Apollo nu a mai spus nimic nu intelegeam ce se intampla ce legatura are cu mine? de ce doar dintr-o neintelegere s-a ajuns aici? Sunt urmarita de tatal iubitului meu care e in conflict cu tata s vrea sa se razbune pe mine. Si trebuie sa fug si sa ma ascund ca sa nu ma gaseasca. Superb!
Am mers sa fac un dus fierbinte pentru a-mi elibera gandurile.
*
Am iesit din dus infasurata intr-un prosop si am coborat jos sa vad ce face Apollo. Intru in bucatarie si il vad pe iubitul meu care pregatea masa. Vine spre mine si ma saruta cald si dulce.
-Ti-am facut clatite iubire! Acum dute si schimba-te si hai la masa.
-ok iubire. L-am sarutat si am plecat sus.
*
Dupa masa ne-am intins amandoi in pat si am dat drumul la un film.
-ce zi lunga am avut azi. Ii spun.
-Da a fost o zi obositoare dar totul va fi bine vei vedea o sa fiu mereu langa tine.
-te iubesc!
-Si eu!
*
Aud niste zgomote in toiul noptii, deschid ochii si il trezesc pe Apollo.
-E cineva jos!
-Stai aici ma duc sa verific.
Apollo a coborat jos si am ramas singura in camera. Am asteptat putin si am inceput sa aud tipete ceva tocmai s-a spart, am fugit intr-un suflet sa vad daca Apollo e in regula.
-Iubire esti ok? E totul bine?il intreb ingrijorata.
-Da e totul ok nu era nimic. Am dat cu piciorul in vaza cu flori scuze.
*
A doua zi dimineata ma trezesc imi fac rutina de dimineata, ma imbrac si cobor jos. Apollo era deja acolo pregatind micul dejun.
-neatza iubitule.
-neatza.
-Am.... avem de vorbit ceva important.
-Adica important?
-Pai. Apollo se pune pe scaun in fata mea. Asta nu e ok el se aseaza de obicei langa mine.
-Esti ok iub?
-Da sa zicem. Parintii mei vor sa ne mutam .
-A ok imi fac bagajele si putem pleca.
-Nu Cara. Nu poti veni. Ai studiile de terminat si parintii tai vor fi foarte suparati pe mine. Nu stiu. Va fi o relatie la distanta si nu prea va merge adica nu stiu.
-Adica vrei sa spui ca te desparti de mine si pleci?
-Nu vreau sa sune chiar asa iubito eu..
-tu ce? Ai zis ca vei fi langa mine. Ma urmareste un terminat si tu ai zis ca o sa fi langa mine acum brusc te muti.
-E pentru binele tau. Asa vei fi in siguranta.
-Cum in siguranta departe de tine?
-Nu o lua asa. Totul va fi bine.
-Da va fi bine cum a fost si acum nu?
-Tata face victime un baietel a disparut noaptea trecuta. Mama crede ca dak ne mutam ii va baga mintile in cap si nu stiu cum o va faca pentru ca ei nu mai stau impreuna de vreo 10 ani si eu nu am stat deloc cu vreunul din ei.
-Da si tot nu mi-ai spus ce vrea de la mine?
-Pai... pai...
-Pai pai? Mda nici nu vrei sa imi spui de ce ma urmareste ce mai incredere.
Am urcat sus si mi-am facut bagajele. Vroiam sa plec cat mai repede de aici aveam ochii in lacrimi nici nu mai vedeam pe unde merg.
-Unde pleci?
-Acasa doar unde? Ai zis ca pleci si atunci o sa merg acasa doar nu stau aici.
Am plecat spre casa plangeam in hohote nici drumul nu il mai vedeam. Am ajuns acasa toata familia mea era stransa intr-o camera si plangeau.
-Ce s-a intamplat aici?
-Cara ne bucuram enorm ca te-ai intors. Avem o veste proasta. Fratele tau David.............Capitol nou scriu mai greu din cauza scolii ps multumesc pentru voturile voastre si pentru ca imi cititi cartea. Oare ce s-a intamplat cu David? Cei doi vor mai fi impreuna? Vom afla in capitolele urmatoare. :*
CITEȘTI
Iubire de golan♥️
RomanceHey eu sunt Cara Jonson si am 17 ani sunt cu cel mai dragut tip din liceu si parintii mei sunt foarte bogati. Viata mea ia o intorsatura groaznica cand in viata mea apare Apollo genul de bad boy. Cei doi vor trece prin multe impreuna, oare vor reusi...