O Sırada Teen Titans da
Cyborg heyecanla "Bart Allen!" dedi. Bart elini kaldırdı ve "Selam!" dedi. Cyborg yanındaki kıza döndü ve "Sen de kimsin?" dedi. Kız "Ben Starla! Bazılarınız beni tanımaz. Ben... Poison Ivy'nin kızı. Kod adım The Flower. Geçici olarak yanınızda olmak büyük bir şeref." dedi. Herkes onu selamladı.
İlk görev
Robin "Titanlar! Arabada çok sıkışacağımız için Titan uçağı kullanacağız. Suçlar son dereceda fazlalaştığı için birlikte ve hızlı olacağız. Bart! Gülme." dedi.
* * *
Starfire yüzünü buruşturdu ve "Bu uçan, gorile benzeyen ayılarda nedir!?" dedi. Raven daha dikkatli baktı ve "Kalkaralar. İblisler. Bunları çağırmayı bilen tek bir kişi var. Ontelekoz! Silki Imperiex'i ve Superman onun oğlunu yendiğinde başa o geçmiş olmalı!" dedi. Silki ismini duyan Starfire ağlamaya başladı ve Robin'e sarıldı. Bart, baş parmağını kaldırırken, Flower ise yüzünü buruşturuyordu.
Cyborg, uçağı yere indirdi ve Titanlar hızla dışarı çıktı.
Bir Kalkara Cyborg'a saldırdı ve Cyborg'un hiper hızlı yumruğuyla karşılaştı. Starfire, havalandı ve gördüğü Kalkaralar'ı gözleriyle yakmaya başladı. Robin, hızla koştu ve sopasından destek alarak, bir Kalkara'nın sırtına atladı. Raven, en tehlikeli büyüleriyle canavarları başka boyutlara sürdü. Flower, sarmaşık canavarları sararak yer altına çekti.
Bart gülümsedi ve hızla koşmaya başladı. Bir çöp kutusunun üstünden bir anda hızla havalanarak canavarların yüzlerini tekmelemeye başladı.
Çok kısa bir sürede iki yüz elliye yakın canavar öldü...Diğer günlerde böyle geçti!