Kaçış

142 14 0
                                    

Seksen kişilik bir grup portaldan dışarı çıktı. Batman korkuyla isimleri saymaya başladı. Geriye sendelerken "Süper Woman... Hydro Man... Owl Man!" dedi.
Beast Boy usulca "Kaçalım mı?" dedi. Batman "Dövüşebilir misin?" dedi. İkiside aynı anda gerisin geri koşmaya başladı.
Harley eline bir bazuka aldı ve "Oğlum!" diyerek tetiği çekti. Beast Boy arkaya baktı ve korkup önce bir fareye dönüşüp Batman'in altına saklandıktan sonra bir ata dönüştü. Batman bir anda daha hızlı koştuğunu fark etti. At Boy'a baktı ve "İhtiyacım yoktu ki!" dedi. Beast Boy kişnerken "Arkana bak, be adam!" dedi. Batman arkasına dönmeden bir batarang aldı ve döner dönmez fırlattı. Bazuka havada patladı ve Beast Boy gaza gelip daha hızlı koştu. Jete yirmi metre kala Batman iki batarang daha aldı ve onu takip ettiğini tahmin ettiği Flash'ın kötü ikizinin yüzüne fırlattı.
Jete girdiler ve hemen havalandırdılar.
Batman "Şurada ki merdivene tırman ve silahın başına geç! Bizi takip eden kötü ikizler olmalı!" dedi.
Beast Boy silahın başına geçti ve yarasa şeklindeki bombaları takip edenlere fırlattı.
Batman hiç kullanmadığı "ışık hızı" düğmesine bastı ve bir anda yok oldular. Beast Boy aşağı indi ve Batman "Kemerini bağla! İnişimiz, çıkışımız kadar iyi olamayacak." dedi.
Tam üssün uçurumuna düştüler ve deliklere giremeyecek kadar büyük olduğu için öylece kaldılar. Beast Boy kıkırdadı ve "Ünlü Batman bu kadar korkak, mıydı?" dedi. Batman "Biliyor musun, Garfield? Seni çırak olarak almayı düşünmüştüm. Kötü bir fikirmiş." dedi. Üsse girene kadar Beast Boy ağladı.

[Kızıl Titan]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin