Karakterler

1K 46 16
                                    

İYİLER
Kızıl Ejder/ Jack Stanford:
Çok küçükken ailesi tarafından bir deneye tutulmuş ve aynı deneyde gizli kozmik güçlere sahip olmuş ama kontrol edemediği için ailesini öldürmüştür. Sonradan güçlerini kullanmayacağına yemin etmiş ve Deathstroke'un yanına çırak oldu. Sonradan onun kötü olduğunu anlayıp Adalet Birliği'ne gitmiştir.
Robin/ Damian Wayne:
Herkese Batman'in çırağı olduğunu söylesede aslında onun oğludur. Jack gelmeden önce Teen Titans grubunun başıydı. Starfire'a aşıktır
Starfire:
Uzaydan gelen kozmik güçleri olan bir kız. En başta Robin'i sevsede sonra Jack'e aşık olmuştur.
Beast Boy/ Garfield Mark:
Her türlü hayvana ve dinazora dönüşebilen yeşil tenli komik bir çocuk. Raven'a sırılsıklam aşıktır.
Raven:
Yarı iblis kız. Her türlü kara büyüyü bilen, genellikle sert ve katı biridir. O da Beast Boy'u seviyordur.
Cyborg:
Küçükken yaşadığı bir kaza nedeniyle vücudunun yarısı robot olan bir robot oğlan.
Kid Flash/ Bart Allen:
(Tam bilmiyorum) Flash'ın oğlu/torunu. Flash ile aynı özelliklere sahiptir.
The Flower/ Starla Varking:
Poison Ivy'nin kızı. Gerçek bir doğa düşkünü ve Robin'e aş ıktır.
Silki:
Starfire'ın evcil uzaylı hayvanı. Imperiex'i yenmiştir.
KÖTÜLER
Kare As/ Dorako:
Joker'in oğlu. Joker oğlu kendine benzesin diye onunda ağzını mutlu olacak sekilde kesmiştir. Jack ile birlikte Deathstroke'un yanında çalışmış ve Jack tarafından her zaman yenilgiye uğramıştır. O yüzden büyük bir kin beslemektedir.
Ontelekoz:
Imperiex'in torunu. Ondan önceki halka olan babası Superman tarafından öldürülmüştür. Raven gibi kara büyü yapan her zaman kötü canavarları ve iblisleri kullanan Kötülük Lordu.
Wargallar:
Goblin.
Kalkaralar:
Yarı ayı, yarı goril ve yarı kartal olan Ontelekoz'un en çok yaptığı kötü canavarlar.
Ejder Kanı:
Her çeşit element ejderhasına dönüşebilen bir kötü. Elements'in abisidir.
Elements:
Bütün elementleri kullanabilen inanılmaz güçlere sahip genç bir kötü.
Batingil:
Martin Manhunter Dünyaya gelirken onu takip edip, dünyaya ayak basan Martin hayranı bir çocuk. O Martin gibi canavara dönüşemez, sadece kolu değişeme uğrar ve o kolundan lazer atabilir.
Jinx:
Gotik, süper güçleri olan, süper kötü kız.
Gizmo:
Teknolojik kötü.
Beğenirseniz lütfen vote atmayı unutmayın.

[Kızıl Titan]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin