Když se Harry, Ron a Hermiona vydali další den na snídani, první, koho viděli byl Draco, jak baví velkou skupinu Zmijozelských. Nebylo těžké určit čím.„Nic si z toho nedělej," konejšil Harryho Fred a sedl si za Hermionou, „Měl jsi Malfoye vidět včera,"
„Přesně, když Malfoy zahlédl mozkomora pěkně rychle se klidil do našeho vagónu," přidal se George a nabral si smažených rajčat.
„Jaktože si z něho nikdo nedělá srandu?" zeptal se zvědavě Ron a nabral si další porci.
„Za to může Fred," broukl George a ukázal na své dvojče, „Víte jak vždy McGonagallová nadává, že Fred nezavírá dveře od vagónu?"
„Ne jenom McGonagallová," prohodila Hermiona a Fred se ušklíbl.
„Představte si, jak Draco utíká uličkou, ohlédne se a chce přeběhnout do dalšího vagónu,"
„No a Fred je včera zavřel," broukl George a Ron vyprskl lupínky. „Dokážete si představit jak Malfoy utíkající do našeho vagónu dopadl, ikdyž to není to správné slovo, spíše se přilepil, je tedy pochopitelné, že takovou drobnost, jako mozkomora si nikdo nepamatuje,"
„To bych chtěl vidět," vydechl Ron a zamyšleně se na bratry díval.
„Klidně můžeš. Draco teď hraje v reklamě pro firmu kuptesisamootevíracídveře.com," odvětil nevzrušeně George, „Je toho plný instagram,"
„Přidal jsem si Snapea do sledování," prohlásil Fred a vytáhl mobil, „má luxusní popisek,"
„Svítím jako severka jsem mocný jako severák. Oblíbené místo severní pol, volební strana- sever," odrecitoval Goerge a začal se smát.
„Ikdyž lepší by bylo, svítím jako veverka, jsem mocný jako pastelka,"
„Má tam nějaké fotky?" zeptala se Hermiona a Fred se začal smát znovu.
„Nedávno přidal fotku s duchem, ovšem to mu smazali. Vypadalo to jako reklama na snapchat," vysvětlil George
„Má i fotku z Azkabanu, ale foukal vítr, a tak Snapea zatím nikdo na fotce nenašel. Kapánek splívá s mozkomorama,"
„A není jediný, kdo si ho plete," vyhrk Fred a ukázal na George, „Proč ses ho teda ptal, jestli nemá nový hábit a jiný sestřih?"
„To bylo ze srandy," odvětil Grorge a Hermiona přikývla.
„Samozřejmě, bráško, a písemku z lektvarů sis u toho mozkomora chtěl napsat proč?" Fred povytáhl obočí a George na něj vyplázl jazyk.
„I Brumbál přidal selfie z výletu," odlákal pozornost George a stoupl si.
„Jakou?"
„Před nějakou jeskyní s náhrdelníkem a popiskem #u #tyvíškoho #chill #relax #práce #killování #Voldyho, #bradaviceboy #sexiboy #instafoto "
„Jaké k tomu byly ohlasy?" zeptala se Hermiona a vydala se pryč z Velké síně.
"Dobré, jenom Voldemort dal unlike," pokračoval George, když procházeli kolem stolu Zmijozelu, „i Popletal přidal novou fotku, ovšem tam byly horší ohlasy, někdo tam dokonce napsal ať si uklidí ten bordel v pozadí,"
„On měl bordel v pozadí?" vydechla nevěřícně Hermiona a dívala se na Rona, který si v rukou nesl zásobu koláčků.
„Měl tam něco horšího," odvětil Fred, když byli témeř u Malfoye, „bylo tam Ministerstvo,"
„Pottere! Mozkomor!" křikl Draco a předvedl mdlobný záchvat. Všichni Zmijozelští se začali smát a Harry se ušklíbl.
„Co to dělá?" zeptal se Fred a Harry vyšel z Velké síně.
„Trénuje na DRAMU, bude hrát Růženku," odpověděl Harry a Draco v té chvíli dopadl na zem, „jako Julii ho nevzali, potom co odrecitoval:
Ach Romeo, Romeo
Koupíme si madraci dormeo
Ach Romeo
To bude rodeo.Ach Julie
Víš, že tvoje matka nás sleduje přes škvíru,
Zrovna, když si sundavám trenky z kašmíru!Romeo, tak díru zaděláme
A novou kapitolu Happyho uděláme!„Páni," vydechl Ron a vydal se ven ze školy.
"A teď už pojďte, čeká nás první hodina," prohlásil Harry a spolu s Hermionou a Ronem odešel.
Slovo autora?
Místosažně (to je divné slovo o.O) přísahám, že tahle kapitola vznikla za střízlivého stavu^•^:D
No nic, děkuji dámy a pánové za pozornost, skládám poklonu, ručku líbám a čekám na vaše komentáře!^•^
ČTEŠ
Happy Potter a instagram/Zábavná parodie
FanfictionNebojíte se šokujících zjištění o kouzelnickém světě? Chcete odhalit spoustu tajemství, které před vámi byly skryty? A konečně po dlouhé době vědět, jak vše bylo doopravdy? Nebojíte- li se pravopisu stejně hrozivého jako je sám Lord Voldemort , rač...