Po šokujícím zjištění, že Sirius Black je masový vrah se Harry zdržoval, co nejdéle od svých přátel, jelikož jim vyčítal, že mu nic neřekli.
„Ty jsi mi něco nemohla naznačit?" zavrčel jednou večer Harry na Hermionu, když už nevydržel předstírat, že ho baví psát pojednání o měsíčním kameni pro Snapea.
„Já-já nevěděla já," odsekla Hermiona a rozhodila kolem sebe rukama, když v tom si ji Ron vyfotil a Hermiona se na něj nevěřícně dívala.
„Promiň, ale já si tě musel vyfotit. Je to poprvé co jsi řekl, že něco nevíš," vysvětlil Ron a Hermiona se na něj kysele usmála.
„Není to poprvé, Ronalde, jednou jsi se mě ptal, jestli už vím, že máš svaly," řekla Hermiona s lehkým úsměvem.
„Jo vlastně, tehdy jsi taky řekla, že o jeho svalech nic nevíš," připomněl Ronovi Harry a zapomněl na to, že se na ně zrovna teď zlobí.
„Ale to nebyla moje chyba," odsekla uraženě Hermiona, „já nemůžu za to, že Ron neumí nazvat části svého těla pravým jménem."
„A co jsem jako řekl špatně?" zeptal se Ron a Hermiona odložila knihu na stůl.
„Řekl jsi jestli jsem viděla tvoje svaly ne tukovou vrstvu, které se říká obezita nebo skákací hrad,"
„Hele, tak tohle já nemusím poslouchat," vyprskl Ron a rukou shodil lahvičku inkoustu, „jdu spát!"
„Dobrou," křikla za ním Hermiona a svázala právě dopsaný pergamen., „taky půjdu."
Ovšem to už ji Harry neposlouchal. Na klíně měl Pobertův plánek a zaujatě si ho prohlížel, což dělal prakticky pořád.
„Harry!" vypískla Hermiona jakoby zahlédla Voldemorta si fénovat vlasy a Harry s sebou škubl.
„Co je?" vydechl a rozhlížel se kolem sebe.
„Zase se díváš na ten hloupý plánek? Jsi na něm závislý!" křičela Hermiona a snažila se šeptat, aby zase nevzbudila celou Nebelvírskou kolej.
„Nejsem na tom závislý," zamumlal nezaujatě Harry, protože se už zase skláněl nad plánkem.
„Minule jsi stopoval za kolik minut odejde Brumbál ze záchodu a Nevill se bojí chodit do umývárny, prý si připadá jako by jsi byl stále s ním,"
„Aspoň není sám," odsekl ji chladně Harry a Hermiona se otočila na podpatku. Mávla na Harryho a odešla do dívčí ložnice.
Harry chvíli seděl v křesle a prohlížel si všechny tečky na plánku. Už se natahoval pro stopky, jelikož Brumbál mířil k záchodu, ovšem v tu chvíli zahlédl něco mnohem zajímavějšího.
Ve druhém patře se procházel někdo se jménem Peter Pettigrew.
„Vždyť ten měl být mrtvý," vydechl sám pro sebe Harry a upřeně pozoroval dvě stopy, které na plánku znázorňovaly postavy.
„Hermi-" Harry vykřikl a vyskočil na nohy, když v tom si uvědomil, že Hermiona už odešla. A tak vběhl do ložnice, popadl neviditelný plášť a ignoroval otázky Rona, který právě stál před zrcadlem a fixem značil Hermioně místo, kde měl být údajně jeho sval.
„Hned jsem zpět," křikl Harry spěšně a vyběhl na chodbu. Utíkal kolem portrétů a v druhé ruce svíral Pobertův plánek, když v tom zaslechl za sebou ledový hlas.
„Ani se nehněte, Pottere," řekl někdo klidně, ale v hlase mu zněl podtón radosti, „zase u sebe máte ten nechutný nákres zadní části těla?"
„Je to srdíčko," vyštěkl Harry na Snapea a ten se usmál.
„V tom případě nechci vědět, co ve vašem případě znamená mít srdce na správném místě," procedil Snape a ledově si Harryho prohlížel, „a co tu vlastně děláte?"
„Zahlédl jsem tady Pettigrewa!" odsekl Harry a Snape zkameněl.
„Pettigrewa?" zopakoval po něm a Harry chladně přikývl, „copak jste neslyšel, že Pettigrewa zabil Sirius Black? Zbyl z něj pouze prst!"
„Ale já ho tu viděl!" štěkl a Snape se opět pousmál.
„Takže, vy mi chcete tvrdit, že se po hradě jen tak prochází prst?" procedil Snape a pár postav v portrétu se zasmálo, „máte zjevné problémy s poznáváním částí lidského těla, pane Potter-"
„Severusi?" vykřikl někdo za Snapem a Harry si oddychl, když zahlédl Lupina na konci chodby.
°°°
Po dlouhé době pokračování ^•^ třikrát hura ^•^
ČTEŠ
Happy Potter a instagram/Zábavná parodie
FanfikceNebojíte se šokujících zjištění o kouzelnickém světě? Chcete odhalit spoustu tajemství, které před vámi byly skryty? A konečně po dlouhé době vědět, jak vše bylo doopravdy? Nebojíte- li se pravopisu stejně hrozivého jako je sám Lord Voldemort , rač...