Değiş Tokuş

157 13 0
                                    

Flash "Üşüyorum!" dedi. Batman "O kıyafet seni soğuktan korumuyor mu?" dedi. Flash başını salladı ve "Hayır!" dedi. Superman gözleriyle duvarın arkasına baktı ve yüzünü buruşturup "Of! İçeri girmeyelim veya biraz bekleyelim." dedi. Yeşil Fener tek kaşını kaldırdı ve "Neden?"dedi. Superman "Nasıl söyleyeyim? Joker ve Harley hangarın ortasında, uluorta bir şeyler karıştırıyorlar... Anlarsınız!" dedi. Kare As hariç hepsinin yüzü kızardı. Kare As "Bunu her zaman yapıyorlar. Bazen beni evden dışarı atıyorlar ve evde se..." dedi. Flash hiç olmadığı kadar hızlı bir şekilde ağzını kapadı ve "Merak etme, anladık!" dedi.
On dakika bekledikler ve Flash ısınmak için o sırada tüm Antarktika'yı dolaştı. Batman en sonunda "Şuraya yeniden baksana..." dedi. Superman "O sahneleri görünce, şu lazer fırlatan, kilometreleri gören gözleri oymak istedim. Sen bak!" dedi. Batman kısaca "Olmaz" dedi. O sırada yanlarına gelen Flash "Ya, hepimiz bu evrelerden geçtik." dedi. Yeşil Fener "O zaman şimşek hızıyla gidip, sen bak!" dedi. Flash iğrenerek "Kim bilir deli Joker o kıza ne yapıyor? Aklıma geldikçe..." dedi. Kızıl Ejder sözünü keserek "Susun! Daha on beş yaşındayım. Küçüğüm!" dedi.
Bir süre sonra herkesin aklına aynı şey geldi. Kare As'a baktılar ve "Sen git!" dedi. Dorako tam gidecekken, Kızıl Ejder "Olmaz! Onu değiş tokuşta kullanacağız. Hemen içeri kaçabilir." dedi. Kare As mutsuzlukla geri döndü. Bir buz tepesine oturacağım derken kar lapasına oturdu ve herkes kahkaha attı. O sırada Kızıl Ejder "Superman! O dev çember şeklindeki alet orada mıydı? Tamam. O zaman planım yattı. İçeri bomba alacaktım ve dağılıp, üstlerine bir şey geçirirler diye düşünüyordum ama şimdi alet zarar görebilir. Flash dalgın dalgın "Arkamız dönük girsek?" dedi. Herkes ayağa kalktı ve Yeşil Fener "Haydi! Zaten üşümüştüm!" dedi. Herkes arkası dönük bir şeklinde aniden içeri girdiler ve Harley çığlık attı. Joker "Sapıklar! Ama... Sizi takdir ediyorum!" dedi. O sırada Harley "Oğlum! Onu bana verin!" dedi. Superman "Veririz ama bir şartımız var. Hemen oğlunuzu alın ve dışarı çıkın. O portal da bizim olacak! Hiçbir silah almadan, hemen dışarı çıkın!" dedi. Joker "Arkanız dönük, silah alıp almadığımızı nereden bileceksiniz?" dedi. Yeşil Fener, elinde bir orak oluşturdu ve çocuğun boğazına dayadı. Bağırarark "Hemen şimdi dışarı çıkın, yoksa çocuk ölür. Size ceza olsun, giysuleriniz burada kalsın!" dedi. Flash bağırarak "Antarktika'yı tam tur dolaşırsanız, ısınırsınız. Sınır polislerine dikkat edin! Gördükleri herkesi vuruyorlar." dedi. Joker ve Harley dışarı çıktı ve çocuklarını peşlerinden gönderdiler.
Jack şüpheyle Yeşil Fener'e "Neden giysi giydirip, bize kontrol ettirmedin?" dedi. Yeşil Fener gülümsedi ve "Giysi giyene kadar silah alıp bizi vurabilirlerdi. Şimdi hem soğuk onlara bir ceza oldu. Hem de Joker soğuğu emince, çocuğu olmayacak ve şu lanet olası aile devam edemeyecek." dedi.
* * *
Batman "Şu kumandayı al. Şu kırmızı düğmeye basınca başka bir evrene geçeceksin. Her gittiğin yerdeki Kızıl Ejder'leri topla. İstemeyenleri zorlama. Kız olanlarla ilişkiye girme. Evren Çaprazlaşması olayı olur ve ölürsün... Onlara yakın olmak için isterlerse yanlarında ol ve ne dilerlerse gerçekleştir. Ayrıca, kumandada hangi evrende olacağın yazacak. "-0" evrenine gelince hızlıca yeniden bas. O evrenlerin sonu. İyi şanslar!" dedi. Kızıl Ejder gülümsedi ve portaldan atladı.
Flash birkaç dakika sonra "Üşüyorum!" dedi. Superman "Sınır polislerine dikkat et ve Antarktika'yı dolaş!" dedi.

[Kızıl Titan]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin