Dupa ce m-am trezit din betia aia nenorocita, bineinteles ca eram foarte mahmur, am baut vreo trei cafele, proasta decizie, nu imi face bine cafeaua, imi face inima sa bata foarte tare, ma ia cu tremurat, etc. Ma uitam linistit la televizor, era o emisiune cu intalniri, paravane, cand primesc mesaj pe whapp: "Hey, ce faci?", de la cine crezi ca era? Vanessa? Maria? Delia? Nooo, nu ai ghicit. Era de la o minunatie de fata, pe nume Isabela, cu S, daca ii pronunti sau scrii numele cu Z, te bate! De ce spun ca e o minunatie de fata? Pentru ca asa este!!!!! Are un suflet foarte frumos si pretios, o inima atat de buna incat poti sa o ranesti in orice mod, ea te iarta daca considera ca meriti! Ca fizic, arata bestial!! Este brunetica, parul lung, ochi caprui, micuta de inaltime, bine, nu te gandii ca e miniona, nu e chiar asa, dar e micuta de inaltime, are un cur mai perfect decat al lui J.Lo., mare, frumos, rotund, bombat. Faza e ca nici la piept nu sta rau, are un bust destul de acceptabil! Se spune ca cine are jos nu are sus sau invers, ei bine, ea le avea pe amandoua, plus frumusete, plus suflet de aur! Ce dracu sa vrei mai mult de la ea? Singurul ei defect este gelozia absoluta, este geloasa din orice, iar cateodata chiar e paranoia. Insa daca stii sa o apreciezi, stii sa ai grija de ea, poti foarte usor sa stapanesti aceste defecte. Culmea ironiei, cand ne-am cunoscut, eram doi copii, doi fraieri, eu, din pacate faceam misto de ea, nu ma intreba de ce, eram un copil prost, la un moment dat mi-am dat seama de niste lucruri si mi-am cerut scuze in fata ei, bineinteles ca m-a iertat, pentru ca ti-am spus, are o inima extrem de mare, precum dimensiunea curului. Faza nasoala din povestea ei, este ca are un iubit care nu o merita asa cum este ea. Plm, nu spun ca nu o merita total, nu sunt in masura sa judec pe nimeni, dar cand prinzi o fata asa minunata, lasa in pula mea deoparte gesturile de taran prost, injuriile si comportamentul de mascul alfa! Nu iti cade pula daca mai lasi de la tine in anumite cazuri. Nu iti pierzi barbatia daca o respecti mai mult si o faci sa se simta cea mai apreciata femeie din lume. Din cate am inteles, ea a fost cucerita de "romantismul" acestui baiat, dar in ziua de azi, romantismul asta tine doar pana in momentul cand ajunge sa bage sabia in teaca. Dupa aceea o lasa mai moale, de ce spun asta? Pentru ca si eu am facut greseala asta, si eu am fost romantic doar pana in momentul acela. Regret multe greseli din trecut, regret multe fapte, insa, daca nu le faceam, nu eram in ziua de azi persoana care sunt, persoana care stie sa aprecieze pe cineva, sa respecte pe cineva si sa pastreze pe cineva alaturi! I-am raspuns la mesaj, apoi am inceput sa vorbim.
-Hey, Isabela, uite bine ce sa fac, pe acasa, ma uit la tv, tu cf?
-Nu prea bine, beau un pahar de pepsi! Voiam sa vad ce mai faci, esti bine?
-Hmmm, da, dar tu de ce nu esti bine?
-M-am certat cu idiotul ala, din nou!
-Aoloo, de ce mai?
-Pai iar a inceput sa ma faca in toate felurile, face pe indiferentul cu mine, m-am saturat, mi se ia grav rau de el.
-Pai vorbeste ma cu el, spune-i ca te deranjeaza, ca nu suporti chestiile astea.
-Am vorbit de atatea ori, vorbesc degeaba, e cum ai fost tu cu fosta ta.
-Cine, Eva?
-Da...
-Adica?
-Adica, nu ma intelege, nu mai imi arata ca ma vrea, nu mai vad iubirea in el, nu mai simt ca sunt dorita.
-Aaaa, te inteleg perfect!
-Pai, pune punct atunci.
-Nu pot, il iubesc prea mult pe prost! Si, in plus, imi e frica sa nu raman singura.
-Ce-ai ma, esti nebuna? Cum sa ramai singura? Tu vezi cum arati??
- ...
-In plus, mai esti si sufletista, cauti relatie serioasa, pastrezi o relatie, faci orice pentru persoana iubita, cum dracu sa ramai singura? Doamnee, nu mai spune prostia asta niciodata!
CITEȘTI
Da-i tare!
Teen FictionTotul se intampla cu un scop, imi repet in minte ori de cate ori se intampla ceva ce ma nemultumeste. Urmareste evolutia lui David Popa, tanarul care este indragostit pana peste cap de fabuloasa Vanessa, asta pana apare in viata lui Eva, care ii sch...