Cap 7-despartiri

479 18 0
                                    

Mda m-am trezit dimineata si m-am pregatit de pedeapsa. Eram pe hol cand ce sa vezi dau de Apollo care se indreapta spre mine ce sa vezi altceva inafara de un sarut dulce primit de la Apollo izbita de perete limbile noastre facandusi valsul intr-un sarut pasional. Cea mai nasoala zi ce sa vezi am fost intrerupti de Razvan.
-Cum poti sa-mi faci asta? Esti esti...... Te urasc Cara Jonson! Nu mai vreau sa te vad in viata mea!
Si a plecat..... Offf ce ma fac nu am vrut sa-i sfasii inima, el a fost un baiat draguu dar, nush nu l-am iubit parintii m-au obligat sa fiu cu el.
*
-Deci ce s-a intamplat cu Razvan?
-Nimic nu conteaza ne-am despartit.
-Scuze a fost din vina mea nu trebuia sa te sarut stiind ca ai iubit.
-Lasa nu-i nimic am fost obligata sa fiu cu el.
*
Pedeapsa s-a terminat repede am iesit pe hol si ce sa vezi dau de Razan care se plimba cu Tatiana de mana.
Intentionat l-am luat de mana pe Apollo.
-Hey Cara el e noul meu iubit ca sa vezi.
-Mda felicitari!
-Oh multumim se vede ca nu ai stiut sa-l iubesti te-ai dus la golanul scolii.
-Nu este un golan si ce te intereseaza pe tine eu stiut sa iubesc nu sa insel cum ai facut tu!
-E nu ia verifica in dosare scolii ca tot ai acces si vezi cu ce fel de persoana stai!
Am intors spatele si am plecat cum imi putea face asta tocmai cu Tatiana.
M-am tot gandit cred ca ma voi uita totusi Tatiana ma facut curioasa.

Hey scz ca nam mai postat nu prea am avut timp:*

Iubire de golan♥️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum