INSTAGRAM- 4.Kapitola

6.7K 740 77
                                    

Rozhodl jsem se, že se vydám odpykat si svůj trest, který neobměkčil ani samotný Brumbál, doprovázen jeho teorií s Voldemortem. Lehce jsem zaklepal na dveře kabinetu a opatrně nahlédl dovnitř.

„Tak a teď stíny lehce rozetřeme. Samozřejmě do vnitřního koutku naneseme bílý stín, který nám oko nádherně rozjasní." Díval jsem se na profesorku skrytou za kamerou a hltal její divné a falešné pózy.

„Tak a tohle bude konec videa. Komentujte, dejte like nebo dislike a samozřejmě budu vděčná i za follow na mém instagramu" Opatrně jsem se vydal kupředu a Dolores zaklapla kameru a vypnula stránku s jasně červeným nápisem YouTube.

Co tady děláte?" osupila se a její zářivě růžové sako mi vypalovalo oči.

„Mám školní trest, paní profesorko" odtušil jsem a rozhlédl se po růžovém kabinetu a spoustě obrazech s kočkama všech velikostí.

„Jen růžová to může být?" zapěl jsem a profesorka tázavě pozvedla obočí.

„tydidudu tydidudy tyt tyt" pokračoval jsem a profesorka usoudila, že jsem zdravotně poznamenaný. Zakroutil jsem hlavou a rozhlédl se po místnosti, když Umbrigová narovnala další obraz kočky.

„Ach ne" vydechl jsem a vše mi do sebe rázem zapadlo.

„Vzpomněl jste si na další text písně?" otázala se profesorka a hbitě se začala přidržovat stěny, mezitím co dřímala v rukou kapesník posetý potem.

„Ne. Ty kočky! Že vy jste také," ztišil jsem hlas a naklonil se k Dolores, „zoofil"

„A ke stolu!" její ruka protnula náhle napětí a já se vydal ke kusu dřeva se židlí.

„A jaký je můj trest?" Dolores se ke mně naklonila a posunula ke mně svůj mobil, když zahlédla, že chci vytáhnout ten svůj.

„Použijte ten můj, je speciálně upravený. A teď pane Pottre, dáte like na každou fotku pana ministra." Nahlas jsem polkl a přihlásil se na instagram Rona, jelikož já žádný neměl.

„A kolikrát?"

„Řekněme dokud si to nevštípíte."

Happy Potter a instagram/Zábavná parodieKde žijí příběhy. Začni objevovat