Ostatak jutra bio je dosadan, kao što sam i očekivala. Poslije fizike imala sam ekonomiju i praktički smo cijeli sat čitali radove. Provela sam cijeli sat čitajući bilješke i dopisujući se s Madison ispod papira. Onda sam patila na dramskoj, gdje smo radili testove povjerenja, mislim da sam pala 7 puta, moje dupe me ubijalo!
Dobra strana je što će sada ručak i saznati ćemo tko su naši mentori!!! Pridružila sam se grupi pored ormarića, i uskoro primjetila Madisinu kosu nedaleko od mene.
"Oi, đumbir!!! (okey wut??)" pozvala sam je pa se okrenula. "Ideš? One Direction te čeka" Dap, upalilo je.
Doskakala je do mene, izgledajući sretno. Uh oh.
"Znaš li da je Ben Radcliffe u show-u?" Nacerila se, uzela moju ruku i povukla me u hodnik. Ben Radcliffe je dečko godinu stariji od nas i u kojeg je Mads jako zaljubljena.
"OMG, varaš One Direction" lažno sam uzdahnula i smijala se kada me udarila.
" Ti si samo ljubomorna, gospođice Zauvijek Sama" zeza me, tek što smo došle u hodnik, njen osmijeh je nestao. "O Bože, tako sam nervozna! Što ako dobijemo nekog starca i budemo morali živjeti s njim 5 mjeseci? Ili apsolutnu kučku?!"
" O čovjeće, polako! Bit će dobro! Čekale smo ovaj trenutak mjesecima, sjećaš se?" Rekla sam i prižila joj vodu "Budi sretna!!"
Mogla sam vidjeti da se opustila nakon velikog gutljaja vode i njenog disanja Za umirenje ( ono udahneš na nos, izdahneš na usta). Svi ljudi oko nas su se gurali u hodnik, koji se popunjavao.
"Bolje?" Pitala sam i stavila vodu natrag u torbu. Kimnula je. " Idemo onda!" Rekla sam sretno i ušle smo u hodnik.
Sve stolice sa jutarnjeg govora su maknute, a umjesto njih tamo je bio veliki stol, na početku hodnika, sa nekoliko odraslih koji su sjedili iza, dajući nam mislim papire. Neka guranje zapoćne.
Ja i Madison uzele smo dubok udah i krenule kroz gužvu. Udarila sam laktom nekoliko ljudi i dobila udarac u potkoljenicu. Slučajno, nadam se. Na pola puta Mads je krenula u drugom smjeru, a ja sam joj doviknula da se nađemo na kraju hodnika kasnije, nakon ćega sam se konačno nastavila gurati naprijed. Ah, napokon!
"Ime" rekla mi je žena koja se dosađivala.
"Rosemarie Tresdale" Rekla sam, uzbuđenje je očito u mojem glasu. To je to!!!
"Izvoli" dodala mi je debelu knjižicu " Pročitaj to, trebalo bi pisati sve, ali nazovi broj na kraju ako si zbunjena" sve što sam mogla je kimnuti jer su me gurnuli iz reda.
Udarala sam laktom dok sam izlazila iz gužve, ali nisam nigdje vidjela Madison, pa sam otišla do stola u kutu i spustila knjižicu, gledajući u nju. Korice su bile skroz crne sa 'The Mentor' napisanim zanimljivim slovima, smirujući dah, otvorila sam ju.
Čestitamo!
Ova knjižica reći će ti sve što trebaš znati o tvom sudjelovanju u show-u. Pročitaj za više informacija.
Ispod je bila slika svih slavnih osoba koje sudjeluju. Postajem nervozna!!!
Natjecateljevo ime- Rosemarie Amber Tresdale
Godina- 17
Mentor(i)- One Direction
Lokacija za snimanje- London, Engleska.
O. Moj. Dragi. Bože. Dobila sam One Direction za mentore. Ja. Imam One Direction. Pet najjačih dečkiju na svijetu. Sveto leteće govno(😂😂🙈👌). Moram naći Mads. Ne, prvo moram ohladiti glavu.
YOU ARE READING
The Mentor (One Direction fanfic by @Pizzaluver)-Prijevod na Hrvatski-PAUZIRANA
Fanfiction200 studenata je izabrano da sudjeluju u natjecanju.Rosemarie Tresdale je jedna od njih. Njezina škola je bila izabrana da odabere 200 cura i dečkiju između 15 i 18 godina da sudjeluju u natjecanju 'The Mentor' novom TV -glazbenom showu gdje su dje...