INSTAGRAM- 10.Kapitola

4.8K 565 42
                                    

Je přísně zakázáno zakládat společné instagramy.

Je přísně zakázano jakékoliv lekce focení!

Podle zákona, které vydalo samotné ministerstvo je přísně zakázáno na svém instagramu překročit hranici 10 tisíc followrů bez povolení ministerstva!

Další cedule se zákazem přibyla na stěně u Velké síně a Fred s Georgem se u cedule vyfotily. Jejich fotka sklidila na instagramu obrovský uspěch. Brumbálová armáda má již 50 tisíc followrů a to zejména díky dvojčatům Weaslyovým a Cho, která přidavá své nahé fotky s patronem.

„Chtělo by to další fotky" prohlásila Giny a stoupla si doprostřed komnaty, aby ji bylo ze všech stran dobře vidět.

„Já jednu přidám večer" zahlásila Cho a zářivě se usmála

„Zase jsem trénovala patrona" při poslední slově na mě mrkla a já přikývl.

„A my jsme přidali fotku dneska ráno Giny" doplnil Fred a zamyšleně sklonil hlavu.

„Chtělo by to i jiné tváře" Nehodlala se vzdát Giny a Hermiona přikývla.

„Vždyť víš, že oblíbené jsou jenom fotky Cho a ty naše, bez urážky, ale ty ostatní fotky moc úspěchu nesklidily" Fred zvedl hlavu a George na každé jeho slovo přikývl.

„Protože nejsou akční!" prskla rudovlasá dívka a zlostně překračovala po místnosti.

„To je ono Giny!" vypískla Hermiona a já se usadil blíže k nim

„Uspořádáme souboje. Já a Ronald začneme. Fred pořídí fotku a vyhlásíme sázku, kdo z nás vyhraje! To zveřejníme až večer a oceníme ty, kteří si tipnou jméno výherce do komentáře!" Hemiona a Ron zaujaly bojové pozice a já se od nich odvrátil. Vykouzlil jsem patrona a půjčil si mobil, který Ron nechal u svého batohu. Ve chvíli, kdy za mnou můj patron utíkal jsem se vyfotil. Byl jsem nadšený mým přesným načasováním, kdy se vyfotit, že jsem fotku rovnou poslal na instagram.

Místností se pročesalo světlo a já oslepeně zamrkal.

„Nechal jsem ji vyhrát. Je to přece holka"

„No jistě Ronalde" Zasmál jsem se a pomohl Ronovi se postavit na nohy. Hermiona se mezitím vítězně fotila a její zuby v širokém úsměvu byly bělejší než ty z reklamy na Colgate.

„Kdo to tu přidal?" vyprskla Hemiona a sesunula se k zemi.Všichni se kolem ni sběhly a Fred ji vyškubl mobil z ruky.

„Tak Harry ty máš ránu" pronesl znalecky Fred. Snesl se vedle Hermiony a svíjel se v křečích.

"Ta fotka je horší než Crucio. Já se nemužu přestat smát" vzlykal George a Hermiona se zoufala snažila zastavit návaly smíchu. Prodral jsem se k mobilu a mé bělma se zabarvila jasně červenou. Měl jsem opuchlou tvář. Jedno oko přivřené a druhé dokořán otevřené. Na zubech jsem měl zbytek od oběda, avšak co bylo nejhorší. Mé perfektní načasování bylo vážně perfektní. Za mou hlavou bylo paroží mého patrona a tak působilo dojmem, že ty parohy mám já.

„To se bude líbit jenom Hagridovi!" zavzlykal mezi smíchem Goerge a Hemiona se opět svalila na podlahu.

„Harry ty koloušku!"


Happy Potter a instagram/Zábavná parodieKde žijí příběhy. Začni objevovat