Vězeň z Azkabanu- 4. Kapitola

3.4K 359 132
                                    


Po hodině jasnovidectví se Harry držel dál od všeho nebezpečného. Hermiona prohlásila, že na tu hodinu už v životě nepřijde a nazvala Trelawneyovou psychicky labilní příšerou omotanou šátkem z čehož Harry s Ronem postřehli pouze PLPOŠ a pokládali to za vážnou chorobu.

„Harry, určitě tento rok přežiješ," prohlásila Mia a vyšla na školní pozemky. „Vždyť jsi už tolikrát dokázal nemožné,"

„Přesně jsem uplně nemožný," křikl Harry dřív než si uvědomil, co vlastně říká.

„Přesně Pottere, jediné co jsi dokázal je zdrhnout Voldemortovi přímo pod nosem, jedině to se dá považovat za nemožné" Hermiona chvíli přemýšlela a pak se nadechla.

„Jsi jako Voldemort, nikdy nepoznáš lásku," Draco se zamračil a přešel blíž k Hermioně. Každou chvíli měla začít hodina péče o kouzelné tvory.

„Jediné co Voldemort nepozná je rýma," vydechl Draco s vražedným úšklebkém a jeho citát se zapsal do dějin.

„Hele, už jde profesor!" křikla nějaká dívka a Hagridovi stekla slza po tváři.

„Jak se vlastně jmenuje?" zašeptal Creb a dřív než stihla Hermiona odpovědět slova se chopil Harry.

„Rubací Bagrid," odpověděl Harry a Hermiona hodila na zem svou učebnici.

„Rubeus Hagrid," opravila ho a zvedla učebnici.

„Rubací Bagrid, spíš demoliční koule," odsekl Malfoy a otočil se na Zmijozelské. všichni se na povel začali smát a Malfoy se cítil hrdě.

„Takže už jsem zde," Drmolil Hagrid a hlas se mu zlomil. Šlo vidět, že má z prvního učitelského dne hodně velký strach.

„Proboha, vás by nepřehlédl ani Potter bez brýlí," zadrmolil Draco a všichni si stoupli kolem hipogryfa, kterého přivedl Rubius Hagrid.

„Dnes vám řeknu něco o hipogryfech, tenhle se jmenuje Klofan," všichni si stoupli blíž. Harry a Ron museli jít se znechuceným výrazem do první řady na příkaz Hermiony.

„Dokážete si toho ptáka představit omotaného alobalem? Vypadal by jako mražené kuře," vydechl Draco a Ronovi začali téct sliny. Hermiona znechuceně odfrkla a spražila Draca pohledem.

„K čemu jsou dobří hopografové, ví to někdo?" zeptal se Hagrid a pyšně se na Klofana podíval.

„K 8 kyblíčkům smažených kuřecích nudliček,"odpověděl Creb a Hagrid ho okatě přehlížel.

„První ho musíte pohladit, Harry víš proč?" koukl prosebně na Harryho a tím ho vyrušil z přemýšlení.

„Aby jsme ho nejedli špinavého?" plácl Harry a Dracovi zaskočilo. Chvíli bylo ticho. Hagrid přemýšlel a po chvíli odhodlaný pokračoval v hodině. Vykročil k hipogryfovi a otočil se ke studentům.

„Kdo je tady vegetarián?" křikl a všichni odstoupili. Jenom Harry, který stále přemýšlel jak hipogryfa nejlépe strčit do friťáku zůstal stát.

„Harry, výborně!" zahřměl Hagridův hlas a už táhl nic netušícího Harryho k hipogryfovi.

„Ba-Hagride já nevím, minulý rok jsem měl dost velké problémy s koulema a nevím jestli bych přežil ještě ptáka," vysvětloval Harry, ale Hagrid pouze zavrtěl hlavou.

„Harry, dívej na tvou jizvu. Ta přece něco znamená! Víš snad co ten blesk znázorňuje, ne?"

„Že bych neměl stát u hromosvodu?" odpověděl Harry a povytál obočí. Hagrid chtěl něco říct, ale raději zůstal mlčet a posadil Harryho na Klofana.

"Počkej, já se s Klokanem ještě neseznámil!" křikl Harry a Hermiona opět upustila svou knihu.

"Je to Klofan, Harry! A tohle není edarling, aby ses seznamoval, to je hodina!"

"Buď rád, Pottere! Konečně máš ptáka mezi nohama!" křikl Malfoy a všichni ze Zmijozelu se začali pobaveně smát, když se Klofan rozběhl a s Harrym na zádech zmizel.

Slovo autora:

Není to perverzní, každý si pod tím může vybavit něco jiného!:D

Omlouvám se, že jsem neodpovídala na komentáře k minulé části, tentokrát to napravím!^•^

Chcete o mě vědět trošku víc? Tak koukněte sem :D (Rozhovory s Wattpad spisovateli od NikushaT);3

https://www.wattpad.com/story/59780727-rozhovory-s-wattpad-spisovateli

S láskou i bez ní, Cathy!^•^



Happy Potter a instagram/Zábavná parodieKde žijí příběhy. Začni objevovat