Tanışma

459 28 4
                                    

Robin sopasını hızla indirdi ve asker selamı verdi. Hızlı bir şekilde "Merhaba, efendim! Yardım için gelmiştim demiştiniz değil mi?" dedi. Kızıl Ejder başını salladı ve "Resmiliğine sevdim, Robin!" dedi. Beast Boy "Efendim mi, dedin Robin? O bizimle aynı yaşta gibi gözüküyor. Belki bir yaş." dedi. Kızıl Ejder karşısına dikildi ve "Rütbe olarak senden yüz yaş daha büyüğüm. Sözlerine dikkat et, Beast Boy!" dedi. Beast Boy yeniden insan oldu ve L koltuğa gidip hışımla oturdu. 
* * *
Cyborg "Yani yeni bir takım yapılmış ve o takım Teen Titans'ı her şeyiyle alabilir diyorsun. Bizde şu son zamanlarda biraz fazla olan suç oranlarını düşürerek yerimizi koruyabiliriz." dedi. Kızıl Ejder ciddiyetle ve "Aynı bir bilgisayar gibi düşünüyorsun." dedi. Starfire kahkaha attı ve "Bu çok komik. Çünkü Cyborg gerçekten bir bilgisayar!" dedi. Kızıl Ejder aynı ciddiyetle "Açıklanmasaydı daha komik olabilirdi. He?" dedi. Starfire da bozulup Beast Boy'un yanına gitti.
Raven " İyi ama burada fazla kötülük olmuyor. Burada haftada bir kötülük oluyor. O da arada sırada oluyor ve biz o arada sırada olanları hallediyoruz." dedi. Kızıl Ejder "Sırada siz varsınız. Ayrıca uzun süredir sizi izliyorum. O arada sıradaları ve halletmeleri çok iyi biliyorum." dedi.
Arada Sırada
Beast Boy: Sizce hangi hayvana dönüşmeliyim?
Robin: Bunun zamanı değil! Cyborg dikkat et üstüne araba geliyor!
Cyborg: Ne? Aaa!
Başka Bir Arada Sırada
Starfire: Teslim ol, Uçurtma Adam!
Raven: Azarat Mentius Zintos!
Starfire: Iskalamaman gerekiyordu!
Raven: Kolaysa sen yap!
Starfire: Azarat Manetus Mamoz!
Raven: Dalga geçme!
Uçurtma Adam: Hoşçakalın kızlar!
Şimdi
Robin "Bize nasıl yardım edeceksiniz, efendim?" dedi. Kızıl Ejder "Önümüzdeki bir ay boyunca takım başkanı ben olacağım." dedi. Robin, üstü olan kahramana bir şey demeden Starfire ile Beast Boy'un yanına oturdu.
Raven "Bir şey sorabilir miyim?" dedi. Kızıl Ejder fark edilmeyen bir gülümsemeyle "Sordun zaten, Raven." dedi. Raven azcık düşündü ve kaşlarını çatıp "Neyse... Bizim yerimize geçmek isteyenler kimler?" dedi. Kızıl Ejder "Plastik Adam, Süper Boy, Blue Beetle, Speedy ve Blackfire. Evet, Blackfire iyi olmuş. Pek inanmasamda... Olmuş!" dedi. Etrafını baktı ve "Cyborg, nereye gitti?" dedi. Raven "Sen ona bilgisayar dediğin zaman gitmişti." dedi ve usulca uçarak sandalyeden kalktı. Kızıl Ejder şaşkınlıkla "Şimdi ne yaptım?" dedi. Raven kapüşonunun ardından gülümsedi ve "Seninle alakası yok. Görülecek işlerim var." dedi. Kızıl Ejder peşinden baktı ve tuvalete girdiğini gördü. Kollarını önünde kavuşturup "Sanırım pek iyi bir tanışma olmadı!" dedi. Koltukta oturan herkes aynı anda "Evet!" dedi.

[Kızıl Titan]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin