Beast Boy, yarasa şeklindeki jete bindi ve yardımcı pilot koltuğuna oturdu. Batman kalın sesiyle "Oraya oturamazsın... Geriye geç." dedi. Beast Boy anlam veremeyerek arkadaki koltuğa oturdu. Batman "Tuvalet en arkadaki sağdaki kapı. Kızıl Ejder yemeden duramayacağını söyledi. Oturduğun koltuğun altında metal bir kutu var. Kutunun içinde yüz elli tane bilye var. Acıkınca bir tane yut. Midende şişecek ve eriyene kadar orada kalacak. Bir tanesi seni bir gün boyunca tok tutar. Ben onlardan asla almam. Tatları tofu gibi." diye açıklama getirdi. Beast Boy "Tofu" kelimesini duyar duymaz ağzına bir tane atmıştı. Gerçekten dedikleri oluyordu.
* * *
Beast Boy, on dakika jeti inceledikten sonra "Antarktika'ya ne zaman varırız, Efendim?" dedi. Batman "Yarım" dedi. Uzun ve sessiz bir aranın ardından Batman "Robin nasıl?" diye sordu. Beast Boy önce şaşırsada sonra Batman'in onun ustası olduğunu hatırlayınca "İyi! Takımı çok iyi yönetiyor. Jack'in gönderilmesini anlamış değilim." dedi. Batman yine sessiz kaldı ve "Benden nefret ediyor mu?" dedi. Beast Boy "Sanırım. Odasında sen hariç bütün kahramanların posterleri var. Batman denildiğinde oradan uzaklaşıyor ve sizin üssünüze gelmek istemedi. Neden?" dedi. Batman tekrar sustu. Ne diyecekti "O benim oğlum ve kavga edince benden nefret etti!" veya "Ben onun babasıyım ve ruhunu ezip, duygularını parçaladım!" mı?
Beast Boy şaşırmıştı ama çabuk unuttu.
Batman otomatik pilota aldı ve "Ben biraz uyuyacağım. Sakın uyandırma." dedi. Tam Batman odasına geçecekken Beast Boy "Batman... Bir yarasa gibi ters mi, uyuyorsun?" dedi. Batman homurdandı ve odasına girdi.
* * *
Beast Boy pilot koltuğuna geçti ve hiç bir düğmeye basmamaya dikkat ederek dışarıyı inceledi. Sonra da ironik olsun diye bir yarasaya dönüşüp havada bulduğu bir çıkıntıya kondu. Esnedi ve usulca gözlerini kapadı.
Beast Boy'un Rüyası
Bulutların üstündeydi. İnsan büyüklüğünde, yüzü olan, kocaman bir tofu "Beni ye, Beast Boy!" dedi. Beast Boy, mutlulukla üstüne atladı ama son anda tofu yok oldu. Beast Boy'un gözünden bir damla yaş geldi ve acıyla "Tofu!" dedi. O sırada yanına yine insan büyüklüğünde, yüzü olan ama bu sefer Burrito geldi. Burrito da "Beni ye!" dedi ama Beast Boy koşmadı. Koşamadı...
Bir anda bütün beyaz bulutlar siyahlaştı ve şimşekler çakmaya başladı. Burrito kahkaha attı ve onun yerine kendisi geldi! Sadece rengi ve kıyafeti değişikti. Ten rengi mordu ve kıyafeti simsiyahtı. Kara Beast Boy "Senin sonun yine seninle olacak, Beast Boy!" dedi.
Gerçek Hayat
Beast Boy aniden uyandı ve insana dönüşüp Batman'in üstüne düştü. Batman onu havada yakaladı ve düzeltip arkadaki koltuğa oturttu.Oturturken "Yarasa olman gerçekten ironik." dedi. Beast Boy gözlerini ovuşturdu ve "Geldik sanırım." diyip titredi. Batman "Kıyafetim beni sıcak tutuyor. O yüzden herhangi bir ısı kaynağı koymadım ama... İstiyorsan Robin'e ilk tasarladığım sıcak tutabilecek giysiyi giyebilirsin." dedi. Beast Boy eldiven olsa bile ellerini ısıtmaya çalıştı ve "İyi olur!" dedi.
Batman odasına geçti ve duvarı açtı. Siyah, belinin iki yani fosforlu mor renk olan, çok sevdiği kıyafeti Beast Boy'a verdi ve Beast Boy tuvalete geçip kıyafeti giydikten sonra hayretle "Sıcacık!" dedi.
Batman kapıları açtı ve aşağı indiler. Beast Boy eliyle iki katlı büyük siyah yapıyı gösterdi ve "Şurası mı?" dedi. Batman gizliden gözlerini devirdi ve "Başka bir yapı görebiliyor musun?" dedi. Beast Boy etrafa baktı ve "Hayır" dedi.
Karda koşmaya başladılar ve binanın gölgelerine karışarak gizlendiler. Batman gece görüşüne geçti ve hiçbir şey göremeyen Beast Boy için de minik bir elektronik maske verdi. Beast Boy sadece gözünü kaplayıp arkada birleşen maskeyi taktı ve gece görüşünü açtı. Fısıldayarak "Maillerime gösterir mi?" dedi. Batman öfkeyle "Boş konuşma!" dedi.
Kapıyı buldular ve dikkatle bakılsa ve dinlense, görülemeyecek ve duyulamayacak şekilde içeri girdiler.
İçerisi
Joker bunun olacağını bildiği için her yere ampul koymuştu. Kahkaha attı ve "Sizi görebiliyorum! Bu sefer tutmadı. He, Batman?" dedi. Hemen sonra "Bu yeni çırak mı? Yeşermiş!" dedi. Beast Boy "En azından bazıları gibi Palyaço Akademisinden çıkmış, beyaz suratlı bir ucube değilim!" dedi. Joker yüzünü buruşturdu. Batman "Başkaları tarafından psikolojik baskıya uğramak hoşuna gitmiyor." diye düşündü.
Joker'in yanındaki Harley öfkeyle "Size yeni katılan benim oğlumu öldürdü!" dedi. Batman, gülümsemekle kızgınlık karışımı Jack'i düşündü. Neyse... Kötü birini öldürmüştü.
Beast Boy direk konuya girerek Joker ve Harley'in arkasındaki iki kat büyüklüğünde dev çemberi gösterdi. Joker gülümsedi ve yerde bulunan üstünde onlarca düğme bulunan kumandayı aldı. İki düğmeye bastı ve çemberde büyük bir portal açıldı. Portalın içinden biri "Sürpriz!" dedi ve olanlar oldu.