in minte ori de cate ori se intampla ceva ce ma nemultumeste. Urmareste evolutia lui David Popa, tanarul care este indragostit pana peste cap de fabuloasa Vanessa, asta pana apare in viata lui Eva, care ii sch...