...Fratele tau David a fost rapit nu stim sigur daca este bine sau daca mai e in viata. Scumpo nu stiu ce sa mai fac. A disparut noaptea trecuta si nu l-am mai vazut.
- ce? Am izbugnit in plans fara sa mai spun nimic toti plangeau , singurul.lucru care imi trece prin cap e ca tatal.lui Apollo a fost faptasul tocmai zicea el ca a disparut un baietel. Nu mai suport nimic toata viata asta e o bataie de joc! Am fugit in camera mea si am ramas acolo inchisa plangand.
*
Mama bate la usa si intra incet in camera mea.
-Scumpo te rog calmeaza-te o sa reusim si va fi bine. Politia deja il cauta.
-Politia mama? Tu vrei sa rezolve politia? Nici de cum nu se poate rezolva. Apollo si cu mine ne-am despartit azi. Si el se muta nu stiu unde cat mai departe cu pretextul ca vrea sa imi fie bine acum si David a disparut e cea mai proasta zi din viata mea.
- of scumpo o sa fie bine. Si cu Apollo ti-am zis sa ai grija si sa nu te bagi cu golani din-astia. Acum uite ce ti-a facut.
Era culmea ca mama sa taca din gura si sa nu spuna ti-am spus eu.
Rebeca a venit la mine si am stat impreuna o zi intreaga in care mi-am pus la punct totul. Scopul meu in momentul de fata era sa imi salvez fratele . Am pus totul pe fata si mi-am aranjat toate planurile de la cap la cap pemtru a reusi sa evadez de tot.
*
Am ajuns repede la garajul lui Andy prietenul lui Apollo.
-Hey Andy!
-Hey ce-i cu tine pe aici Cara?
-Vreau sa ma inveti sa merg pe motocicleta am nevoie de tine.
-De ce?
-O sa iti zic dupa ce ma inveti sa conduc prostia aia.
-A naibii esti. Bine hai ca te invat ne vedem maine dimineata.
-Ok asa sa fie pa!
*
Ca sa vezi repede dupa ce am rezolvat cu Andy am fost la sectia de pitie pentru declaratiile in legatura cu fratele meu. Chiar daca se ocupau si politistii eu o faceam de asemenea pentru ca nu as renunta la fratele meu. Ma bucur ca prietenii mei imi sunt alaturi Rebeca imi e ca o sora, Andy vad ca e alaturi de mine si maine trebuie sa vorbesc cu Jack si cu fetele.
Rebeca doarme la mine in seara asta ceea ce e foarte bine pentru ca sa putem aranja planurile cat de bine posibil.
Ma plimb pe strada si vad masina lui Apollo. Tocmai pleca. Doamne fix mie trebuia sa mi se intample. Nu vreau sa plece. Mda se pare ca nu pot face nimic nu a vrut sa ramana. Dar eu nu o sa renunt la nimic. Am mers spre casa Rebecai sa o iau si sa mergem la magazin pentru a lua niste mancare.
Vad ceva ciudat in fata oare ce naiba. E o silueta ciudata. Stai asa cunosc silueta asta. E Apollo seamana leit acelas par blond, aceeasi ochi frumosi. Ce naiba Apollo a plecat. Imi sopteste ceva:
"-Ai grija Cara, grabiti-va acasa sa nu vi se intample ceva rau!"
Si a disparut ce naiba a fost asta? Doamne imi imaginez prea multe.Hey scuze ca postez atat de greu dar am scoala si nu am foarte mult timp sper sa va placa noul capitol daca vreti puteti sa imi lasati comentarii cu intrebari sau idei vreau sa aud si parerile voastre.:*
CITEȘTI
Iubire de golan♥️
RomanceHey eu sunt Cara Jonson si am 17 ani sunt cu cel mai dragut tip din liceu si parintii mei sunt foarte bogati. Viata mea ia o intorsatura groaznica cand in viata mea apare Apollo genul de bad boy. Cei doi vor trece prin multe impreuna, oare vor reusi...