Seběhl jsem schody a mou myslí brázdila jediná myšlenka. Jak sakra vysvětlím Ronovi, že 258 fotek Ministra kouzel se líbí jemu? Možná bych mohl napsat Voldemortovi, protože jestli mě nezabije v nejbližší době, Ron ho předběhne. Zahnul jsem za roh a vrazil do někoho, kdo se hnal proti mně.
„Co děláš Pottere? Kam sakra čumíš?" Ten hlas. Proč musím potkat zrovna jeho? I když Malfoy by mohl mít instagram na Voldemorta, ale jak se na to zeptat?„Spíš co tu děláš ty?" zavrčel jsem hrdinsky a zvedl se z podlahy. Klečet před tou blonďatou nádherou se mi vážně nechce.
„Povedlo se mi opravit jednu starou skříň v tajemné komnatě." Nevěřícně jsem se na něj díval. To je vážně takový hlupák, že mi tuhle novinu sdělí? Takže na hrad teď budou moct proniknout smrtijedi! Musím to říct Brumbálovi!
„Ale...Ale nevíš co se stalo" Malfoy se téměř rozbrečel a mnou projelo slitování. Jeho rodiče ho vždy nutily žít život, který oni sami vybrali a Draco je musel poslouchat, jako Alík svého páníčka.
„Dívej co mi poslal" Pod nosem mi přistála krabička zapečetěná cenovkou s jasným červeným nápisem Akce 199Kč. Vyděšeně jsem se na tu věc díval. Věděl jsem co se má stát. Měl by se snažit zabít Brumbála, ale ta krabička? Na co by sakra Brumbálovi byla barva na vlasy.
„Barva na vlasy?" vyřkl jsem opatrně a odtáhl se od něj. Nevěděl jsem co má v úmyslu, ale tohle se mi vůbec nelíbilo.
„Čti Pottere!" vyzval mě a já se mu neopovážil oponovat. Klidně by mě mohl přebarvit a to by bylo strašné! Povytáhl jsem si obroučky brýlí a pečlivě si prohlížel krabičku.
„Stříbrná blond," řekl jsem s úsměvem a upřeně se díval na popis barvy. Byla s keratinem. Nevím co keratin je, ale rozhodně to nezní mírumilovně. Kdo by chtěl mít keratin na hlavě?
„Ne! Je to Palette! Chápeš? Vidíš tu značku? P.A.L.E.T.T.E!" hláskoval hystericky a já začal couvat.
„A to je špatné?"
„JE! Pottere,Voldemort mi poslal barvu na vlasy, abych mohl udělat nové fotky na instagram, protože už mi jdou vidět odrůstky! Ale já chtěl Loreal! Loreal a ne Palette! Palette mi ničí konečky! Budu mít hlavu jako násadu na smeták. A pokud si ty vlasy nenabarvím klesne mi počet followerů, Pottere! Jsem chlapec, který neměl na výběr!" Ustoupil jsem o další krok dozadu a snažil se tvářit vyrovnaně.
„Aha. No já myslel, že se ti říká kluk co neměl na výběr kvůli tvým rodičům. Však víš, jak tě donutili, abys byl smrtijed, ale ty jsi přesto hodný chlapeček. Ale když nad tím přemýšlím, Draco, to s tou barvou je o hodně logičtější." Otočil jsem se na patě a se vší důstojností a hrdostí jsem začal utíkat, jako jelen na honu do Velké síně.
ČTEŠ
Happy Potter a instagram/Zábavná parodie
FanficNebojíte se šokujících zjištění o kouzelnickém světě? Chcete odhalit spoustu tajemství, které před vámi byly skryty? A konečně po dlouhé době vědět, jak vše bylo doopravdy? Nebojíte- li se pravopisu stejně hrozivého jako je sám Lord Voldemort , rač...