Toplantı

291 17 2
                                    

Kızıl Ejder, Robin'in tahmin ettiği ciddiyetle "Kahramanların sonu dedi... Öyle dedi değil mi?" dedi. Robin başını salladı. Jack herkesten dünün raporunu her şeyiyle almıştı ve sıra Robin'deydi. Gizemli çiçek kız hariç her şeyi anlatmıştı...
Jack kalemiyle oynamaya başladı ve "Herkes buraya gelsin!" diye bağırdı. Yarım saattir televizyon ile uğraşan Beast Boy gelirken "Televizyon neden açılmıyor? Dur. Elektrikler de yok!" dedi. Tam o sırada Raven "Sularda kapalı." dedi.
Herkes toplanınca Kızıl Ejder "Çocuklar, çok büyük bir tehlikeyle karşı karşıyayız ve bu bizi aşar. Adalet Birliği'nden yardım istemeye gideceğim. Yanıma birini alacağım. Ben yokken yerimi dolduracak iki kişi bulun. Tamam. Şimdi ilk olarak; benimle kim gelmek istiyor? Sorularınızı sonra alacağım." dedi. Robin hariç bütün Titanlar'ın elini kaldırdı. Kahramanlarla tanışmayı çok istiyorlardı. Robin'in ise kendine özgü sorunları vardı. Kızıl Ejder tek kaşını kaldırdı ve Robin'i süzdü. Göz göze geldiler ve Robin o sert ve otoriter gözlere bakarken kendini bir böcek gibi hissetti.
Kızıl Ejder omuz silkti ve "Beast Boy! Bu senin için iyi bir eğitim olacak." dedi. Beast Boy'un gülümsemesi yüzünde soldu. Diğerleri üzülerek elini indirdi ve Kızıl Ejder bekledikten sonra "Yerime geçecek iki kahramandan birini ben ayarladım. Yarın görüşürsünüz. İkinci kim olacak?" dedi. Robin aniden "Ben biliyorum ama iki güne gelebilir." dedi. Kızıl Ejder memnuniyetle başını salladı ve "Sorusu olan?" dedi. Beast Boy "Neden Adalet Birliği'nin yanına gidiyoruz. Mektup... Ne oldu?" dedi. Kızıl Ejder elini kaldırmıştı ve şimdide susmasını işaret ediyordu. Hiç kimse bir şey duymuyordu.
Kızıl Ejder aniden ayağa fırladı ve banyoya koştu. Diğerleride ardından koştular ve son anda musluktan düşen damlayı görebildiler. Kızıl Ejder duvarı tekmeledi ve "Geç kaldım. Dinleniyormuşuz! Biz toplantı yaparken binadaki her şeyi duyabilmek için suları ve elektriği kapamıştım. Az önce giden Elements adında bir kötüydü. Düşünüyorumda... Fazla bir şey duymadı. Toplantının devamında her şeyi kağıda yazacağız.
Kağıt
B.B: Neden Adalet Birliği'nin yanına gidiyoruz. Neden aramıyoruz, mektup atmıyoruz?
K.E: Adalet Birliği çok gizli bir yerde. Hatta sen ile gittiğimizde yolları  uzatacağız ve motorumu kullanacağız.
S: Motorun mu, var?
K.E: Evet. Büyük olmasa bile bir uçağım, arabam ve bir Ejder Mağaram var.
Ro: Harika!
B.B:Uçağı neden kullanmıyoruz?
Ra: Çünkü eğer izleniyorsanız motorla yolunuzu daha çabuk kaybettirebilirsiniz.
K.E: Doğru Rey.
C: Jack. Su yollarına sensör koymamı ister misin?
K.E: Elektrik ve kanalizasyonada koy.
B.B: Tuvalete gidebilir miyim? Tuvaletin içinden sudan bir kafa falan bulmam değil mi?
C: Dostum, bulmasan bile şu an sular ve elektrikler yok!
B.B: Karanlıkta popomu temizleyemeden çiş yapmak istemiyorum!
Ra: Kapatın şu konuyu, sersemler!
S: Katılıyorum! İnsani bir olayı böyle ulu orta konuşmak çok ayıp.
B.B: İnsani mi? İnsani... Hayvani! Kedi olup kumuma yapabilirim!
K.E: Keşke Adalet Birliği'nin yanında  kalsaydımda yeni takım yerinizi alsaydı!



[Kızıl Titan]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin