Hiding from Haz

438 30 1
                                    

Potrčala sam. Nisam se ni okretala. Mogla sam čuti Harry'a kako viče moje ime dok sam prolazila kroz studio i otrčala kroz otvorena vrata u hodnik, skrećući lijevo, onda desno, onda opet desno, onda lijevo....

Ljudi se me Čudno gledali dok sam prolazila, ali to me nije zaustavilo. Jednako tako, nisam raspoložena za pričanje. Upravo sam poljubila Harry'a Styles'a. Harry'a. Svog Harry'a. Svog mentora. Svog učitelja više manje. I svidjelo mi se. I želim da nismo prestali. I želim.... Ne znam što želim.

Želim da nisam pobjegla. Nisam trebala pobjeći. Mogu se vratiti, i razgovarati s njim i reći mu da mi se sviđa i možda čak biti u vezi s njim. Ali ne mogu. Ne mogu. Ne mogu, jer je ovo TV show. Jer ako itko sazna, izbacili bi me iz showa. A ne mogu biti izbačena iz showa.

Bila sam prekinuta u razmišljanju udarcem u prsa. Da, joj.

"Št- Oh, bok Rose!" čula sam da je neki glas rekao, i podigla pogled prema bezobraznim očima Ed'a Sheeran'a. "Gdje ideš, u takvoj žurbi? Saznala si da poslužuju Hot Dogove i kafiću?"

"Oh, začepi" nasmijala sam se, udarajući ga u ruku. Ja i Ed smo sada jako dobri prijatelji, zahvaljujući dečkima. Pa, uglavnom Harry'u. O sranje, Harry!

"Ed, moram ići-"

"ROSE!" Harry'ev glas je vikao nekoliko hodnika dalje. Sranje.

"Rose? Bježiš od Harry'a?" Ed je pitao, zbunjeno.

"Um, da. Duga priča" promrmljala sam, iako to nije duga priča. Harry'ev glas se približavao. "Možeš li me pokrivati? Voljet ću te zauvijek!"

"Naravno, Baby D. Ali morat ćeš mi objasniti ovo!" rekao je, koristeći moj nadimak. Baby D. Baby Direction.

"Hvala ti!!" plakala sam, prošavši rukom kroz njegovu narančastu kosu prije nego sam pošla u suprotnom smjeru od Harry'eva glasa, skrivajući se u kutu.

"Hey, bro! Ideš negdje?" Ed se nasmijao, što znači da je ulovio Harry'a.

"Da, može se tako reći" Harry'ev bolan glas je promrmljao "Jesi li vidjeo Rose?"

"Protrčala je ovdje prije par minuta. Izgledalo je kao da ide prema kafiću. Znaš da voli hot dogove" Ed se nasmije, a ja stišćem šake. Sheeran, platit ćeš za to.

"Okej, hvala prijatelju. Pošaljem ti poruku kasnije" Harry je rekao, a potom odjurio.

Počela sam hodati, ne trčati sada, u suprotnom smjeru od kafića, gdje je Harry otišao. Ako ostanem ovdje Ed će me ispitivati, a zbilja mi se neda objašnjavati.

Nakon par minuta besciljnog lutanja, našla sam se ispred vrata svog studia i odlučila sam da je sigurno ući. Harry se nebi vratio ovdje, bi li? Ne...

Ušla sam unutra i dovukla se do kauča, gdje sam pronašla pismo. Naslovljeno za mene. Oooo-kej.......

Uzela sam omotnicu i pročitala vanjski dio (zbilja nezz kako da to bolje nazovem).

Za Rose. Ako itko drugi (Louis) ovo čita, ODJEBI. Hvala.

Polako sam je otvorila i vidjela brzo ispisano pismo unutra, kao da ju je napisao u žurbi. Vjerojatno je.

Rose,

Tako mi je žao. Oprosti. Oprosti, oprosti, oprosti! Znam da sam kurac, i znam da me vjerojatno mrziš, i znam da ti nisam trebao reći ovo u pismu, ali smatram da me više nikada nećeš htjeti vidjeti, reći ću ti sada.

Sviđaš mi se. Sviđaš, sviđaš, sviđaš mi se. Haha, sviđaš sviđaš. Oprosti. Da, sviđaš mi se. Ti si prekrasna, i pametna, i smiješna, i talentirana, i iskrena, i nevjerojatna.

I znam da ništa ne može biti među nama. To je kao da je učenik u vezi s učiteljem. Ali iskreno nije me briga. Nije me briga, Rose. Nitko netreba znati. Ni dečki. Ni Paul. Ni menadžment. Ni svijet.

Vjerojatno ćeš ignorirarti ovo, i to je u redu, prihvatiti ću to. Samo mi u lice reci da ne osjećaš isto, i prihvatiti ću to. Neće mi se svidjeti, ali prihvatiti ću to. Samo molim te, reci mi nešto. Bilo što.

Rosa, molim te. Samo pričaj sa mnom. Molim te.

H x

Pa. To...... mijenja stvari.

To sigurno mijenja stvari. Sviđam se Harry'u Styles'u. Sviđam se svojem mentoru. Sviđam se jednom od svojih najboljih prijatelja. Svojem... Pa, shvatili ste. Sviđam se Harry'u.

I on se meni sviđa. Zašto život mora biti tako kompliciran? Pa, kada sam bila mlađa uvijek sam željela zabranjenu vezu. Ironično, zar ne?

Stajala sam i buljila u pismo toliko da se činilo kao vječnost, prije nego sam shvatila da ne mogu stajati ovdje zauvijek. Na kraju će netko (Harry) doći i pronaći me, a to bi bilo neugodno. I prošlo je vrijeme večere, gladna sam.

Duboko uzdahnuvši, presavila sam pismo i stavila ga u džep, grabeći svoj mobitel sa stola i napuštajući sobu. Imala sam 9 propuštenih poziva, svi su od Harry'a i 17 poruka koje ne želim pogledati.

Pa, mislim da je bolje da se suočim sa glazbom. Moram razgovarati sa Harry'em. Sada, da sam ja uznemireni Harry, gdje bi otišla? Pa, najbolja opcija je vjerojatno hotelska soba...

Hodajući brzo kroz studio pozdravila sam i otišla, ali ne prije nego sam uzela hot dog u kafiću. Ed je u pravu, zbilja volim ove stvari.

Jela sam topli kruh dok sam prelazila cestu do hotela i otišla dizalom na 69'ti kat, uzdahnuvši kad sam dosegla svoju i Harry'evu sobu. Ugh, dijeljenje kreveta će biti neugodno sada. Možda ću spavati sa Paul'om večeras. Ili Ed'om. Ili Lou, mogu dijeliti sa Lux.

"Harry, prijatelju, učinio si pravu stvar. Prestani kriviti sebe!" zaustavila sam svoju ruku na kvaki kako je Louis'ov glas došao sa druge strane vrata, koji je slijedilo stenjanje.

"Hvala Louis, ali oboje znamo da sam zajebao. Ona me više nikada neće pogledati, a kamoli izaći sa mnom! Nikada neće osjećati isto kao ja! Uostalom, to je jebeno zabranjeno! Znaš što je menadžment rekao, nema veza sa natjecateljima!" Harry'ev povrijeđen glas je rekao, na što je moje srce puknulo.

"Harry, Harry, Harry. Kada su te pravila zaustavila?" Louis ga je potapšao "Pa, znaš ovdje sam za tebe prijatelju. Ona će se vratiti doma uskoro (misli na hotel), vidjet ćeš.

Harry je uzdahnuo "Da, mislim. Hvala Lou, vidimo se kasnije prijatelju"

Vrata su se otvorila i našla sam se lice u lice s Louis'om.

"RO-" počeo je, ali sam mu gurnula ruku preko usta i ušutkala ga dok je zatvarao vrata. Harry me nije vidjeo.

"Rose, on će poludjeti unutra" Louis je prošaptao kada sam maknula ruku "Ne znam koliko si čula, ali znaj ovo; Harry brine za tebe. I mislim tvoja odluka je, ali da se zna, nikad ga nisam vidjeo ovakvoga"

"Dobro. Shvatila sam. Hvala Louis." prošaptala sam, pa je Louis otišao u svoju sobu.

Uzimajući dubok uzdah, podigla sam ruku i pokucala.

The Mentor (One Direction fanfic by @Pizzaluver)-Prijevod na Hrvatski-PAUZIRANATempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang