,,Harry, mám dojít pro Brumbála?" vykřikla Hermiona a dívala se do míst, kde zmizel černovlasý chlapec.
,,Né Hermiono, cítím se v té díře naprosto senzačně, až mě tu potká ten pes, bude to ještě lepší," odpověděl ji ironicky Harry a něco si sám pro sebe mumlal.
,,Dobře, Harry-" a v té chvíli se ozval křik a něco tlumeně dopadlo vedle Harryho.
,,Páni, Hermiono, to už jsi zpátky?" štěkl Harry a ruce měl založené.
,,No já vlastně nikam neodešla," špitla Hermiona tiše a Harry se zašklebil.
,,Vážně?" protáhl Harry a povytáhl obočí.
,,Jsi v pohodě?" zeptala se Hermiona, aby změnila téma a Harry se otočil. Vydal se cestou do temna a Hermiona ho pronásledovala.
,,Víš, mě zrovna teď nežere černá bestie, myslím, že by tahle otázka měla směřovat spíš k Ronovi. Ale když už jsme u toho, jo je mi fajn. Větší starost bych měl spíš o tebe," podotkl Harry a letmě se na Hermionu podíval. Ta se zarazila a zůstala stát.
,,O mě?" vydechla a vyděšeně se dívala na chodbu před sebou.
,,Když jsem v prváku lezl do padacích dveří u Chloupka, našel jsme na konci Voldyho a v druháku jsem vlezl do komnaty na dívčích záchodech a našel jsem Voldemorta v hezčí podobě v doprovodu Baziliška, takže předpokládám, že na konci tunelu najdeme Voldemorta,"řekl klidně Harry a Hermiona zbledla.
,,To je hloupost," prohlásila a Harry se zasmál.
,, Voldemort chodí v černé, Snape je vždy celý v černé, ten pes byl černý, vážně si myslíš, že nás čeká něco mírumilovného? Už ta barva mluví za vše!" prskl Harry a šel dál, když o něco zakopl.
,,Harry, ty nevidíš?" zeptala se Hermiona a snažila se ve tmě najít rozplácnutého Harryho.
,,Jasně že vidím, Hermiono, jen jsem si chtěl lehnout!" prskl Harry a snažil se zvednout.
,,Ehm, Harry jsi čaroděj proč si prostě nerozsvítíš?"
,,Oh, promiň Hermiono, že mě nenapadlo snažit se najít nějaký vypínač a rozsvítit si, vážně vubec nechápu, proč mě to nenapadlo." odsekl ji Harry a dál šel cestou po čtyřech.
,,No já myslela, že máš hůlku," podotkla taktně Hermiona a Harry se zastavil. Chvíli něco hledal v hábitu, když vytáhl sirky a hůlku.
,,Mělo mě to napadnout dřív, hůlka je ze dřeva a-"
,,No já spíš myslela lumos, Harry," špitla Hermiona a Harry zahodil sirky.
,,Samozřejmě, taky jsem myslel humus, teda lumos," opravil se Harry a chtěl se dál vymlouvat, ale Hermiona ho zarazila.
,,Harry, ty jsi zahodil ty sirky, ale slyšel jsi je dopadnout?" zeptala se Hermiona a Harrymu se roztáhly zorničky.
,,Ne, neslyšel." A v tom oba zahlédli otevřené dveře na konci chodby. ,,No páni, to bylo epické přivítání, na uvítanou jsem tomu psovi hodil sirky, teď si bude myslet, že jsem nějaký podpalovač."
,,Harry!" vypískla Hermiona a zmateně se na něj dívala. Na očích ji šla vidět hrůza a nerozhodně se dívala na druhý konec chodby v domnění, že by snad ještě stihli utéct. ,,Já myslela, že máš nějaký plán!"
,,Jasně že mám plán, přežít."
,,Já myslela trošku detailnější plán," podotkla Hermiona a Harry se na ní zašklebil.
,,Hermiono, v prvním ročníku, jsem přežil jenom díky tomu, že jsem ošahával profesora a ve druhém, protože se tam objevil pták, který díky mně uhořel a pak mě napadlo zapíchnout baziliška mečem, který se náhodně objeví studentům z Nebelvíru, jak bys prosimtě tohle převedla do nějakého plánu? A pokud tě skutečně tyhle věci napadají, tak by ses měla nechat vyšetřit a teď už pojď, horší jak hodina lektvarů to nebude," prskl Harry a rozhodně se vydal ke dveřím.
,,Nejsem si jistá, Harry," vydechla Hermiona, ale oddaně následovala Harryho.
ČTEŠ
Happy Potter a instagram/Zábavná parodie
FanficNebojíte se šokujících zjištění o kouzelnickém světě? Chcete odhalit spoustu tajemství, které před vámi byly skryty? A konečně po dlouhé době vědět, jak vše bylo doopravdy? Nebojíte- li se pravopisu stejně hrozivého jako je sám Lord Voldemort , rač...