Toplantıya kadar Teen Titans neler yaşadı? Üstte olan komik olaylar ve büyük kavgalar.
Saç Boyası
Cyborg güldü ve "Bart bence bunu yapma, çok kızarlar!" dedi. Bart "Sıkıysa yakalasınlar! Burada çok sıkılıyorum. Azcık eglenceden zarar gelmez. Öyle değil mi?" dedi. Cyborg "Süper kozmik güçleri olan bir uzaylı kız, her türlü ölümcül bitkiyi kullanabilen hippi kız ve bütün kara büyüleri bilen yarı iblis kız... Sorun olacağını sanmam. Haydi yap şunu!" dedi.
Bart birkaç saniyede kızlar duşuna girdi ve şampuanlarını siyah yaldızlı beyaz bir boyayla değiştirdi. Şampuanın etiketini, boyaya yapıştırdı ve Cyborg'un yanına döndü. İkiside kıkırdadı ve duşa girecek kurbanı merakla beklediler. Tam o sırada Starfire elinde havlusuyla "Merhaba, dünyalı dostlarım. Bana ihtiyacınız olursa, banyoda olacağım!" dedi.
Gülmelerini tutan yaramaz ikili Starfire içeri girince kahkahalara boğuldular. Kıkırdayarak kendi yaptırdıkları oyun salonlarına geçtiler.
On dakika sonra
Starfire havlusunu alıp, üstüne sardı ve ıslık çalarken, aynaya baktı. Tüm gücüyle çığlık attı. Muhteşem pembe saçları, siyah yaldızlı ve beyaz olmuştu! Bart ve Cyborg... Öfkeyle dışarı çıktı ve o sırada banyo sırası bekleyen Raven ile karşılaştı. Raven "Yine eşek şakası yaptılar değil mi?" dedi. Starfire öfkeyle başını salladı ve tam onlara günlerini göstermeye gidecekken Raven "Üstünde sadece havlu var!" dedi. Starfire aynı öfkeyle içeri girdi ve kıyafetini giyip onların yanına gitti.
* * *
Bart gücünü kullanarak langırt da bir gol daha attı ve "En son kaç olmuştum. Elli? Altmış? Sen kaç olmuştun? Hatırlamak o kadar zor değil, ha, Cyborg? Sıfır!" dedi.
Starfire içeri girdi ve ikisinede hızlı birer yumruk attı. Bart övünürken onun girdiğini görmemişti ve bu nedenle kaçamamıştı. Tam oradan uzaklaşacakken Starfire tahmin ettiği için elindeki enerji topunu ona attı. Bart geriye savruldu ve tilt makinesini kırıp, içinde sıkıştı. Starfire'ın (gerçek anlamda) gözlerinde şimşekler çaktı ve Cyborg'un bir kolunu koparıp, ona vura vura parçaladı. Cyborg karşılık veremeden iki elinde enerji topları biriktirdi ve ikisini Cyborg'un göğsünde patlattı. O sırada Bart'ı hatırladı ve gözünden ışınlar atarak onu oraya kaynaştırdı. Hızla onun yanına gitti ve yumruk atmaya başladı. Atari makinesini aldı ve ikisinin kafasına vurarak parçaladı.
Tam kafasına demir bir çubuk yemek üzere olan Bart "Starfire, saçların!" dedi. Starfire saçlarına baktı ve eski haline döndüğünü görünce güldü. Hızla oradan uzaklaştı ve "Sizinle oyun oynamak çok güzeldi, çocuklar!" dedi.
Bart ve Cyborg, fark etmeden tuttukları nefeslerini bıraktılar ve "Ucuz atlattık!" dediler.
Tam o sırada yanlarına saçları boyanmış Flower geldi ve "Lanet olsun! Bağırsaklarınız çatlayana kadar içinize sarmaşıklarımı sarkıtacağım." dedi. Cyborg ve Bart aynı anda "Hayır!" dedi.
Basılma
Flower koltukta tek başına oturup "Dark Knight Returns" izleyen Robin'in biraz fazla yanına oturdu. Robin terlemeye başladı ve biraz yana kaydı. Flower yüzünü buruşturdu ve yanına daha da yaklaştı. Robin yine uzaklaştı. Bunu üç kere daha yaptılar ve Robin sonunda yere düştü. Mutlulukla "Burdan televizyonun açısı daha güzel!" dedi. Starla tekrar yanına gelmeye çalıştı ama ayağı takıldı ve yanlışlıkla düştü. Bu düşme sonucu Raven gülümsedi. Starla yanlışlıkla onu öpmüştü. Hemen kamera kayıtlarını aldı.
İki yana kaçışan aşıkların yanlarına geldi ve "Sizi gördüm! İstediğim şeyi yapın yoksa..." dedi. Sözünü devamını Robin'in kulağına söyledi. Usulca "Seni seven Starfire'ın kalbinin kırılmasını istemesin değil mi? Evet, istemezsin... Saat 3'te mutfakta buluşalım." dedi. Konuşmayı dinlemeye çalışan Starla pes etti ve "İstediğin kişiye söyle! Bana ne?" dedi.
Saat 3
Omuzları düşük Robin mutfağa geçti ve orada oturup gülümseyen Raven'a "Babandan farkın kalmadı, Raven!" dedi. Raven "Fark etmez. Konuya gelelim, aşk çocuğu! Bermuda Şeytan Üçgeni... Aklıma geldi. Senden istediğim şey, şu... Beast Boy'u çok özledim. Çok tehlikeli bir büyü üzerinde çalışıyorum. Seni onun yanına ışınlayacağım ve sen onun nasıl olduğunu soracaksın. Ve de... Başka kimseye söyleme! Onu sevdiğimi ve özlediğimi, söyle. Şimdi seni ışınlayacağım! Azarat Mentius Zintoz!" dedi ve Robin kendini Batman ile birlikteyken bindiği sıkışık bir motorsiklet sepetinde buldu. Yanında hamburger yiyen Beast Boy vardı. Motoru kullanan ise Jack'ti.
Robin, Beast Boy'a "Raven, seni çok özlemiş ve seni seviyormuş. Nasıl olduğunu soruyor." dedi. O sırada bir portaldan onlara bakan Raven "Bu kadar çabuk söylemeyecektin. Ayrıca nasıl olduğunu soracaktın!" dedi. Robin portaldan kafasını çıkarıp ona bağıran Raven'ı süzdü ve "Madem bunu yapabiliyordun, neden beni ışınladın?" dedi. Kızıl Ejder "Duygularını açıklamaktan korkmuş olmalı." dedi. Raven'ın yüzü kızardı ve portalı kapatıp Robin'i geri getirdi.
Robin karşısında gözleri öfkeden kıpkırmızı olmuş Raven'ı görünce yutkundu.