Capitolul 13

218 1 0
                                    


                               Am avut o noapte infernala, ganduri peste ganduri, ochii mei au fost peste fiecare particula de vopsea de pe peretii camerei mele, televizorul nu a fost pornit in acea noapte decat vreo cinci minute, incercam sa imi alung dorul cu un film porno, insa nici asa nu reuseam. Nu am dormit nici macar cinci minute, iar Alexis, a renuntat la jumatate din programul ei de videochat pentru a sta cu mine pe what's app, ma rugam de ea sa doarma, ca nu este nevoie sa stea cu mine sa vorbeasca, insa ea tot insista si continua sa vorbeasca, ma facea sa rad, iar pe la ora 7:00 dimineata, mi-a dat un mesaj.

- Hai la mine, sa "bem o cafea", sa "vedem un film".

-De ce ai pus in ghilimele?

-Vino si vei vedea. 

-Ok, hai ca ma imbrac si vin.

-Nu te mai imbraca, ia taxiul si vino asa!!!!

-Hahahah, vin cu metroul.

-Ia ma taxiul ca ti-l platesc eu!

-Stai linistita ca pot sa imi platesc un taxi.

-Hai, te astept ma apuc acum sa fac doua cafele.

-Ok.

                    M-am dus repede la baie, am facut un dus, apoi m-am imbracat mai lejer, imi luasem un trening pe mine, hanorac si am plecat, cand m-a vazut taximetristul, a crezut ca vrea sa il jefuiesc, se cam albise la fata, i-am spus unde vreau sa ajung, apoi aproape ca am adormit in masina. In cele din urma am ajuns la ea la camin, am platit cursa, am pornit spre camera ei. Pe holul acela lung, a aparut o domnisoara, blonda, ochi albastrii, sani mari, cur bombat, tot tacamul. S-a oprit in dreptul unei usi si a urmarit sa vada unde intru, apoi nu mai stiam de ea, cum am intrat pe usa, Alexis ma astepta in sutien, bikinii si niste portjartiere incredibil de sexy, bam, am inlemnit, nu ma asteptam chiar la asa ceva. M-am repezit spre ea, am sarutat-o, ea m-a impins usor, mi-a spus sa nu ma grabesc, doamne, ma innebunea. Optimus era mai tare decat materialul din care se fac cutiile negre ale avioanelor. Statea pe scaun, putin lungita, sorbea foarte sexy din cafea, se uita fix in ochii mei, isi musca buzele, bai, muream acolo. Ma trezise din tot somnul, din toate starile de dor, de tristete, cu femeia aia langa tine nu ai cum sa te simti trist, sau naspa. Si-a terminat cafeluta, a dracu a baut din cafeaua aia mai mult de 10 minute, iar alea 10 minute au fost chinul din lume pentru mine. Ce sa facem? Hai in pat, ups, patul e ocupat, era Nicoleta, iar eu o intreb.

-Aici? Cu Nicoleta in camera?

-Da, nu este nici-o problema, si asa doarme dusa.

-Nu mai bine vrei sa mergem la mine?

-Esti sigur? Nu sunt ai tai acasa?

-Ba da, dar nu este problema, eu am dormitorul meu, ai mei sunt obisnuiti cu sunetele.

-Hmm, bine, daca tu crezi ca e mai bine asa, mergem la tine, dar sa stii ca acolo o sa fiu eu mai retinuta. Nu voi putea sa ma dezlantui cum o fac eu.

-Vreau sa te comporti exact cum esti tu si cum simti tu.

-Voi incerca, hai ca ma schimb acum si mergem.

                Ne-am urcat in primul taxi si am pornit spre domiciliul meu. Pe bancheta din spate, eram amandoi, iar Alexis avea grija de mine, voia sa fie sigura ca raman tare pana acasa. Se tot juca acolo, taximetristul a observat si a zambit nenorocitul, mi-a facut cu ochiul, cred ca era gelos, defapt, sunt sigur ca era gelos, probabil ma injurat tot drumul si avea de gand sa imi ceara dublu suma transportului. In cele din urma am ajuns, am platit suma, si am urcat repede. Nebuna asta mica incepuse inca din lift, se lasa in jos, isi folosea gura pentru a ma intarata foarte tare, aproape ca ma simteam ca intr-un inceput de film porno. Ce s-a gandit ea? Sa blocheze liftul intre etaje si sa imi ofere o partida de sex oral, si ce oral bai, mi-a inmuiat picioarele la propriu. A dat drumul la lift, am ajuns acasa, am intrat usor, ai mei dormeau amandoi, am mers in dormitor, ne-am asezat usor in pat, iar acolo a inceput nebunia!!! Acolo a inceput sa imi arate ce inseamna o pofta nebuna de sex. In timp ce isi plimba buzele peste tot corpul eu, ii admiram pielea bronzata, ii admiram tatuajul pe care il avea pe umeri, scria " Only god can judge me". La un moment dat nu mai puteam sa admir nimic, eram terminat, ma innebunea superbitatea aia de femeie. Ne-am iubit cateva ore bune, in pozitii de care nici macar nu stiam ca existau, domnisoara psiholoaga era foarte perversa, era foarte priceputa la ceea ce facea. A venit momentul sa mancam si noi, ne trebuia energie pentru continuare, asa ca eu m-am dus la bucatarie sa tai niste mezeluri, sa fac o omleta, iar ea s-a dus la toaleta. Intre timp, mama venise in bucatarie pentru a fuma o tigare, m-a intrebat cine e in dormitor, Eva? Eu am dat din cap, i-am spus ca nu, ca este o prietena, sper ca nu i-am deranjat, a inceput sa rada si a zis ca nu, am avut noroc ca era treaza si nu am trezit-o noi. M-am apucat de pregatit omleta, in timp ce Alexis a venit in bucatarie sa fumeze si ea. A vazut-o pe mama, s-a blocat putin, asta pentru ca era doar in chiloti si un tricou de al meu, Maicamea ramasese stana de piatra, au dat mana, apoi Alexis a vrut sa se duca pentru a se schimba, insa am tinut-o eu, i-am zis ca nu are rost sa se schimbe de acum, oricum in maxim 30 de minute dupa ce mancam, or sa dispara iar de pe ea. S-a asezat pe scaun, si-a aprins si ea o tigare, a inceput sa vorbeasca diferite chestii cu maicamea, ii povestea cum s-a apucat de psihologie, cum s-a apucat de fumat, chestii de genul. Eu terminasem omleta, am asezat-o pe farfurie, apoi am inceput sa mancam, intre timp a venit si taicamiu in bucatarie, sa nu zic, el mai avea putin si cadea din picioare cand a vazut-o. Ea m-ai avea putin si se inneca cu mancarea, a bufnit-o rasul cand a vazut reactia lui taicamiu, eu chiar ma gandeam sa nu se simta aiurea, sau ceva de genul, insa ea mi-a spus ca totul a fost ok, erau super amuzanti amandoi! Dupa ce am terminat de mancat, o vad pe Alexis ca se ridica , era si cu spatele la tata, tricoul nu prea ii acoperea fundul in totalitate, asa ca saracul taicamiu, a avut o priveliste de zile mari, aceasta s-a ridicat, a spalat vasele, apoi le-a spus alor mei ca ii pare bine sa ii cunoasca, m-a luat de mana si m-a tras in dormitor sarutandu-ma in continuu in drumul catre dormitor. Ajunsi acolo, ne-am asezat in pat, ma tinea cu capul pe sanii ei, ma mangaia, ma scarpina cu unghiile sale ascutite, bine intretinute, se juca cu parul meu, cu nasul meu, cu buzele mele, ma saruta din cand in cand, apoi incepusem sa vorbim.

Da-i tare!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum