Schylovalo se k prvnímu famprpálovému zápasu. Nebelvírský tým trénoval tvrdě v domnění, že první zápas se odehraje právě proti Zmijozelu, jehož taktiku Nebelvír velmi dobře znal. Ovšem potom co Draco oznámil, že kvůli úrazu s Klofanem, pokaždé když zavře oči vidí agresivní ptáky, Brumbál rozhodl, že zápas se Zmijozelem odloží. A důvod byl jasný. Nikdo nechtěl, aby Draco více specifikoval jaký druh ptáků vidí.
„Nemá se dívat na youtube, ten je teď plný homosexuálů," zahlásil Fred na poradě. Oliver, trenér Nebelvírského družstva, už půl hodiny chodil po místnosti. Zápas měl začít za chvíli, ovšem Oliver stále nevěděl jakou taktiku použijí.
„Chytač Mrzimoru je Diggory, ten co má trošičku lepší fyzičku,"
„Trošičku lepší fyzičku? Minule byl tak namakaný, že koště s ním nemohlo vzlétnout. Jezdil po hřišti sem a tam a koště měl zaryté v zemi. Všichni si mysleli, že si hraje na traktor," vykřikl Harry a zbytek týmu se nepatrně uchechtl, aby to Oliver neslyšel.
„No to je jedno. Hlavní je, pokud se opět budete chtít vyfotit se Snapem, prosím použijte filtr noc," řekl příkře
„Kolikrát se mám ještě omluvit?" prohlásil nerudně Fred a Oliver ho probodl nenávistným pohledem.
„Co se stalo?" zeptal se Harry a George po něm hodil polštář.
„Dobrá otázka," odsekl Oliver a děkovně se na Harryho podíval, „Fred vyfotil Nebelvírský tým se Snapem a použil filtr bez černé!" zařval Oliver a rozmáchl rukama.
„No a tak na té fotce byla pouze Snapeova hlava, která levitovala nad zemí," dořekl Fred a zbytek týmu vyprskl.
„Žádáme aby týmy nastoupily," zahlásila profesorka a Oliver dostal panický záchvat.
„A teď se začne chovat jako zamilovaná holka, dívej Harry,"
Oliver se první krčil v rohu a velice nenápadně pozoroval tým Mrzimoru hvězdářským dalekohledem. Když zahlédl Cedníka Diggoriho začal skákat a vypadal jako by každou chvíli měl dostat infarkt. Posléze se otočil a s výrazem "já ho nebalím. Vůbec ne" se vydal v čele družstva na hřiště.
Cedrik mu chtěl podat ruku, ovšem díky jeho kondičce začal zapadat do bahna.
Když profesorka zahájila turnaj, Cedrikovi z bahna trčela pouze hlava.
Harry se snažil najít zlatonku, ovšem vítr lomcoval s jeho koštětem.
„Připadám si jako, kdybych letěl na vibrujícím mobilu," zahlásil Harry směrem k Oliverovi
„Taky někoho zabiju," prohlásil Oliver, který Harryho kvůli větru špatně slyšel, a snažil se chytat camrál.
Harry letěl proti větru a celé koště s tím lomcovala, mezitím co Cedrik letěl přímočaře proti tornadu a ani se nepohl.
Trvalo to už půl hodiny a stále nikdo nechytil zlatonku. Harrymu stékaly proudy po brýlích, a tak nic neviděl. Když v tom náhle zahlédl velkého černého psa na tribuně. Byl to smrtonoš!
„Přestávka," zahlásila profesorka. Všichni hráči byli promoklí a nevrlí.
„Viděl jsem něco černého a chlupatého v tribuně!" zařval Harry a doufal, že tým pochopí, že myslí smrtonoše
„To si zas Snape neoholil nohy?" zahlásil Fred a Harry ho spražil pohledem.
„Harry, vždyť ty nic nevidíš přes ty brýle!" vykřikla Hermiona a utíkala k Harrymu. Mávla hůlkou a na brýlích se objevily dva stěrače, „teď to bude lepší,"
„Samozřejmě Hermiono, a nechceš Harrymu přičarovat i kufr, nebo pohon na všechny čtyři kola?" vyhrkl Ron a celý tým se začal smát.
„Představte si Harryho jako kamion! Dáme mu dálniční známku a máme to vyhrané!" prohlásil George a madame Hoodová přestoupila před nadšený dav. Všichni čekali co se bude dít, když se profesorka začala smát a otočila se s směrem ke čtenářům.
„Pokračování příště," prohlásila a všichni zůstali stát s otevřenou pusou.
Slova autora:
jelikož by tenhle díl byl moc dlouhý, pokračování bude příště :D snad jste se alespoň trošilinku pobavili:3
ČTEŠ
Happy Potter a instagram/Zábavná parodie
Hayran KurguNebojíte se šokujících zjištění o kouzelnickém světě? Chcete odhalit spoustu tajemství, které před vámi byly skryty? A konečně po dlouhé době vědět, jak vše bylo doopravdy? Nebojíte- li se pravopisu stejně hrozivého jako je sám Lord Voldemort , rač...