Capitolul 8

56 0 0
                                    


            Au trecut cateva zile bune, mergeam la antrenamente normal, rutina zilnica, ma apucasem sa tin o dieta speciala pentru masa musculara. Naspa este faptul ca nu mai primeam mesaje de la Maria, adica eu ii scriam aproape in fiecare zi, iar raspunsuri nu mai primeam deloc, sau primeam numai raspunsuri seci, gen "k", "aha", "bv". Ce mortii tai ai? Probabil si-a gasit pe altul..ma rog, ma cauta daca are nevoie de mine, nu ma stresez! Timpul trecea, toti tovarasii mei isi faceau iubite, pana si Lucian si-a facut o iubita, virgina chiar, sau ma rog, asa pretindea ea, aveau chiar doua saptamani impreuna! Apoi a urmat Stefan...Faza aiurea e ca bulanosul, a avut un bulan fantastic, de la o simpla aruncatura de ochi pe facebook, a gasit stream-ul unei domnisoare de 18 ani, (stream= se filmeaza live cum se joaca anumite jocuri sau face tutoriale pentru diferite chestii online), tipa aceasta se numea Maya, ce e asa special la ea? Se joaca lol frate, o tipa frumoasa, chiar buna pot sa spun, se joaca lol! Si mai era si creata pe deasupra, in dezavantajul ei pentru Stefanel al meu, el nu suporta cretele, insa ramanea de vazut daca la ea putea trece cu vederea acest detaliu. Da, in mare parte tipa era super ok, insa mister saxobeat, facea pe interesantul, nu era asa incantat, mai incantat eram eu decat el. In cele din urma, dupa ce l-am batut putin la cat, a acceptat sa iasa cu ea, iar de acolo s-a pornit totul, s-au combinat, toate bune si frumoase. Am ramas eu, singur, priveam in jurul meu, relatii peste tot, eu nici nu sunt genul sa ma combin cu oricine doar ca sa am o relatie, dar ma si ofticam grav, cum plm sa gasesti o fata asa ok, din toate punctele de vedere, in lol frate! Insa m-am linistit putin cand am aflat de domnul Lucian, se pare ca domnisoara virgina, a acceptat sa si-o traga cu el, dupa doua saptamani de relatie, apoi l-a parasit! Iti dai seama ce virgina era, nu? Ciudat e faptul ca el inca era convins de faptul ca era virgina, el nu a auzit de sex pe ciclu, aiurea, a profitat de el...citez din vorbele sale: "Am fost o carpa pentru tine, te-am prezentat parintilor!!!, iar tu ce ai facut? Ti-ai batut joc de mine? Cum pot sa raman prieten cu tine? Am facut dragoste cu tine!!!! Nu se poate, nu putem ramane prieteni! Te-ai sters cu mine unde ai vrut si apoi m-ai parasit!" Pe bune frate, cum poti sa te injosesti sa ii vorbesti asa unei tipe cu care nu ai stat nici o luna? In fine, nu mai spun nimic, sa revenim la oile noastre. 

                     Brusc m-a trantit o raceala groaznica, febra, nas infundat, tuse, frisoane, tot tacamul ce plm...fix de asta aveam nevoie, sa stau in pat, sa ma uit la un televizor, la toate porcariile, sa mananc numai supe calde si ceaiuri clocotite. La antrenamente nu puteam sa mai merg, urasc raceala!!!! Dintr-o data, imi suna telefonul, il ridic, vad ca este apel de la Maria, asa ca am raspuns, cu vocea mea de extraterestru racit.

-Da, viata mea!

-Ooo, asa raspundem acum la telefon?

-Pai da, no? 

-Ce faci, ma?

-Ce dracu sa fac, sunt racit mort, febra, tuse...

-Offf, eram la brancoveanu si voiam sa te vad..

-Nu pot, trebuie sa o lasam pe alta data, nu sunt in stare nici sa cobor pana la magazin, dar sa vin pana acolo.

-Hmm, pot sa vin la tine?

-Da...adica esti binevenita, nu te da nimeni afara, cu conditia sa imi aduci portocale.

-Hahaha, serios?

-Nuu, glumesc, hai vino ca te astept, poate ma faci tu bine!

-Da...stii ca nu am idee unde locuiesti, nu?

-Aoloo, da..iti trimit adresa pe sms si cauti pe harta, ok?

-Dap, e ok, te pup!

 I-am trimis adresa pe telefon, apoi am asteptat confirmarea, mi-a spus ca o sa ajunga in vreo 30 de minute. Sincer, imi era putin rusine, adica eram asa molesit, ciufulit, cu o fata de zombie obosit, iar fiinta asta venea la mine. Se pare ca a durat mai mult de 30 de minute, a ajuns undeva dupa vreo ora, i-a deschis mama usa, a poftit-o in casa, i-a aratat unde am dormitorul, apoi a plecat la plimbare...hmmm, mama , mama, banuiai tu ceva. A intrat in dormitorul meu, s-a aplecat, m-a sarutat pe frunte, apoi s-a asezat langa mine in pat. Imi batea inima foarte tare, probabil de la febra...hai las-o dracu, pe cine incerc eu sa mint? Aveam emotii langa ea, era superba, ma mangaia usor, se juca cu unghiile pe pieptul meu, pe fata mea, dupa ce ca aveam eu febra 39-40, ea imi urca temperatura la 50! Nu am rezistat prea mult, am luat-o de fata, am sarutat-o, ea s-a aprins foarte repede, s-a uitat in ochii mei si mi-a spus: "Daca racesc din cauza ta, te omor!". Apoi a inceput sa se dezbrace usor, moment in care eu am oprit-o. Nu puteam sa o las sa faca asta, nu e in firea mea. Trebuia sa o dezbrac eu, insa eu nu am putut sa o dezbrac usor, aproape ca i-am smuls hainele de pe ea. Cand am ajuns la sutien, am observat ca bidoanele alea erau chiar sugrumate acolo saracele, m-am chinuit putin la inchizatoarea sutienului, insa la ce chef aveam, am castigat lupta cu sutienul ei. In cateva secunde am ajuns si eu dezbracat, iar aceasta incredibila fiinta a inceput sa isi plimbe limba peste tot corpul meu. Ma simteam putin aiurea, eram obisnuit sa fac eu treaba multa, sa incep eu totul, insa in ziua aceea, la cat de rau ma simteam, chiar mi-a prins bine dominatia ei. Nu m-a lasat nici-o clipa sa ma misc, a vrut sa controleze totul, a vrut sa imi arate de ce este in stare. M-a dominat total, chiar am avut nevoie de ea, chiar mi-a facut un bine venind la mine si "vindecandu-ma". La finalul tratamentului, statea dezbracata deasupra mea, se uita in ochii mei si m-a intrebat brusc: "Ce iti place cel mai mult la mine?", ei bine, asta este o intrebare foarte grea, orice ai raspunde se supara, daca ii raspunzi ca iti place totul, iti spune ca ai vrajeala, eu am ales varianta vrajeala: "Totul, imi placi de la A la Z!" 

-Hai lasa-ma cu vrajeala! Spune-mi ce iti place cel mai mult? Sanii? Curul? Buzele, Oralul?

-Hmmm, sufletul!

-Bai, vorbesc serios! Chiar vreau sa stiu ce atuuri am.

-Ok, sanii sunt destul de ahhhh, curul destul de mrrrr, buzele sunt acceptabile, iar oralul...este asa si asa, sincer!

-Ahaa, ok, mersii de parere! Muah!!

-Cu placere...esti ciudatica.

-Stiu, asta este farmecul meu, hahaha.

-Mersi ca ai venit la mine, chiar ma simt mai bine acum!

-Nu ai idee cat de bine ma simt eu!!! De cand asteptam asa partida, ahhh.

-E bine, sincer ma gandeam ca nu o sa fiu prea bun azi, tinand cont de starea mea de sanatate.

-Stai linistit, ai fost foarte bun! Pacat ca s-a facut tarziu, trebuie sa ma vad cu Ioana, avem un proiect de facut, doarme la mine si ma duc sa o iau de la metrou.

-Aa, ok atunci, sa ai grija de tine, si spor la treaba.

-Mersi! Si tu ai grija de tine, sper sa iti revii cat mai curand, pentru runda doi.

-Deja ma simt mai bine, ti-am spus, tratamentul tau m-a inviorat!

-Hehe, ma bucur, hai ca am fugit ca e tarziu, te pupic! Paaaa.

-Paa!

Dupa ce am condus-o pana la iesire, mi-am turnat un pahar cu apa, aveam gatul extrem de uscat, eram satul pana peste cap de ceaiuri, iar in momentul acela, paharul ala cu apa a fost ca o picatura de apa in desert, cel mai bun pahar cu apa din istoria omenirii. M-am pus inapoi in pat, s-a intors si maicamea de la plimbare, s-a uitat urat la mine, apoi mi-a spus niste cuvinte.

- Era dragutica gagica, cine este?

-Pai o fata, o cunosc de mult timp, ne-am revazut dupa o perioada lunga, azi trebuia sa ne vedem insa daca mi-a fost rau, a venit ea la mine.

-Aha, si te-a facut bine ea, nu? Vad ca esti tot numai un zambet!

-Se poate spune si asa.

-Ai grija sa nu pui suflet si la asta, sa ramai cu buza umflata cum faci de obicei..

-Daaa, usor de zis, greu de practicat..momentan stau bine, sa vedem mai tarziu.

-De Eva mai stii ceva?

-Nu prea, adica nu am mai cautat-o, nici nu vreau sa mai stiu ceva, ii doresc numai bine, numai noroc si tot ce isi doreste, dar nu vreau sa mai stiu ceva de ea.

-Mie imi este cam dor de ea, ti-am zis ca eu am prins drag mare de fata asta, o sa ma obisnuiesc greu.

-Obisnuieste-te ca sanse de impacare nu mai sunt deloc, din ambele parti.

-Cum spui tu, eu inca cred ca te iubeste!

                 Aceste vorbe mi-au dat de gandit, nu de faptul ca mama cred ca Eva inca ma iubea, ci de faptul ca nu stiam daca eu o mai iubeam pe Eva, chiar am stat si m-am gandit o parte buna din noapte la aceasta dilema, era doar o varianta, sa o caut si sa vorbesc putin cu ea , sa vad cum ma simt, cum reactionez si care va fi starea mea de spirit dupa conversatia cu ea. Insa nu voiam sa imi stric ziua, in caz ca ceva nu mergea bine in conversatia noastra, am inceput sa ma gandesc cat de bine a putut sa ma trateze domnisoara Maria, apoi usor usor, m-a luat somnul si am adormit cu gandul in doua parti...


Da-i tare!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum