Cap 21-gelozia

318 14 0
                                    

Am tot inceput sa fac meditatii cu Andy dovedindu-se a fi foarte diferit de cum auzisem, luo Andy ii murise tatal de cand era mic, el statea doar cu mama lui, imi dadeam seama cat e greu putea sa-i fie.
*
Tocmai ieseam din scoala cu Andy cand dau de Apollo. Imi iau la revedere de la Andy si merg spre el.
-Ce faci iubire?
-Ce faci tu cu Andy??
-Iubire fac doar meditatii cu el m-a pus directorul nu e nimic stai linistit.
-ok dar sper sa nu fie nimic. Nu te vreau in preajma baietilor!
-Acum imi pui si restrictii sau ce?
-Nu sunt reatrictio dar nu te vreau in preajma baietilor, sunt o influenta rea!
-Esti gelos?
-Nu, nu sunt!
-Ba esti!
-Ba nu!
-Hai recunoaste ca esti!
M-am asezat pe o banca si Apollo venind dupa mine.
-Iubito ce nu e clar nu vreau sa te pierd, esti cel mai bun lucru care mi s-a intamplat.
-Pai asta inseamna ca esti gelos! 
M-am gandit sa profit putin de gelozia lui.
-Bine na sunt gelos fericita?
M-am ridicat de pe banca lasandu-mi geanta pe aceasta si rezemandu-ma de un copac.
-Acum ca ai recunoscut cun ramane cu sarutul pe care nu mi l-ai dat cand ne-am intalnit?
Se apropie de mine si ma saruta brutal, coboara sarutandu-mi gatul si apoi se intoarce muscandu-ma de buza, corpul meu se lipeste de copac simtindu-l pe al lui cat mai aproape , imi striveste corpul  si ma saruta murdar ceea ce ma inebuneste.
*
Stateam in pat si citeam cartea "Trandafirul Negru" era cartea mea preferata o citeam si reciteam de o mie de ori.
"Cioc-cioc"
-Intra! Era mama. S-a asezat langa mine.
-Ce vrei? Spun eu.
-Nimic stau si eu langa tine ce nu am voie? Mda deci... Eu si tatal tau am decis ca nu mai poti sa te intalnesti cu Apollo.
-Ce? Lasa-ma imi distrugi viata! Nu poti sa imi interzici sa ma vad cu Apollo!
-Apollo e un golan nu e de nasul tau o sa vezi atunci cand o sa-ti franga inima! Pana atunci nu mai vreau sa te vad cu el! Eu si tatal tau o sa avem o intalnire cu noul regizor al filmului "The girl in black" si vei veni cu noi tatal tau vrea sa-l cunosti pe fiul regizorului care va juca si el in film. Vei purta o rochie reagra adusa de tatal tau din Franta. Uite cheile si adresa ai grija sa nu le pierzi intalnirea cu regizorul e peste o saptamana!
-Dar mama...
-Niciun dar!
A plecat mda ceea ce nu am spus despre mine e ca tatal meu mai nou a intrat in industria filmului, iar eu de cand eram mica am vrut sa joc in filme, tata a mai fost prezent la regizarea unui film "The magic three" unde eu am jucat rolul principal al fetitei numita Aby si am ajuns cunoscuta, ma lasasem de asta cand pasiunea mea pentru natura si anatomie a crescut astfel am vrut si vreau sa devin medic, iar acum tata a intrat din nou in industria filmului.

Hey scz ca nu am mai postat asta e noul capitol sper sa va placa:* scz pt greseli.

Iubire de golan♥️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum