Beast Boy başını hızlıca yeniden iki yana salladı ve "Asla!" diye bağırdı. Kızıl Ejder sonunda sinirlenip "Lanet olsun, Beast Boy! Sepette oturmakta ne var ki?" dedi. Beast Boy "Olmaz! Neden arabanı kullanmıyoruz?" dedi, mağarayı incelerken. Kızıl Ejder "Size katılmadan önceki son maceramda Kara Yıldırım vardı ve hastaydı. Her hapşırmasında arabanın bir yeri havaya uçtu. Sadece dört koltuk ve bir direksiyon ile yolculuk yapabilirim diyorsan sana kalmış!" dedi. Beast Boy "Öff! Sepet... Aşağılayıcı ama!" dedi. Kızıl Ejder "İçinde oyun konsolu kola ve hamburger makinası..." dedi. Beast Boy heyecanla sepete atladı ve kendine güzel bir hamburger yapıp hevesle yedi.
Beast Boy altmışıncı hamburgerinin sonunda dayanamadı ve bir domuza dönüşüp hızlıca hamburgerleri yemeye başladı. Kızıl Ejder başını iki yana salladı ve hiç alakası olmayan yollara sapmaya devam etti.
Beast Boy bir anda durdu ve bir köpeğe dönüştü. Kulağı havaya kalktı ve "Ateş sesini ve kokusunu duyuyor musun, kardeşim?" dedi. Kızıl Ejder maskesinin göz bölümünü açtı ve "Ateş mi? On dakika önce yağmur yağdı." dedi. Beast Boy tekrar kokladı ve "Neyse... Belki biri yemek yapıyordu." dedi. Domuza dönüşüp yemeye devam etti.
Beş saat sonra
Beast Boy "Hamburgerler bitti!" dedi ve ağzını kola makinesine dayadı. Kızıl Ejder "Doldururdum ama şu an çölün ortasındayız, Beast Boy! Ne yapmamı bekliyorsun, be." dedi. Beast Boy omuz silkti ve bir süre sonra "Geldik mi?" dedi. Kızıl Ejder maskesinden kaydetmiş olduğu konuma girdi ve "On kilometre sonra yol bitiyor ve..." dedi. Bir başka ses lafını kesmişti. Uzaklardan biri "On kilometre yok Kızılcık! Şimdi yolun sonu!" dedi.
Elements kum halinden kumdan aniden fırladı ve metale dönüşüp hızla motora omuz attı. Motor tepetaklak olup yuvarlandı ama Beast Boy ve Kızıl Ejder son anda kurtuldular. Motor patladı ve Kızıl Ejder arkasından acıyla baktı. Elements "Haydi Kızıl! Dövüşelim. Yanındaki içinde bir arkadaşımı getirdim." dedi ve havadan bir silüet yere indi.
Buz Ejderhası'na dönüşen Ejder Kanı "Gel bakalım bücür!" diye bağırdı.
Beast Boy tam domuzken saldıracakken Jack'in deri çizmesiyle karşılaştı. Kızıl Ejder usulca "Bu ikisini halledebilirim. On kilometre sonra bir uçurum var. Uçurum uçsuz bucaksız gibi ama sadece üç metre. Atlarsan zaten yüz elli girişten birine girersin. Şimdi neye dönüşüyorsan dönüş ve koş..." dedi. Beast Boy itiraz edecekken bir anda vazgeçti. En doğru secenek buydu. Sanırım... Beast Boy aniden bir çitaya dönüştü ve koşmaya başladı. Kızıl Ejder onu takip etmemesi için ilk önce Ejder Kanı'na saldırdı. Uzun sopasını aldı ve sopanın iki ucundaki bıçakları çıkardı. Ejder Kanı'nın üstüne atladı ve dövüş başladı.
* * *
Beast Boy bakanlar için sadece yeşil bir leke gibiydi. Çöl kumanda uçarcasına koşuyordu.
İki kilometre gitmiştiki bir kahkaha duydu. Sağ tarafına döndü ve ona doğru yaklaşan önünde bir Joker resmi olan arazi aracını gördü. Kare As arabanın içinden "Naber? Son saniyelerinde efor tüketmek nasıl bir duygu?" dedi ve taramalı tüfeği ona çevirdi. Beast Boy korkuyla daha hızlı gitmeye başladı Gizmo'dan bile iyi silah kullanan bu kötüye dehşetle baktı.
Kare As, taramalı tüfketen sıkılınca elina bir bazuka aldı ve ateşledi. Beast Boy aniden durdu ve yuvarlanıp roketten kurtuldu. Kare As ard arda dört bazuka daha attı ve Beast Boy bu sefer kartala dönüşüp uçtu.
Kare As çılgınlar gibi güldü ve arabanın en sevdiği düğmesine bastı. Arka bagaj iki yana doğru açıldı ve ön taraf daraldı. Kare As'ın önündeki direksiyon ve birkaç düğmeden oluşan önü, bir anda yüzlerce düğme ve bir konsola dönüştü.
Uçak havalandı ve Beast Boy'u takip etmeye başladı. Taramalı tüfekler, roketler ve ağ topları Beast Boy'a döndü. Beast Boy anlık bir panikle, bir T-Rex'e dönüştü. Dinozor aniden aşağı düşmeye başladı ve mermiler boşa giderken, roketler onu takip etti. Yere çakılmadan son anda bir hamam böceğine dönüşüp kaçtı. Roketler kumda patladı ve Böcek Boy mutlulukla kaçtı. Tam o sırada yaklaşık bir kilometre ötedeki uçurumu gördü. O sırada üstüne mermiler yağmaya başladı ve daha hızlı uçmaya çalıştı.
Kare As sinirlendi ve bir kart çekip hızla fırlattı. O toz dumanın içinde kart Beast Boy'un kesti. Beast Boy acıyla inleyip sırtı kanlı bir şekilde bir çitaya dönüştü. Kare As son anda bir ağ topu attı ve Beast Boy'u yakaladı. Uçak aşağı indi ve Kare As kahkaha atıp yaralı çitayı omzuna aldı.
* * *
Kızıl Ejder bıçaklarını Demir Ejderha'nın boynuna sapladı. Ateş Adam üstüne atlayınca matarasını alıp üstüne püskürttü. Ateş Adam geri çekilirken, Yıldırım Ejderha'sı kaburgalarını elektrikler çakarak ısırdı.
Kızıl Ejder ısırıl ısırılmaz iyileşen yere baktı ve kıyafetteki diş izleriyle yüzünü buruşturdu. Sahte bir mutsuzlukla "Bu küçük yırtığın hayatınıza mal olması ne kötü... Öyle değil mi?" dedi. Kılıçları aniden havaya attı ve gerçek silahını çekti. Küçükken öğrenmiş olduğu şeyleri hatırlayarak silahı iki kez ateşledi ve silahı yerine koyup, kılıçlarını aldı. Mermiler Yıldırım Ejderha'sının iki gözüne girdi ve Ejderha kör oldu. Ejder Kanı normal haline döndü ve dehşetle bağırırken, gözlerini tutup, yere yığıldı... Elements normal haline dönüp "Ağabey!" diye bağırdı ve Ejder Kanı'nın yanına gitti. Ağlarken, öfkeyle "Sende ustan Deathstroke gibisin. Onun gibi acımasız bir katil..." dedi. Kızıl Ejder şaşkınlıkla geri çekildi ve eskilere döndü.