INSTAGRAM- 8.Kapitola

5.1K 605 115
                                    

Vydal jsem se tajnou chodbou do Prasinek a zamířil do Chroptící chýše, kde na mne již čekala Hermiona a menší zástup lidi ze všech koleji kromě zmijozelu. Stoupl jsem si vedle Hermiony a prosebně se na ní díval.

„Takže Harry nás bude učit jak se fotit" zahlaholila nejistě a její ozvěnou se staly bouřlivé reakce.

„Vždyť on tvrdí, že má Voldemort milion followerů!"

„Milion a půl" pípl Ron a bravurně se vyhnul vražedným pohledům.

„Vždyť Potter nemá ani facebook!" vykřikl mě známý hlas a já zrudl. Copak tohle musí kouzelník umět?

Když náhle vstala Cho Changová a odhrnula si své dlouhé vlasy z čela.

„Harry vážně umíš psát na ICQ?" Všechny pohledy náhle změkly a jejich oči plály zvědavostí.

„Ano" polkl jsem a Cho se zářivě usmála.

„V druháku výtečně zvládl photoshop a vytvořil Baziliška!A bojeval se stovkou mozkomarů v online hře!" chrlila Hermiona a její monolog neustával.

„A minulý rok si to rozdal s Lordem Voldemortem" a v tu ránu všichni zmlkli.

„Hermiono! R-rozdal?" vykoktal jsem a nikdo nedokázal odvrátit pohled od Hermiony, které již došlo,že slovíčko rozdal má více významů.

„Byl tam sám. Bez ochrany!" doplnila Giny a Dean hlasitě polkl.

„Harry si to rozdal s Voldemortem bez ochrany?" konstatoval Dean a jeho tváří se mihl úsměv.

„Zapište mě!" otočil se na zástup za s sebou a všichni hromadně vstaly.Jeden po druhém psali své jména pod Brumbálovou armádu na instagram a já žil v sladkém nevědomí dokud nepromluvil Deanův hlas nesoucí vysvětlení náhlého zájmu studentu.

„Harry si to rozdá s Voldemortem a na nás zbydou smrtijedky!"

Happy Potter a instagram/Zábavná parodieKde žijí příběhy. Začni objevovat