Cap 16-musafiri

337 16 0
                                    

Dormeam linistita cand am auzit un zgomot, m-am ridicat din pat.
-Iubitule am auzit ceva afara. Spun eu trezidu-l pe Apollo.
S-a ridicat luand un pistol si a luat-o inainte.
Am auzit impuscaturi apoi o silueta mare s-a apropiat de mine. Mi-a pus mana la gura astfel neputand sa tip, m-a luat pe sus fara sa scoata o vorba. Ma zabat cat de tare pot dar nu ma pot clinti deoarece ma cuprinsese bine, l-am muscat de mana si a tresarit.
-Stai cuminte fetito ca de nu vei regreta! Spune el.
*
Afara il vad pe Apollo intins pe jos plin de sange, am reusit sa-i alunec acelei matahale printre degete si am fugit spre Apollo. Am luat pistolul impuscandu-l pe acel om.
-Iubitule te rog spune-mi ca esti bine!
-Sunt bine stai linistita! Spune el.
Era plin de sange, eu plangeam l-am ridicat si am intrat inauntru, apoi l-am pus in pat si am inchis toate ferestrele si usa ca sa nu patim nimic. L-am sters pe Apollo, l-am bandajat apoi in sfarsit ne-am bagat in pat. Am observat ca am fost si eu ranita la mana dar nu era foarte grav.
*
Acasa ce sa vezi dau peste mama, tata, bona mea si David care eraubtoti stransi in sufragerie.
-Buna!
-Domnisoara unde ai fost tot timpul asta de ce nu ai avut semnal? De ce nu raspunzi la telefoane si unde mama naibii umbli si cu cine? Te gandesti putin. Ca reputatia noastra e foarte scazuta din cauza ca tu te gandesti numai la tine? Cum s ate desparti de Razvan? Toata presa scrie despre asta!spune mama.
-Umblu unde vreau eu! Si nu ma intereseaza ce scrie presa eu sunt fericita cu Apollo nu cu Razvan!
-Ba ar trebui sa te intereseze domnisoara! Spune mama nervoasa. Si cu mine nu vorbesti asa!

Hey am revenit cu urmatorul capitol sper sa va placa!

Iubire de golan♥️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum