„Věřil bys tomu? Taková blbost, já a psát úkol pro Snapea!" rozkřikl se Harry, když už po desáté líčil Ronovi, co mu řekla Trellawneyová a Ron podrážděně přikyvoval a občas zaklel.
„Vážně pitomost!" usoudil Ron a rozhodně kývl hlavou.
„A to jsem ti ještě neřekl, že na tom regálu byl prach!" řekl Harry tuhle závážnou skutečnost a Ron se zvedl ze židle.
„No to jsi mi neřekl! P-prach?! Popiš mi to!" zařval Ron, zašermoval rukama a spadl zpět do křesla.
„Jak dlouho to ještě budete řešit?" zeptala se Hermiona, která je sledovala celou dobu z rohu místnosti a teď už na ní byly pavučiny.
„Až probereme ten prach," odsekl ji Ron a dychtivě se naklonil k Harrymu, ovšem Hermiona ho zpražila ledovým pohledem a stoupla si před něj s rukama založenýma na prsou, ,,nezapomněli jste co je dneska za den?"
Ron zbledl, podíval se prosebně na Hermionu a odkašlal si, ,,Hermiono, já na ten úkol vážně neměl čas, mohl bych si vyjímečně opsat ten tvůj?" zeptal se a Harry se vylekaně napřímil.
,,Žádný úkol nebyl, Ronalde! Jak můžeš být tak stupidní a ani nevědět, jestli máme úkol?" rozkřikla se Hermiona a Harry se naklonil k Ronovi,.
,,Ptala se jaký je dnes den, týden má sedm dnů, já tipnu pondělí a ty úterý, máme čtyřicet procent, že se trefíme," prohlásil Harry a Ron nadšeně přikývl.
,,Klofana dnes popraví!" vykřikla Hermiona tak hlasitě že Harry leknutím spadl ze židle a když si vzpomněl, kdo Klofan je vyděšeně se díval před sebe.
,,Klokan, to je ten obří pták, co jsem na něj jednou letěl? Ten co utekl z KFcéčka?"
,,Určitě ho Hagrid dostal jako dárek k Dětskému menu," řekl znuděně Ron a tvářil se vševědoucně, ,,navíc pták, který se jmenuje Klokan, tady něco nehraje." Jenže v tu chvíli už Hermiona táhla Rona i Harryho za rukáv po školních pozemcích a nevadilo ji, že sebou oba škubají a Ron ji dokonce chce omráčit pánvičkou.
,,Vůbec mi toho ptáka není líto," prohlásil Ron, kterého Hermiona držela za hábit a který už znatelně modral, jak ho tak přiškrceného táhla po zemi, ,,Hagrid doma shromažduje všemožné bestie, jestli někdy povstane vy-víte-kdo, jsem schopný se vsadit, že si ho vykrmí právě Hagrid. A nebo ho vysedí v domnění, že je to jen další patnáctimetrový drak!"
,,Ale představa je to lákavá," řekl s úsměvem Harry a nadále se usmíval, ,,představte si Hagrida sedícího na Voldemorovi a nutícího ho k lásce!"
,,Ale papinkej tu kašičku Voldinku a potom si půjdeš lehnout. A jestli budeš hodný zabijeme zítra pár mudlíčků a uděláme z nich pro tvého hadíčka kašičku," pronesl jako k dítěti Ron a Harry se začal smát hlasitěji.
,,Už tady skoro jsme," zahlásila Hermiona a Ron si posměšně odfrkl.
,,Vážně, Hermiono? Bez tebe bych toho poloobra stojícího na zahradě téměř přehlédl, Hagride kolikpak to měříš? Tři metry? Takový drobeček, Hermiono. Mám vážné podezření, že je Hagrid z poloviny trpaslík, ale nikomu to neříkej,"
,,Co tady děláte?" zařval na ně Hagrid a vytáhl kapesníkem velikosti prostěradla. Podíval se na Hermionu a vytáhl si peřinu do které se následně vysmrkala.
,,Vidíš, úplný drobeček," řekl tiše Ron, když si Hagrid otíral očí postelí.
,,Dneska, dneska vy-vy vystřelí Klofane," řekl mezi vzlyky Hagrid a Harry si sedl na zem.
,,No super, vystřelí Klofana a hádejte na koho spadne," odsekl Harry, rozpřáhl ruce a čekal, kdy na něj dopadne velký pták.
,,Už jdou!" zařval Hagrid a Harry vyskočil. Na konci stráně stáli tři muži, ,,Harry zmiz!" sykl Hagrid a Harry prokoulel očima. Sedl si na nejblížší kmen a přehodil přes sebe neviditelný plášť.
,,Už jsem zmizel," oznámil Harry a Hagrid si odfrkl.
,,Takhle jsem to nemyslel, chtěl jsem, aby jsi odešel a- a kde vlastně jsi?" křikl Hagrid a rozhlížel se kolem sebe.
,,Hledej, Hagrídku, hledej!"
„Harry, teď ne!" křikl Hagrid a rozhlížel se kolem sebe, „Harry?"
ČTEŠ
Happy Potter a instagram/Zábavná parodie
FanfictionNebojíte se šokujících zjištění o kouzelnickém světě? Chcete odhalit spoustu tajemství, které před vámi byly skryty? A konečně po dlouhé době vědět, jak vše bylo doopravdy? Nebojíte- li se pravopisu stejně hrozivého jako je sám Lord Voldemort , rač...