Yıllar Önce

231 22 3
                                    

Maria Stanford ve Halt Stanford birbirlerine baktılar ve aynı anda "Bu doğru mu?" dediler. Yeniden aynı anda "Bilmiyorum!" dediler. Halt karanlık havaya baktı ve "Artık yapmalıyız. Paraya ihtiyacımız var, Maria." dedi.
Çıplak oğlunu aldı ve yerdeki fanusa koydu. Dikkatlice onu bağladılar ve deneye başladılar. Maria not defterini aldı ve kalemi sivriltip yazmak için hazırlandı.

İNSAN VÜCUDUNUN DAYANIKLILIĞI

1. Deney: Isı
On Derece: vücut terlemeye başladı.
Otuz derece: Nefes alma yavaşladı
Elli derece: Vücut fonksiyonları iflas etmeye başladı.
[Birinci deney bitti]

2. Deney: Ağırlık
On Kilo: Vücut kolaylıkla kaldırabiliyor.
Yirmi Kilo: Vücut hafif zorlanmaya başladı.
Kırk kilo: Vücut çok az yassılaştı.
Altmış Kilo: Kemikler geriliyor.
[İkinci deney bitti]
3. Deney: Elektrik
...
Binaya göz açıp kapayıncaya kadar bir yıldırım düştü. Halt korkuyla etrafa baktı ve fanusun patladığını gördü. Fanus büyük bir elektrik topuna dönüştü ve ikiside yere yapıştı.
Dumanların içinden bir siyahlık belirdi. Jack anne ve babasını görünce yanlarına koştu ama onlara dokunur dokunmaz... İkiside eridi... Jack geriye hiç bir şey kalmamış ailesine ve ellerine baktı. Yıkıntıların arasında boş bir yer buldu ve başını dizilerinin arasına alıp, ağlamaya başladı. En son uyduğunu hatırlıyordu. Sonra kendini bir fanusta bulmuştu ve sinirlenip fanusu patlatmıştı. Daha da sinirlenip bir enerji topuna dönüşmüştü ve sakinleşince enerji gitmişti. Sonra... Olan olmuştu.
İstemsiz bir şekilde başını kaldırdı ve karşısında iki belirsiz şekil gördü. Biri turuncu ve siyahın karışımı diğeri ise mor ve küçüktü.
Deathstroke "Yardıma ihtiyacın var gibi gözüküyor." dedi. Dorako "Ve bir giysiye." dedi. Jack kıpkırmızı olmuş gözleriyle onlara baktı ve "Siz kimsiniz?" dedi. İkiside aynı anda "Yeni ailen." dediler.
Beş yıl sonra
Deathstroke sandalyeye oturdu ve etrafı sularla kaplı alanın ortasında birbirlerine bakan çocukları uzun uzun süzdü. Kalın sesiyle "Kızıl Ejder ve Mor Canavar! Kazanan Sosisli Sandviç ve sağ kolum olma şansına erişecek. Kızıl Ejder maskesinin altından dudağını yaladı ve Sosislistroke'u ne kadar istediğini tekrar düşündü. Dorako ise Jack'i yendiğinde yüzünün alacağı ifadeyi merak ediyordu. İkisindede ikişer mermi vardı.
İkiside ilk saldırı olarak kılıçlarını çekti ve aynı anda öne atıldılar. Kılıç darbeleri havada çarpıştı ve kıvılcımlar havada uçuştu. Kızıl Ejder kılıçları tekrar uzanacağı bir köşeye attı ve silahını çekti. Dorako ise daha profosyonel bir şekilde kılıçları havaya attı ve silahını çekti. Kızıl Ejder'in bu hamleyi yapacağından haberi yoktu. Kızıl Ejder yere atladı ve havadaki silahları vurdu. Kılıçlar bir köşeye uçtu ve o sırada Dorako'nun ona verilmiş olduğu iki mermiyi Jack yere atladığı için boşa harcamış oldu. Jack kılıçları hızla aldı ve iki yandan Dorako'nun kafasına milim kala iki yandan sıkıştırdı.
Deathstroke gülümsedi ve düşündüğünün olmasına sevindi.
İki çırağınıda seviyordu ama Jack'i Dorako'ya göre daha sıcaktı. Dorako pek... O doğru kelimeyi bulamıyordu. Onu çok önceden yüklü para karşılığında Joker vermişti... Çocuğunun güçlenmesi için. Yani o bir kampa gelmiş gibiydi. Jack'in ise yardıma ihtiyacı vardı.
Hızlı adımlarla içeri girdi ve içinde kocaman bir sosis olan ekmeği aldı ve üstüne özel ve gizli sosundan döktü. Sosun içinde ketçap, mayonez, hardal, kara biber, tuz ve acı biber vardı. Sosu üstüne tamamen kaplayacak şekilde Jack'e götürdü. Jack dışarıda mutlu bir şekilde efendisini bekliyordu.Sandvici Jack'e verdi ve Jack tam büyük bir ısırık alacakken durdu ve ekmeği bölüp, Dorako'ya verdi. Dorako ekmeği süzdü ve hızla vurup, yere düşürdü. Jack üzüntüyle omuz silkip, yarım ekmeğini yemeye başladı. Deatstroke sert bir tavırla "Evet! Jack benim yeni sağ kolum. Yarın yanımda büyük görevler eşliğinde bana yardım edeceksin. Dorako sen ise gözcülük yapacaksın." dedi. Mor Canavar pelerinin sallayarak oradan uzaklaştı.
Akşam
Deathstroke pizza hamuruna baktı ve özel sosunun hepsini boşalttı. Sosis ve salam dilimlerini üstüne döktü. Tavuk parçacıklarını üstüne döktü ve son olarak yuvarlak kalamarları koydu. Hızla fırına attı ve yirmi dakika sonra masada bekleyen Jack'in yanına gitti.
Jack yemek daha soğumadan bir dilim aldı. Deathstroke "Ne de olsa süper güçleri var. Sıcak bir pizza dilimine dayanabilir." diye düşündü.
Jack ağzı doluyken "Yarın ki görev ne, patron?" dedi. Deathstroke "Bir uyuşturucu çetesinin kasasından güzel bir elmas çala... Ödünç alacağız. Adalet Birliği için önemli bir elmasmış." dedi. Jack yeni bir dilim aldı ve memnuniyetle başını salladı. Deathstroke mutsuzlukla "Ona kötü şeyler yaptırdığımı bilse ne kadar üzülür, acaba? Beni eritirdi herhalde. Ya da tüm şehri!" diye düşündü.
Sabah
Deathstroke çıraklarına döndü ve "Bir kazı cihazını hazırlamak ne kadar zor olabilir?" dedi. Hala kabloları bağlayan çocuklar aynı anda "Yardım etsen daha kolay!" dediler. On dakika sonra cihazı kurdular ve yere koydular. Kazıcının pervaneleri çalıştı ve toprak zeminde ilerlemeye başladı. Mor Canavar, kumandayı aldı ve cihazı kasa dairesine gitmeye ayarladı. Deathstroke açılan deliğe baktı ve "Haydi bakalım Yaratık İkizler! Ben biraz fazla iriyim."dedi. Çocuklar yüzlerini buruşturdular ve ustalarını süzdüler. Yaratık İkizleri demesinden değil; sürekli o ikisinin aralarını iyi tutmalarını istediği için onlara öyle derdi. Şaşırdıkları "Biraz iriyim" demesiydi. Kızıl Ejder "Parmağın delikten zor geçer!" dedi. Mor Canavar "Özür dilerim ama bu deliğe burnunu sokamazsın. Burnunu bile sokamazsın!" dediler. Çocuklar kahkahalara boğuldular ve Deathstroke "Aşağı inin ve o elması alın, bücürler!" dedi.
Kızıl Ejder kayarak oradan indi ve hala gülen Mor Canavar son bir kez daha dalga geçip çırak dostunun arkasından atladı.
Aşağıda Jack demir duvara çarpıp, pervaneleri kırılmış pahalı cihaza baktı. Arkasından gelen Dorako cihaza baktı ve öfkeyle cihazı alıp yukarıya "Bir daha sakın ucuz mal alma!" dedi.
Deathstroke uzaklardan "Deliği üstünüze kapamama az kaldı!" dedi.

Jack son teknoloji ürünü ışın kılıcını aldı ve Dorako arkadan "Güç seninle olsun!" dedi. Jack son zamanlarda onunla biraz daha samimi olan arkadaşına gülümsedi ve ışın kılıcını açıp duvarda bir delik açtı.
İçeri girdiler ve duvarda askıda duran yüzlerce elmasa baktılar. Jack ıslık çalıp "Bir uyuşturucu çetesine göre çok zenginler, be!" dedi. Dorako elmasların altındaki elmaslara bakarken bir anda durdu. Şaşkınlıkla "Uyuşturucu Çetesi mi, dedin? Buranın dünyanın en iyi üçüncü bankası olan Trenddog olduğunu biliyor musun?" dedi. Jack donakaldı ve "Trenddog mu? Gerçek bir banka mı?" dedi. Dorako sinirlenip "Ne sandın!? Son yirmi seferdir hep bankaları soyuyoruz. Bizi ninjaların takip ettiği zamanı hatırlıyor musun? Adalet Birliği'nin yeni katılanlarıydı." dedi. Jack dizlerinin üstüne çöktü. Her zaman kendini bir kahraman olarak görmüştü. Halbuki hep hırsızlık yapmış ve kötü işlere musallat olmuştu!
Dorako tam alarmlar öterken elması buldu ve delikten hızlı geri gitti. Jack maskesinin altından akan göz damlalarıyla yukarı tırmandı. Dorako "Duvarı tekrar kapat!" dedi. Jack duvarı aldı ve yerine yerleştirdi.
Yukarı çıktıklarında tam gidecekken ustasının bacağından tuttu ve "Baştan beri hep kötü biriydin değil mi?" dedi. Deathstroke'un korktuğu başına gelmişti. Dorako " Aman Tanrım!
Bilmiyor muydun?" dedi. Herkes sustu.
Yüzeye çıktıklarında, Jack ustasına çok sert bir yumruk attı. Deathstroke karşılık vermedi. Çünkü o haklıydı. Jack, Dorako'ya baktı ve "Sen nereden biliyordun!?" dedi. Dorako "Beni buraya babam; yüklü para karşılığında çırak olarak verdi. Babam... Çok tanınan karizmatik biri. Joker... Biraz çılgın ama ya! Yüzüme hep plastik bir insan suratı takıyorum!" dedi ve ilk önce mor maskeyi, sonra da insan maskesini çıkardı. Jack o korkunç yüze bakınca bir adım geriledi. Ağazı mutlu yüz yapılacak şekilde kesilmişti. Yüzü çok gergin ve buruşukluklar ile doluydu.
Jack iksine korkuyla baktı ve koşarak oradan uzaklaştı. Kancalı tabancasıyla otuz katlı bir gökdelene çıktı. En yukarı çıkıp ağlamaya başladı. Anıları depreşmişti.
O sırada ince ve narin bir kadın sesi "Yardıma ihtiyacın var gibi gözüküyor!" dedi. Kalın bir erkek sesi ise "Güzel bir kıyafete de ihtiyacı var, Wonder Women!" dedi. Wonder Woman "İkisinede Bat!" dedi. Şimdi gerçekten anıları depreşmişti.


[Kızıl Titan]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin