Final

170 14 1
                                    

İnsanlar kendilerini yataklarında buldular. Böylece bu olay hepsi tarafından bir rüya olarak yorumlandı.
Kötü ikizler ve Jack'in alternatif ikizleri evlerine gittiler. Normal kötüler ise ceza olarak bir yıllık baş ağrısı ile karşılaştı.
* * *
Kahramanlar Jack'i omuzlarına aldılar ve tezahürat ettiler. Jack mutluluktan uçacaktı. Ta ki Raven bağırana kadar. Beast Boy! Herkes yerde yatan göğsünde büyük ve derin bir pençe izi bulunan Beast Boy'un yanına gitti. İlk olarak Raven ağlamaya başladı... Sonra bütün herkes. Jack dizlerinin üstüne, Beast Boy'un yanına çöktü ve  ağlayan Raven'a "Bu nasıl oldu?" dedi. Raven "Kötü ikizi! Seyircilerin arasına gizlenmiş ve iyilerin yanına gelip, bir aslan olup Beast Boy'u yaralamış!" dedi.
Jack başını salladı ve herkesi birkaç metre geriye gönderdi. Artık kullanabildiği güçlerin marifetlerini öğrenmeliydi. İki elini Beast Boy'un üstüne koydu ve içinden canlanması için dua etti. Parmaklarında gücünü hissedince kalp masajı yapmaya başladı. Her bastırışında yara biraz kapanıyordu. En sonunda tüm yara kapanınca birini yanına çağırdı ve nabzına bakmasını istedi. Tüm gücüyle bir kez daha bastırdı ve Beast Bly öksürdü. Herkes tekrar Jack'i alkışladı.
İyiler zafer sarhoşluğuyla sevdikleri ile öpüşmeye başladılar. İlk olarak Raven, Beast Boy'u öpmüştü. Starla, Robin'i. Wonder Woman, Green Arrow'u!
Jack, Starfire'ın yanına gitti ve utangaçlıkla "Arenada güçlerimin açılması için mi, beni öptün? Gerçek bir öpücük müydü?" dedi. Starfire gözlerini kıstı ve "Sence bu gerçek mi?" diyip, öpüşme korosuna katıldı.
Savaş bittikten sonra neler oldu?
Starla ve Kid Flash, Teen Titans da kaldı.
Kızıl Köpek, Kızıl Ejder'i çok sevdiği için onun yanında kaldı.
Wonder Woman ile Green Arrow evlendi ve Jack'i evlatlık aldılar.
Robin babasıyla barıştı.
Kızıl Ejder'in bir heykeli yapıldı.
Ontelekoz öldü ama ruhu ölmedi ve bedenini buldu. Cyborg'un devrelerinin ve kablolarının ardında yeni bir çağın hayallerini kuruyor...
Bitti! Ne üzücü değil mi? Ama bu kitap bitti! İkinci kitabım [Kızıl Titan- 2 (Robotların Çağı)] ile karşınızda olacağım. O sırada diğer kitaplarımı okumaya ne dersiniz?

[Kızıl Titan]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin