*Dimineata*
M-am trezit m-am imbracat am luat cele necesare si am mers sa mananc ceva.
Cineva suna la usa e sigur Andy, am mers sa deschid si Andy a intrat impreuna cu Rebeca.
-ce cauta ea aici?
-Chiar credeai ca vei pleca fara mine soro? Nu e doar iubitelul tau in joc esti si tu si Simona si nu o sa va las sa patiti ceva.
-Hei pe mine m-ai uitat? Spune Andy in gluma.
-Nu cum sa te uit cum ai ajutat-o pe Cara. Ai innebunit? Cum sa o ajuti in asta?
-Este iubitul ei si prietenul meu si eu as fi facut asta.
-Mda ai dreptate. Hai ce mai asteptam?
-ok.
*
Mergem deja de ceva ore o sunasem pe Simona cand m-am trezit si am aflat ca erau intr-un oras mic din Tenesse.
Aveam de mers destul dar Apollo era in joc. Nu inteleg ce fel de blestem ce fel de vindecare nu inteleg nimic.
-Andy Apollo ti-a zis vreodata de vreun blestem legat de familia lui? Sau vreo boala ceva??
-Nu nu mi-a zis nimic...
Mda ce sa aflu toti imi ascund ceva dar nu inteleg.
*
Vai ce oras dragut! E un oras micut dar primitor in acelas timp foarte misterios.
Ne-am intalnit cu Simona si ea ne-a condus pe toti la un mic hotel unde sa dormim. Nu puteam dormi la ea acasa pentru ca tatal lor ar incerca sa ma omoare.
-Deci ce vrea sa faca? O intreb pe Simona.
-Este un blestem ai auzit pana la urma nu?
-Da.
-Deci intr-un fel tu esti blestemata. Tatal meu atunci cand a murit sora lui Apollo s-a schimbat totul. A fost un blestem pus pe tine de catre ea cand a fost omorata deoarece tatal tau a privit moartea ei si nu a facut nimic. Defapt a incercat sa o.ajute dar nu a putut era secat de puteri avusese o.lupta cu tatal lui si atunci era pe moarte dar a reusit sa supravietuiasca. Este foarte complicata povestea. Sora mea s-a simtit atat de prost incat a pus un blestem pe primul.copil al tatalui tau adica pe tine.
-Stai deci dc spui tatal lui Apollo? Nu e si tatal tau? Si prin ce sunt eu legata de John?
-Aa scuze ca nu ti-am spus dar sunt adoptata... dar acum sa termin e legat de tine deoarece ea a spus ca trebuie saa te omoare si pe tine ca tatal tau sa simta durere. Si exista o cale de vindecare dupa cum vezi John e bolnav mintal de chestia asta. Si ori il omoara ori se sacrifica el fiind fiul lui.
-Iti bati joc de mine? Incepusem sa plang.
Atatea lucruri? Cand aveai de gand sa imi spui de ce nu mi-a zis nimic Apollo? Nu inteleg si familia mea si tot. O sa gasesc o alta cale de a scapa sigur exista ceva nu trebuie sa se sacrifice.
-Daca il omoara omul negru din visele tale va deveni John si te va bantuii ca sa te sinucizi.
-o sa gasesc ceva pana atunci trebuie sa il opresc pe Apollo. Si David? Este bine?
-O da e aici cu noi. A fost speriat si l-am calmat eu. Maine pleaca spre casa am.gasit pe cineva sa il.duca in siguranta si tot maine dar maine seara Apollo vrea sa faca sacrificiul.
-O sa il.opresc nu se poate asa ceva il.voi opri!
CITEȘTI
Iubire de golan♥️
RomanceHey eu sunt Cara Jonson si am 17 ani sunt cu cel mai dragut tip din liceu si parintii mei sunt foarte bogati. Viata mea ia o intorsatura groaznica cand in viata mea apare Apollo genul de bad boy. Cei doi vor trece prin multe impreuna, oare vor reusi...