,,Harry!"
,,To byl Ron, poznám ho po hlase a žije a to je špatně," pronesl Harry, který teprve vylézal z tunelu a Hermiona se plazila za ním.
,,Poznáš ho po hlase? Harry, logicky, kolik lidí by tady v tomhle tunelu mohlo volat tvoje jméno?A jen tak mimochodem, proč je to špatně?"
,,Protože je živý, uvažuj Hermiono, není hrdinské zachránit živého člověka, musíme ho alespoň trošku omráčit." Z tunelu se chvilku ozývaly podivné zvuky, když Harry konečně vylezl ven a porozhlédl se po místnosti se zadělanými okny. ,,Útulné, ještě nějakou tu bistu Salazara Zmijozela a budu se tu cítit jako doma."
,,Rone, kde je ten pes?!" vyjekla Hermiona a Harry si až teď všiml Rona sedícího u postele.
,,Sakra, Rone, ty máš bojovat o život a ne tu sedět!" vyjel Harry a Hermiona ho dloubla do žeber.
,,J-je tam!" vyjekl Ron a Harry se ironicky ušklíbl.
,,Páni, to jsi nám pomohl, přesnější údaje o jeho poloze nemáš?" zeptal se Harry a Ron se zatvářil dotčeně.
,,Padesát stupňů východní šířky a deset západní délky, stačí ti to ty chytrý?" prskl na něj a Harry se zašklebil, když v tom mu někdo poklepal na rameno. Harry ztuhl a Hermiona polkla.
,,Předpokládám správně, že to zamnou není ten pes, nebo mi vážně na rameno právě poklepal nějaký ratlík?" zeptal se Harry a Hermiona zavrtěla hlavou. Chvilku bylo ticho, když se Harry konečně otočil.
,,Omlouvám se, ale vážně nemám čas," poznamenal muž stojící kousek ode dveří. Na sobě měl špinavé oblečení, které postrádala na více místech kusy látky.
,,Páni," vydechl Harry a díval se na muže před sebou, ,,originání, žádný had ani kámen.A dokonce ani pořádné oblečení. " Pozorněji si muže prohlédl a skřivil obličej, ,,a dokonce ani žádná nepilace, jak dlouho vám rostli ty vousy?"
,,Harry?" zašeptal Ron co nejtiššeji a Hermiona na něj sykla, zřejmě jen ze zvyku, aby ji nevyrušoval ze soustředění.
,,Máte větší háro než Hermiona," poznamenal Harry a muž prokoulel očima.
,,Tvrdili, že jsi inteligentní," poznamenal a Harry si teď pozorněji prohlédl pouze jeho oblečení.
,,To jste vzal někde tady nebo jste okradl strašáka cestou?" Sirius Black přešel po místnosti a Harry vytáhl svou hůlku.
,,Jsi odvážný na člověka, o kterém se proslýchá, že ho chci zabít," křikl Black nepřirozeně vysoce a divoce se zasmál. „To oblečení mám z Azkabanu!"
,,To jste ho ukradl mozkomorovi? Páni, v tomhle jsem si je nepředstaboval, u nás chodí jenom v černé. A jen tak mimochodem, vy jste Black?" vyjekl Harry a Hermiona divoce přikyvovala, což ji tady nebylo k ničemu, jelikož ji nikdo nemohl za její správný úsudek odměnit, jak to bývalo zvykem ve škole.
,,Koho jsi jako čekal?" Black se tvářil naštvaně a rukama ve vzduchu opisoval kružnice, ,,někoho, kdo tě nechce zabít a jen ti popřát hezký zbytek školního roku?"
,,To nezní tak špatně," přitakal Harry a Black si posměšně odfrkl.
,,Ty jsi blázen!"
,,Páni, vážně tuhle větu řekl někdo, kdo právě utekl z Azkabanu, pozabíjel pár lidí jen tak pro srandu okradl strašáka do zelí? A jen tak mimochodem, jaktože už nejste pes?"
,,Protože ti něco musím říct," řekl Black klidně a odhrnul si vlasy z tváře, když do chroptící chýše vstoupil další člověk.
ČTEŠ
Happy Potter a instagram/Zábavná parodie
FanfictionNebojíte se šokujících zjištění o kouzelnickém světě? Chcete odhalit spoustu tajemství, které před vámi byly skryty? A konečně po dlouhé době vědět, jak vše bylo doopravdy? Nebojíte- li se pravopisu stejně hrozivého jako je sám Lord Voldemort , rač...