Karşılarında zıtlarını gören kahramanlar hemen hazırlandılar. İki kalabalık savaşçı grubu birbirlerini kötü kötü süzüyorlardı. Blue Beetle ikizine bakarken "Geri çekilin, sizi aptallar!" dedi. Purple Beetle "Canınız çok acıyacak. Ağlamayın. Süper Woman aralarında yirmi metre olan Superman'in yüzüne tükürdü. Bu hareketi ile savaş başladı...
Yeşil Fener, büyük bir yumruk yaptı ama karşı taraftan karşılık geldi. Bilek güreşi yaparken arkadaki Birlik üyelerine "Gidin ve şu Sinesro Eziklerini halledin. Dayanmaya çalışın! Kızıl Ejder ve diğerleri yakın zamanda gelirler." dedi. Birlik üyeleri uçtu ve kıyamet makinesinin yanına gittiler.
Plastic Man, kötü ikiziyle bir top oldular ve ayrılamadılar. Flash hızla koştu ve Metamorpho'nun yüzüne hızlı bir tekme atıp, oradan Owl Man'e vurmaya başladı. Wonder Woman, Kötü Aquaman'i tuttu ve kafasını toprağa sokup kırbaçladı.Flash'tan kurtulan Owl Man hemen Wonder Woman'a saldırdı. Wonder Woman, şimşek hızında kırbacını savurdu ve Owl Man'in zırhı çatladı. Green Arrow, yayına on tane ok koydu ve muhteşem atış becerisiyle hepsini Purple Beetle'a atabildi.
Batman gerilerinde savaş çığlıkları duydu ve arka tarafına baktı. Normal dünyanın kötüleri diğer taraftan saldırıyordu! Joker, Bebek Yüz, Uçurtma Adam, Penguen! Hepsi silahlıydı ve üstlerine yürüyorlardı. Kahramanlar arkalarına baktılar ve sayıca kaybettiklerini anladılar. Kötüler etraflarında uzunca bir çember oluşturdular ve daha sert saldırmaya başladılar.
* * *
Bir anda gök gürledi ve yerde bir portal belirdi. Kızıl bir ordu aniden üstlerine hücum edince kötüler şaşkına döndü. Superman en öndeki Jack'in yanına geldi ve "Teen ve Team Titans yukarıda savaşıyorlar. Birkaç ikizini al ve yukarı çık. Uzayda nefes alabiliyordunuz değil mi? Tamam! Haydi gidin." dedi. Jack arkasını döndü ve "Kont, Scarlettstroke, Jetpack, İblis, Hızlı ve Ninja. Yukarı gidiyoruz!" dedi. Birlikte hızlı olmasada uçmaya başladılar.
UZAY
Sarı ve yeşil patlamalar herkesin gözünü alıyordu. Cyborg tüm silahlarını açtı ve canavarları öldürmeye başladı. Starfire, uzaya alışık olduğu için kolayca dövüşebiliyordu. Raven büyük bir portal açtı ve iblisler içine çekildi. Beast Boy doğru düzgün duramadan oraya buraya savruluyordu. Starla ellerini kalın sarmaşıklara dönüştürdü ve canavarları boğuyordu.
Kızıl Ejder ve ekibi yanlarına gelince canavarlar kolayca geri püskürtüldü.
Kızıl Ejder, Starfire'ın yanına gitti ve tam bir soru soracakken sıcak ve samimi bir sarılma ile karşılaştı. Kızıl Ejder istemeden gülümsedi. Hemen sonra "Nerede şu, cihaz?" dedi. Starfire geri çekildi ve gülümserken "Şu an görünmez oldu. Nerede olduğunu bilmiyoruz ama bunlar buradaysa demek ki yakınlarda." dedi. Jack kaşlarını çattı ve "Burada değil. Bizi kandırıyorlar! Muhtemelen şu an cihaz güç topluyor ve dünyaya saldırmak için bekliyorlar. Dünyanın etrafını dolanmalıyız. Bana yardım edebilir misin?" dedi. Tam o ayaklarından tutmak isteyecekken Starfire ona tekrar sarıldı ve dünyanın etrafında dolaşmaya başladılar.
Kızıl Ejder etrafa baktı ve yüz seksen derece sonra kocaman kıyamet cihazını gördüler. Starfire durdu ve "Şimdi ne yapacağız?" dedi. Kızıl Ejder "Saldıralım!" dedi. Starfire "Kılıçların ve silahların işe yarayacağını sanmam." dedi. Kızıl Ejder başını salladı ve "Sen saldır o zaman." dedi. Starfire uçarak yanında karınca kadar kaldığı dev kıyamet aletinin yanına gitti. Işınları işe yaramıyordu!
Tüm uzayda bir cızırtı duyuldu ve cihaz çalışmaya başladı. Kızıl Ejder, Starfire'ın yanına gitti ve sarılarak korumaya, en azından olacak şey için onu daha az zarardan kurtarmak için bunu yapıyordu.
Tüm uzayda bir ışık belirdi ve herkesin gözleri karardı.