INSTAGRAM- 12.Kapitola

4.6K 521 12
                                    


Doprovázen posměchem jsem došel do společenské místnosti a dopadl na nadýchanou matraci. Nenávistně jsem se zahleděl na Ronův mobil a přihlížel, jak číslo followerů roste. Za okny dopadla tma a já se rozhodl nechat své myšlenky na míle daleko. Zavřel jsem oči a snažil se usnout. Když v tom jsem dopadl do černé místnosti. Slabé světlo, které odráželi křišťálové koule dopadalo na chladnou podlahu. Nebyl to pouze obyčejný sen. Pocítil jsem zvláštní touhu po mase a mé tělo bylo spjato s podlahou místnosti. Když jsem zahlédl rudovlasého muže stojícího na konci chodby. Jeho vyděšený obličej propadl panice, když zahlédl mou siluetu.

„Harry?" zaslechl jsem své jméno a divoce sebou trhl. Zpocený a vyděšený jako při hodině lektvarů jsem se díval do očí Rona. Mrštně jsem vyskočil z matrace a rozběhl se k ředitelně. Má dlaň dosedla na dveře ředitele a můj dech se zrychloval.

„Ano Harry?" hlas ředitele se nesl chodbou a já se snažil nalézt slova.

„Artura Weaslyho napadl had! V oddělení záhad!" Když má slova dozněla, barva z tváře Albuse Brumbála zmizela do nenávratna a přítomnost se začala točit. Rozlícené hlasy se střídaly a já jim nebyl schopný věnovat pozornost až do chvíle, kdy se v obraze objevil muž nesoucí zprávu o stavu Arthura weaslyho.
„Je v pořádku Albusi" pronesl obezřetně muž a já naslouchal každičkému slovu.
„A proč byl v oddělení záhad?" Všichni zatajili dech a já se neopovážil ani nadechnout.
„Protože chtěl," muž v obraze se nadechl a sklonil blíže k Brumbálovi, „fotku s Voldemortovým hadem" Místnosti se proneslo pochopení.

„A co chtěl Voldemort v oddělení s omezeným přístupem?" zazněla otázka nově příchozího a já poznal hlas Severuse Snapea.

„Věštbu." Opáčil stroze malý muž a já polkl.

„Odnesl ji?" pokračoval netrpělivě profesor lektvarů a obličej muže nasákl zoufalstvím.

„Ne." Rázem všechny pohledy směřovali k muži v obraze a nedočkavě čekali na důvod, který zamezil Voldemortovi zmocnit se věštby.

„Zapomněl heslo a odpověď na kontrolní otázku zná pouze," nastalo ticho a já věděl koho jméno přijde, „Harry"

Happy Potter a instagram/Zábavná parodieKde žijí příběhy. Začni objevovat