„Počkat!" zařval Oliver, který se upřeně pět minut díval na profesorku, „jak pokračování příště? Tohle není Ulice ani Ordinace v růžové zahradě! Tohle nemá žádné pokačování, prostě ten zápas vyhrajeme nebo umlátím Cedrica nafukovací kachničkou!" zařval Oliver dřív, než si uvědomil, že mluví o trochu víc než by chtěl.
„A tady vidíte tu jeho štědrost, že, Olivere!" začal křičet Cedric, který zase zapadal do bahna. „Hlavně, že tenhle zápas bude přátelský!"
„Možná by byl, kdybys nebyl takový nesnesitelný egoista!" Oliver kolem sebe vražedně šermoval rukama a Harry se otočil k dvojčatům.
„Co je to egoista?" zašeptal a Fred se k němu nahnul.
„Asi ten slovenský raper, co nazpíval ten hit Žijeme len raz," odpověděl mu nezaujatě a dál sledoval hádku.
„Žijeme len raz? To by mohla být nová hymna Voldemorta, co myslíte?"
„Já, že jsem egoista?" běsnil Cedric a už si připravoval boxerské rukavice.
„Jsi! Minule když jsme měli postavit stěnu, ty jsi postavil Velkou čínskou zeď!" odporoval mu Oliver a profesorka rychle popadla píšťalku.
„Harry, tady máš Pobertův plánek, může ti pomoct," Harry cítil jak mu George strká do ruky kus papíru a vůbec nechápal, na co mu je. Profesorka zapískala a zápas začal, takže se nemohli Cedric a Oliver utkat v boxerském ringu.
Všichni nasedli na košťata a Cedric s Oliverem se vraždili pohledem. Nakonec se každý rozletěl na jinou stranu a Harry rozevřel plánek. Byl pěkně vysoko, ale Zlatonku stále neviděl. Podíval se do mapy a nechápavě svraštil obočí.
„Georgi, proč jsi mi dal mapu Berlína a Moskvy?" křikl Harry a George se na něj nechápavě podíval.
„Měla to být mapa hřiště," odsekl George, „jsou tam napsané rady."
Harry přikývl a začetl se do plánku, kde skutečně poznámky byly. „Zneškodnit Sovětskou flotili, obklíčit Moskvu, odříznout zálohovací stezky a poslat Stalinovi pohled s kočičkou," přečetl nahlas Harry a nechápavě se podíval na Freda.
„Georgi, ty blbče, komu jsi ten plánek sebral! Vždyt to jsou poznámky Hitlera!"
„Já nevím, ale ten chlap na mě řval něco sprostého pozpátku," pokrčil rameny George a Oliver se netrpělivě díval na Harryho.
„To byla němčina!" zařval Fred a s větou, jak může mít za bratra takového blbce, odletěl.
Harry chtěl letět dál, když za sebou cítil chlad a náhle mu spadly brýle.
„Ztratil ses milánku?" zaskřehotal někdo za ním a Harry se otočil.
„Vlastně jo. Teda nevím, kde má Rusko zálohovací stezku, a taky nevím, co mám napsat Stalinovi, protože já znám německy jenom dvě slova a to jsou „ty" a „řízek". Mám mu napsat ty řízku? Myslíš, že se neurazí?" dřív než Harry domluvil, vytáhl pohled s koťátkem a napsal na něj „Vážený pán Stalin, Moskva zálohovací stezka, Ty řízku!" spokojeně zavázal dopis Hedvice na nohu a ta odletěla.
„Ten bude celý štastný, až mu ten dopis přijde," zamumlal ironicky mozkomor a Harry schoval brk.
„Že jo, je štěstí, že ten Hitler je němec, francouzsky umím jen „děkuju za špagety" a „včerejší noc se mi líbila" a to není vhodné psát někomu jako je Stalin," mozkomor chápavě pokynul hlavou a Harry si odkašlal, „možná bych měl jít hledat tu Zlatonku," sotva to dořekl na hřiště vletěla Hedvika s dopisem. Harry si ho rychle vzal a otevřel.
„Píše Sedin?" zeptal se nezaujatě mozkomor a Harry nadšeně přikývl.
„Ale píše to nějak zvláštně. Ty písmenka vypadají jako čínské znaky, to bude určitě v překladu „skliď rýži". Ale teď nemám čas, musím vážně najít tu Zlatonku," odsekl Harry a odhodil list, který začal padat a nešťastnou náhodou se přilepil na oči Cedricovi.
„Víš, ono je těžké najít Zlatonku, je to stejné, jako kdyby Voldemort chtěl najít svůj nos, je to na dlouho," vysvětloval Harry, když si Cedric sundal list z tváře a začal číst azbuku, kterou byl vzkaz od Stalina napsaný.
„Ty neschopný bramborový saláte, jak se opovažuješ mi říkat řízku! Zničím ti celou tvou flotilu a zdecimuju ti tanky! Hranice Moskvy nepřejdeš! Rozdrtím tě jako klokana na Sibiři! A ten dopis s kočičkou roztrhám, jestli se okamžitě nevzdáš!" Cedric polkl a zbledl. Přiložil si ruku na srdce a vypadalo to, že má infarkt.
„Proboha, moje kočička! Tohle Oliver přehnal!"
Slova autora:
Ani nevíte jak neskutečně mi Happy chyběl:3 Och, konečně další kapitolka a já se mu opět budu moct pořádně věnovat:3
jinak snad vám nevadila dávka dějepisu:3:D
Omlouvám se pokud je to příliš suché, dlouho jsem nepsala, musím se opět soustředit na happyho retardovanou povahu:D
ČTEŠ
Happy Potter a instagram/Zábavná parodie
FanfictionNebojíte se šokujících zjištění o kouzelnickém světě? Chcete odhalit spoustu tajemství, které před vámi byly skryty? A konečně po dlouhé době vědět, jak vše bylo doopravdy? Nebojíte- li se pravopisu stejně hrozivého jako je sám Lord Voldemort , rač...