Vězeň z Azkabanu- 22. kapitola

1.2K 169 17
                                    

,,Sirius Black!" Snape stál ve dveřích a v jeho obvykle černých očích zářily pobavené jiskřičky.

,,Severus Snape!" vyjekl Harry a zbledl. ,,Tak teď jsem dostal vážně strach!" Snape se na něj nevěřícně otočil a tvářil se zmateně, což se dalo říct i o Lupinovi a Hermioně, která promluvila jako první.

,,Harry, jsi v místnosti s masovým vrahem a vlkodlakem, vážně si myslíš-"

,,Dejte Snapeovi do ruky písemku a bude to o dost horší než nějaký Black!" Harry rozhodně rozhodil rukama a Ron zůstal sedět s otevřenou pusou. Avšak Snape jako by ho neslyšel, až příliš se zaneprázdnil soustředěním, zda míří hůlku Lupinovi přímo na srdce.

,,Možná si kladete otázku, jak jsem se teda vzal," začal Snape a pološíleně si prohlížel všechny, kdo stáli v Chroptící chýši.

,,Tuhle otázku si kladu už tři roky," odsekl Harry a Black se začal smát.

,,Našel jsem tohle, moc vám děkuji pane Pottere, mám pocit, že jste ho zapomněl před vrbou mlátičkou," Snape v ruce držel kousek nějaké zvláštní látky a Harry  se na něj nechápavě díval.

,,Vždycky jsem vám chtěl dát něco na sebe, třeba by jste potom vypadl jako domácí sřítek," Harry se na Snapea nenávistně podíval a Hermiona sykla.

,,Vážně? A proto jste mi přenechal neviditelný plášť?" Snape se tvářil povýšeně a Ron se probral z šoku.

,,Možná chtěl Harry, abyste byl neviditelný," prohlásil rozhodně a stiskl Prašivku pevněji, aby mu neutekla, ,,myslím, že by to ocenilo víc studentů."

,,Tohle si s vámi vyřídím později," křikl Snape, ale jeho pohled padl na Siriuse, ,,Tak dlouho jsem čekal, Blacku. A dočkal jsem se! Pomsta je tak sladká!"

,,Pane profesore," vykřikla Hermiona a stoupla si o krok blíž Snapeovi. ,,Pane profesore, nebylo by správné si vyslechnout, co nám chtějí říct?" V jejím hlase byl slyšet strach, ale zároveň i odhodlanost.

,,Mlčte!" zarazil Hermionu Snape a nadále se šíleně díval na Blacka. ,,Jste tak arogantní a-"

,,To už jsi říkal o Jamesovi, Sevíku, měl bys-"

,,Dej mi záminku! A já to udělám!" Snape mířil hůlkou Blackovi na krk a Harry si odfrkl, aby k sobě přilákal pozornost.

,,Otočte tu hůlku na svůj krk a já vám dám celý seznam důvodů," řekl Harry dostatečně nahlas, aby si byl jistý, že ho profesor lektvarů slyšel a jistě se před něj postavil. Ale Snape ho ignoroval. Vypadal téměř šíleně, když v tom z jeho hůlky vylétly jiskry a Lupin spadl na zem, kolem rukou a nohou měl řetězy a Hermiona vyjekla.

,,Teď půjdeme navrh, vlkodlaka si povedu sám!" řekl rozhodně Snape a ukázal na dveře za sebou, ,,myslím, že Azkaban bude mít o jednoho vězně víc a-"

,,A možná i o mozkomora, pokud uvidí vás," vyprskl Harry a ruky si strčil do kapes. Snažil se najít hůlku a když ji našel nerozmýšlel se ani chvíli.

,,Musím vám něco říct!" vyjekla Hermiona, ale bylo už pozdě. Ron, Harry a Black vytáhly hůlku a všichni tři sborově vykřikli kouzlo, po kterém se Snape skácel k zemi. Byl v bezvědomí.

Happy Potter a instagram/Zábavná parodieKde žijí příběhy. Začni objevovat