Cap 5-aventuri

613 23 0
                                    

Era luni dimineatza am imbracat o pereche de blugi cat mai rupti si un maieu scurtut alaturi de un hanorac dragut era destul de racoare mai ales ca era toamna. Am primit un mesaj de la Apollo. "Ne vedem in fata scolii daca ai tupeu!"
Cum poate sa zica ca nu am tupeu va fi uimit.
*
In fata scolii Apollo ma astepta calare pe motocicleta.
-Opa printesa s-a gandit sa-si faca aparitia!
-Ce credeai? Pot fi genul ala de bad girl stai linistit.
-Hai lasa vrajeala si urca.
-Ce? Vrei sa ma urc pe asta?
-Haide odata urca n-o mai lungi.
M-am urcat in spate pe motocicleta si i-am cuprins corpul masiv cu bratele mele subtiri si firave. Am pornit nu aveam idee unde mergem fata mea era lipita de catre geaca lui de piele in timp ce corpul lui il strivea pe al meu eu strangandu-l tot mai tare de frica.
Fara sa-mi dau seama am ajuns in fata unui magazin destul de scump din piele.
*
-Asta e pentru tine! Spune Apollo si imi arata o geaca de piele pe care scria "My girl". Am imbracat-o si am plecat mai departe. Ce sa crezi geaca era facuta la comanda de Apollo special pentru mine. Baiatul asta e chiar dragut, dar in acelas timp si un fraier, se da el bad boy dar nu cred ca e asa de rau.
Ne-am plimbat prin tot orasul am facut poze peste tot. A fost atat de frumos.
Se intunecase deja am pornit din nou.
*
Credeam ca ma duce acasa dar ce sa vezi am ajuns in parc.
Ne-am asezat pe marginea lacului admirand stelele si apa care stralucea in lumina lor, totul era atat de frumos.
-Deci iti place?
-E minunat, e perfect.
A pus mana in jurul taliei mele tragandu-ma mai aproape de el. Sprijinindu-se de un copac m-am cuibarit langa el.
-Esti o fata minunata Cara, ma bucur ca te-am cunoscut!
-Si eu!
Pentru un moment ne-am privit in ochi, lumina care batea pe fata lui ii facea ochii de un verde-albastrui minunat sa straluceasca in lumina stelelor si a felinarelor slab luminate. Buzele lui rozalii aratau atat de bine imi doream atat de mult sarutul ala. Fara sa-mi dau seama s-a apropiat de mine strivindu-si buzele de ale mele, sarutandu-ma pasional, limba lui atingandu-mi buza cerandu-mi sa-i dau drumul sa intre, l-am lasat si apoi limbile noastre facandu-si valsul lor mirific, strangandu-ma in brate si din nou strivindu-mi corpul firav cu cel al lui masiv si bine facut, desprinzandu-ne din sarut usor am realizat ca era destul de tarziu.
-Trebuie sa mergem spre casa.
-Da e destul de tarziu.
Am urcat din nou pe motocicleta strangandu-l in brate.
Am ajuns destul de repede. Ne-am luat la revedere cu un sarut scurt si am urcat repede sus fara sa ma auda parintii.

Iubire de golan♥️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum