Dövüş

142 12 0
                                    

Tüm insanlar kendilerini çok büyük bir arenanın seyirci bölümünde buldular. Arena üç bölümden oluşuyordu. İki bölümü yanlarda yukarıda, ortadaki ise daha aşağıdaydı.
Bir tarafta kahramanlar, diğer tarafta ise kötüler bulunuyordu.
Uzun süredir gözükmeyen Ontelekoz havaya yükseldi ve "İnsanlar! Bugün kötülük ve iyiliğin sonuçsuz savaşını sonuçlandırıyoruz! İki taraftanda birer elçi seçilecek. Kötü tarafın elçisi benim! İyiler! Elçiniz kim?" dedi. Superman tam ortaya atlayacakken Kızıl Ejder gitti. Herkes onun güçlü olduğunu biliyordu ama kötülükler kralını yenemezdi!
Ontelekoz aşağı inmeden kötülere döndü ve tek elini kaldırmasıyla bütün kötüler buhara dönüştü. Buharlar, Ontelekoz'un ağzından içeri girdi ve Ontelekoz "Zafer, gözüküyor!" dedi.
Kızıl Ejder, biraz korkuyla arkadaşlarına baktı. Hepsi gözlerini kaçırdı.
FIGHT!
Kızıl Ejder, ilk defa elleri titreyerek kılıçlarını çekti. Her seferinde kendine küfür ediyor ve kendinin deli olduğunu düşünüyordu.
Ontelekoz, elini öne uzattı ve elinde üç metre boyutunda, yarım metre genişliğinde mor bir kılıç belirdi.
Kızıl Ejder koşarak havaya atladı ve iki kılıcınıda savurdu. Ontelekoz tek bir kere kılıç savurdu ve Kızıl Ejder'in kılıçları paramparça oldu. Kızıl Ejder, silahlarını çekti ve tüm şarjörü harcadı. Mermiler, Ontelekoz'a yaklaşamadan eriyordu. Jack bu sefer kürdan kutusunu aldı ve kapağı açıp bütün kürdanları Ontelekoz'a attı. Oklar buharlaştı... Jack hızlıca ayakkabısının altından iki tane elektrikli disk aldı ve frizbi gibi fırlattı. Etrafa elektrik saçan diskler bir anda yok oldu ve çakıl taşına dönüştüler! Jack geri kalan bütün silahlarını, bombalarını ve aletlerini firllatti. Ontelekoz yenilmiyordu...
Jack'in elinde hiç bir şey kalmayınca üstüne yürüdü. Yakasından tuttu ve yere yapıştırdı. Sağlamlığına rağmen acayip canı acıyan Jack acıyla bağırdı. Jack'i havaya attı ve kılıcını beyzbol sopası gibi kullanarak elli metre ötedeko duvara attı. Onun muhteşemliği karşısında iyileşme gücü bile çalışmayan Jack'in burnu kırılmıştı ve kan akıyordu.
Yukarıda Starfire ağlamaya başlamıştı. Herkesin gözünde damlalar vardı...
Ontelekoz, bu sefer onu ayağından tuttu ve onlarca kez duvara vurdu. Diğer elindeki kılıç, balyoza dönüştü ve Ontelekoz Jack'i havaya fırlatıp, balyozuyla yere yapıştırdı.
Yukarıdaki, kendini tutamayan Beast Boy "Kardeşim, gücünü kullan!" dedi. Starfire şaşkınlıkla "Onun güçleri mi, var?" dedi. Beast Boy başını olumlu anlamda sallayınca "Güçlerini kullan!" dedi. Yanındaki Kızıl Profesör "Güçlerimizin etki etmesi için bir şeylerin güçlerini açması gerekiyor. Büyük bir olay!" dedi. Starfire düşündü ve bir daha ki yumrukta maskesi parçalanan Jack'e acıyla baktı.
Hiç kimse onu tutamadan arenaya girdi ve yerde duran Jack'in yanına gitti. Ontelekoz öfkeyle "Bu ne cüret!?" dedi. Starfire, dünya çocuklarından öğrendiği bir şekilde küfür etti ve Jack'e döndü. Kızıl Ejder'i oturur vaziyete getirdi ve herkesin baskılı bakışları altında onu öptü! Tüm insanlar (arkadakiler dev ekrandan görüyor) yeri göğü inletecek şekilde onları alkışladılar.
Aniden gözleri açılan Jack, ona tatlı tatlı bakan Starfire ile karşılaştı. Aniden havalandı ve tüm vücudu giysileriyle beraber iyileşti. Starfire uçarak yerine döndü ve dövüşün gidişatını merak ederek izlemeye başladı.
Jack'in elinde mavi alevlerle yanan iki kılıç belirdi. Ontelekoz ileri atıldı ve (baltası yok oldu) kılıcını sağdan ona saplamaya çalıştı. Jack iki kılıcıyla durdurmaya çalışsada hala kötülüğün efendisi kadar güçlü değildi. Ontelekoz hızlı bir tekme attı ve Jack geri sendeledi. Sinirlenip kılıcını her zamankinden daha hızlı şekilde sallamaya başladı. Ontelekoz kılıcı, bu sefer üstünde kurukafa motifleri olan bir kalkana dönüştürdü ve saldırılardan kurtuldu. Ufacık bir arada öne doğru atıldı ve kalkanıyla vurdu. Jack karşı duvara uçtu ve duvara çarpıp yere yıkıldı.
O sırada Batman kalın sesiyle "Haydi! Arkandayız, Jack!" dedi. Batman'den sonra, Superman, Green Arrow, Yeşil Fener Birliği ve tüm insanlar ona tezahüratta bulundular.
Jack içinde çok büyük bir gücün biriktiğini fark etti. Yeşil Fener Birliği'nin üyeleri ellerini kaldırıllar ve yüzüklerinden çıkan enerji dalgaları Jack'in içine girdi. Diğer kahramanlardanda çeşitli enerji dalgaları Jack'i buluyordu. İnsanların her tezahüratında ise hepsinden güç bulan Jack ayağa kalktı. Göz alıcı bir şekilde parlıyordu.
Aniden Ontelekoz'un yanında belirdi ve kılıçları yok edip iki eliyle Ontelekoz'u tuttu. Yüz metre havaya fırlattı ve peşinden gitti. Havada yüzlerce kez yumruk attı. Havadayken harap olmuş Ontelekoz'u bir kez daha yakasından tuttu ve herkesin duyabileceği bir sesle "Biz iyiler, gücümüzü başkalarının gücünü çalarak değil, şerefle ve yardımla kazanırız! Hoşçakal, Ontelekoz!" dedi. Ontelekoz'u bıraktı ve tekrar peşinden gidip, enerji dolu elleriyle onu çok daha sert yumruklamaya başladı. Ontelekoz yere düşünce tüm gücü elinde beliren orağa verdi ve kötünün güğsüne sapladı...






[Kızıl Titan]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin