INSTAGRAM- 11.Kapitola

4.5K 569 43
                                    

„Hej" Seděl jsem v lavici a díval se na tabuli před sebou.

„Happy Pottre!" zašeptal Malfoy a prohrábl si své bílé vlasy. Rozhodl jsem se ho ignorovat. Poprvé ve školním roce jsem se věnoval Dolores.

„Zkoušky NKÚ se blíží a vy víte co jsou zkoušky NKÚ zač," skřehotala Umbrigová a ruka Hermiony vystřelila vzhůru.

„Jsou to zkoušky náležité kouzelnické úrovně" vysvětlovala Hermiona a Malfoy po mě již hodil celou soupravu propisek, abych se na něj otočil.

„Happy!" sykl a já prostě musel. Otočil jsem se na něj a vyjekl. Malfoy na mě ukázal mou vlastní fotku.

„Špatně slečno Grangerová." Zapěla nadšeně profesorka a Hermiona zrudla.

„NKÚ znamená nefotit kolegu úchvatně. Je velmi důležité naučit se co nejvíce zesměšnit své spolužáky, aby neměli vice followerů než vy."

„Paní profesorko" otázal se Draco a jeho ruka vlála ve vzduchu jako bílý prapor.

„Nějak takhle?" vytáhl mobil a profesorka uskočila.

„Co to proboha je?" vypískla a tiskla se k ledové zdi učebny. „To jste vy-vy Pottre?Jak jste t-to udělal?" prohlížel jsem si svou fotografii, kterou si Malfoy zkopíroval do mobilu a značně jsem nabral červené barvy.

„Použil jsem filtr." Vykoktal jsem a doufal, že nic víc profesorku nebudu zajímat.

„Jaký propána!" vykřikla profesorka a nejistě se přiblížila k mobilu, který na ni mířil. „To existuje filtr srazil mě kamion a zmutoval s jelenem?"otázala se Dolores a,roztřesenou rukou se dotkla obrazovky, kde dřímala má fotka.


Happy Potter a instagram/Zábavná parodieKde žijí příběhy. Začni objevovat