Vězeň z Azkabanu- 9. kapitola

2.7K 288 80
                                    

  „Jo tak takhle jsem si konec zápasu nepředstavoval," vydechl Fred a sundal si promoklé chrániče. Sedl si na postel vedle Harryho, který se opět ocitl na ošetřovně a hlasitě si povzdechl, když se Harry konečně probudil. 

 „Co tady dělám?" zeptal se ospale a Hermiona si k němu sedla blíž.

 „No. . . Cedric našel nějaký dopis, chvilku si ho četl a pak začal strašně řvát. Rozletěl se jako šílený a Zlatonka dostala z jeho rychlosti infarkt, a tak ji Cedric chytil, následně popadl Camrál a minimálně stokrát ho prohodil obručí, odchytil potlouky a přemístil paní Hoochovou, aby mohla prohlásit konec zápasu. Nakonec prohlásil, že je Oliver číňan a chce z jeho kočičky udělat sushi," dořekla Hermiona a z jejího hlasu šlo vyčíst, že minimálně polovině z toho co řekla sama nerozumí. 

 „Ale máme i větší problém," přerušil ji Fred a Harry se na něj otočil. 

 „Jaký?" zeptal se ho napjatě a Fred se nadechl.

 „Představte si, kdybych byl holka! Jmenoval bych se Fredka! To je strašný!" začal řvát Fred a George si sedl na postel. 

 „A co se stalo mě? Proč jsem tady?" zeptal se Harry a snažil se postavit.

 „No, balil jsi nahoře mozkomora. Nakonec jsi mu řekl, že vypadá jako Snape, když se zapomene nalíčit a když jsi zjistil, že je TEN mozkomor, začal jsi řvát, že nejsi na kluky a že tě ten mozkomor chce znásilnit,"

 „Jo, to si pamatuju. On říkal, že se budeme jen nezávazně líbat a pak ze mě chtěl vysát duši!" řekl rozhořčeně Harry a Ron se zvedl. 

 „A máme ještě něco, Harry," rychle se zvedl a Hermiona rozepla batoh, z kterého vypadly dva kusy koštěte a nějaké piliny.

 „Páni. Co to je?" zeptal se Harry a snažil se tvářit nadšeně, „to jste milí, že jste mi přinesli klacík a piliny. Kdybych byl křeček, určitě bych si z nich udělal hnízdo," 

 „To nejsou klacíky. To je tvé koště," pronesla Hermiona a Harry zbledl. 

 „Já jsem létal na klacíku?" řekl vyděšeně Harry a Hermiona se nadechla. 

 „Ne. Tvé koště nabouralo do Vrby Mlátičky a ta ti vzkazuje, že se máš naučit řídit a no to koště ti trošku zešrotovala," 

 „Vrba mlátička? To je ten strom co si k Vánocům přál boxerky?"

 „Jo, ale Brumbál to nepochopil a koupil jí místo boxerských rukavic boxerky jako trenky. Byla naštvaná," řekla Hermiona a Harry přikývl. 

 „A to kostě už nejde spravit?" zeptal se a Hermiona zavrtěla hlavou.

 „To ani lepící páska nespraví," řekla soucitně a Harry se zatvářil zdrceně.

 „Co Oliver? Prohráli jsme, jak to vzal?"„Celkem dobře. Vzkazuje ti, že kdyby on udělal něco takového, rozhodně by si z toho nic nedělal. A posílá ti kyanid, flašku alkoholu a prášky, provaz a prej kdyby to nevyšlo tak máš u něj schovaný samopal."

 „Rozhodně ti nic nevyčítá," řekl George a Harry spokojeně přikývl. 

 „Jen šel před pár hodinama do sprchy a nejsem si jistý, jestli se chce reinkarnovat v mořskou pannu, ale už dost dlouho z té sprchy nevylezl,"

,,Tak my asi půjdem," řekl opatrně Fred a rychle vstal, ,,někdo by měl Oliverovi vysvětlit, že když se bude snažit udusit vodou ze sprchy, může se mu něco stát,"

 ,,Tak zas příště," řekl za nimi Harry, než se ozvala rána a dveře se za jeho týmem zavřely.  


Slova autora:

No dobře, vzhledem k tou, že tohle mělo vyjít už v pondělí jsem trochu v "časové tísni"- normálně řečeno nestíhám:D Ale však co, jen pár dní pche:D 

Ale zato lidičky jsem docela spokojená s touhle kapitolou:D:3 A to se nestává často:3

*Neplecha ukončena*

Happy Potter a instagram/Zábavná parodieKde žijí příběhy. Začni objevovat